Bondedanem

Solsikker som brudebuket?

15 indlæg i dette emne

Hmm, nu elsker jeg jo solsikker - man kan da kun blive glad når man ser sådan en stor gul blomst, men tænker lidt - Har dog aldrig set det i en brudebuket - men ku det ikke være lidt fint?

Nu er vores tema jo også "Hillbilly aka. total bonderøv", så det passer da meget godt?

Hva ville i tænke, når i ser en brud komme ned ad gulvet med en brudebuket af solsikker?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her kan du se den.. :)

post-59040-0-45099400-1341081960.png

Det var præcis sådanne noget jeg havde i tankerne - den er SÅ flot :)

Det så nemlig bare rigtig fint ud. Og det gav så bare lige det ekstra at brudepigerne lige havde en enkelt solsikke i hånden også. Og som du kan se havde hendes mand også en solsikke som brystbuket. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes de er rigtig fine, og også lidt anderledes.. Jeg syntes egentlig ikke man kan sige hvad man kan bruge og ikke kan bruge, i det hele taget med alt det her bryllupshalløj, der skal man altså føle sig hjerte, og gøre hvad man selv ønsker, ikke hvad alle andre siger eller vad traditionerne siger..

0

Del dette indlæg

Det så nemlig bare rigtig fint ud. Og det gav så bare lige det ekstra at brudepigerne lige havde en enkelt solsikke i hånden også. Og som du kan se havde hendes mand også en solsikke som brystbuket. :)

Brystbuketten er en gerbera...

0

Del dette indlæg

Brystbuketten er en gerbera...

Haha.. Flot Rikke.. ;) Det er det da også.. Beklager, my mistake.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da!

Du kan have lige hvad du vil.

Personligt ville jeg ikke have det, men jeg ville ikke blive ked af en buket kun med roser. Og sådan er vi jo så forskellige.

Hvis i har et bonderøvs tema så passer det da skide godt! Især hvis det bliver kombineret med nogle andre markblomster.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer