Patricia83

Musik til festen

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kommer jo helt an på hvad i er til ..

Vores band kan spille alt så det bare være noget alle kan synge med på og danse til..

Men hvis jeg skulle have et anlæg til senere vil jeg helt sikker bare bruge Spodify ;O) også sætte den på ''top listen'' så er det de 100 nyeste sange som er populær nu :D og der er til en hver smag :D

0

Del dette indlæg

Det er nok de færreste bands der vil begive sig af med at spille alt for det går sjældent godt. Som regel har bandet deres egen spillestil og genre som de gør sig indenfor. Falder de for meget udenfor den genre kommer det nemt til at lyde frygteligt. :)

Hvad spillelisten efterfølgende angår så ville jeg sikre mig at den blev alsidig. Nu kender jeg ikke så meget til Spotufy men tager man eksempelvis Itunes "hitlisten" så er den ikke ligefrem alsidig. Udover det nyere musik er det også også godt med 90'er musik (det holder som regel altid hos nudagens brudepar), noget 80'er musik hvor omfanget afhænger meget af årgangen men som regel gør de gamle danske 80'er klassikere sig altid godt, noget salsa, og selvfølgelig også nogle sjælere ind imellem samt nogle gode rock numre. Generelt er det meget svært at lave en statisk playliste når vi taler om dansemusik for det afhænger helt af gæsterne hvad der er godt.

0

Del dette indlæg

@Patricia83: Denne liste er god at hente inspiration fra: http://www.mobilebeat.com/top-200/

Den er godt nok primært bestående af engelsksproget musik, så man skal selvfølgelig "krydre" lidt med noget fra de danske hitlister gennem tiden..

Men til syvende og sidst, så er det jeres store dag, og derfor skal det jo være den musik som i holder af :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer