arno

Forgyldt rose

13 indlæg i dette emne

Billederne er ikke blevet så go'e - men man kan vist godt ane hvordan resultatet er blevet...?

For dem som ikke aner hvad jeg snakker om: Det drejer sig om vores forgyldte rose, taget fra min brudebuket til vores bryllup d. 8.5.2004!

Den er færdig - for længst - og nu har I så et par billeder af det flotte resultat!! Vi er rigtig glade for den, og har ABSOLUT ikke fortrudt at vi gav 1000kr for at få den forgyldt. Den ser ud som om jeg lige har taget den fra buketten - virkelig flot!

Den er overraskende tung, men måske er det ikke helt så overraskende, fordi den jo er forsølvet først, og derefter belagt med guld. Men den er BAAAARE flot!!

/arno

post-1053-1090782994.jpg

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg anede ikke, at man kunne gøre sådan noget. Må jeg spørge: Hvordan har du fået det gjort?

Vi gik ned til vores "stam-smykkebutik" hér i Silkeborg, og de fik den sendt et sted hen hvor de lavede den for 1000kr. Rigtig billigt - Flora Danica ville have omkring 3000kr for samme arbejde...

Prøv at gå ned i jeres lokale smykkebutik og spørg dem om de kan arrangere det!

/arno :bearhug:

0

Del dette indlæg

Håber du stadig nyder livet med din nye titel: Fru !!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det gør jeg søreme! Det er en dejlig fornemmelse at have en ved sin side der bare er der "for evigt" - det styrker!

/arno

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer