Miss-Lena

Græder man over dette?

22 indlæg i dette emne

Ja, det tænkte jeg først. Jeg havde læst at denne YouTube video rørte folk over hele verden til tårer og tænkte... Hmmm... meget smukt, men tårer??? Efter 1.30 minut, får jeg lidt våde øjne og efter 3 minutter så er jeg rørt til tårer (altså ikke ligefrem BUHU big time, men bare at jeg mærkede en i øjenkrogen). Kan ikke sætte fingeren på hvorfor, men ER det ikke fantastisk hvor smukt musik kan være og et lille mirakel at overvære dette IRL?

Nu ved jeg ikke om I alle er lige så grådlabile som jeg er over dette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke stor-tude, det er jeg enig med dig i. Men musik kan sagtens bevæge mig til tårer...bliver fx aldrig træt af at se på Maxima og høre denne smukke melodi :loveshower:

http://youtu.be/bJWD_789-OE

He he, der er de 3 minutter også rimelige magiske

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke stor-tude, det er jeg enig med dig i. Men musik kan sagtens bevæge mig til tårer...bliver fx aldrig træt af at se på Maxima og høre denne smukke melodi :loveshower:

http://youtu.be/bJWD_789-OE

He he, der er de 3 minutter også rimelige magiske

Ja hun forsvinder helt i blikket...

0

Del dette indlæg

Det er til at blive glad i låget over alt det smukke og det talent der findes ude i verden - trængte til det efter den total sørgelige retsag, der startede i går. Var så ualmindelig trist inden i, da jeg læste om de forfærdelige forbrydelser den lille dreng var udsat for

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sry heller ingen tårer el lidt vådt i øjenkrogene ... :) hehe. Men er fair nok at være en sucker for den type musik .... jeg kan også sidde og blive lidt rørt over musik - det er dog som regel mere jazz så :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stilen er ikke mig men det er flot musik og jeg syntes der er nogle rigtig gode passager og en god "udvikling" i nummeret. Lidt i stil med Pomp and Circumstanses uden at man dog på nogen måde må sammenligne dem. Men det er også sådan et nummer som hvis jeg prøver at høre det højt på computeren sætter gang i min Tinnitus som ellers er meget periodisk og som jeg ellers stort set ikke bemærker i dagligdagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får derimod MEGA kuldegysninger og gåsehud af den her, tror det er fordi den er mere intim og "personlig", at den røre mig, hvor den anden ikke rigtig rammer.. Jeg fik heller ikke våde øjne af den, men da man ser den ældre dame med våde øjne, og folk bare smiler, der var det altså tæt på :blush: Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg

4.13

Behøver jeg sige andet ;-) der kom den lille fe og tryllede mig en fugtig øjenkrog.

Ja, det kan vel ikke undre nogen? :tunge:

HA HA! Nej, det kan det vel ikke :-) Håber jeg får nerver af stå ligesom Jer andre for ellers skal min makeup da tatoveres på!

Cry Me a River - er vist lige mig :-)

0

Del dette indlæg

Jeg får derimod MEGA kuldegysninger og gåsehud af den her, tror det er fordi den er mere intim og "personlig", at den røre mig, hvor den anden ikke rigtig rammer.. Jeg fik heller ikke våde øjne af den, men da man ser den ældre dame med våde øjne, og folk bare smiler, der var det altså tæt på :blush:

Den er nu også fantastisk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer