Miss Giggles

svar tilbage på indbydelser... :/

29 indlæg i dette emne

Jeg har fået en del nej af mine veninder som jeg havde inviteret med til vores bryllup.. nogle af svarene var meget underlige og egentlig måtte de godt bare have sagt at de ikke kunne komme i stedet for at sige vi ses jo ikke ret tit og bryllup jo er en stor ting så jeg vil ikke komme.. vi ses det var telefonbeskeden og hvad svare man så lige.. det er man jo self følgelig ked af at personen ikke vil komme.. men tænker lidt det kan godt være vi ikke snakkes så tit men det kunne vi måske komme til men sådan lyder det ikke rigtig til på hende..

Så havde jeg sendt en indbydelse via mail til en veninde som jeg havde fortrudt at jeg ikke havde inviteret med, hun skriver så tilbage på sms hun ikke kan åbne beskeden og 2 min efter skriver hun så Åh, nej vi er inviteret til bryllup.. jep beskeden var sendt forkert det var til hendes kæreste.. og der tænker jeg bare hmmm okay .. så skriver hun en sms da hun opdager sin fejl om at hendes telefon var dum at den havde sendt beskeden inden den var skrevet færdig og hun var bare overrasket over at hun / de var inviteret med og det var altså ikke åh nej til at de ikke ville med til brylluppet.. men hun skulle finde ud af om de kunne få passet hendes børn.. i dag skriver hun så at hendes kæreste skal på herre tur og at hun har børnene og om hun må tænke lidt over det da hun ikke kender nogle som skal med til brylluppet.. ( faktisk kender hun nogle men hende om det ) Så har jeg det sådan kunne hun ik bare sige fra starten af det kan vi desværre ikke... men da jeg fik den sms tænkte jeg lidt sådan okay vi var måske ikke helt så gode venner som jeg troede.. faktisk havde jeg valgt hende fra fordi et sted skulle jeg skære fra.. men havde fortrudt det da vi snakker vildt godt sammen vi har haft nogle år hvor vi ik rigtig har snakket sammen da hun har boedet langt langt væk men er nu flyttet tilbage på egnen igen og vi snakker som om vi aldrig har lavet andet så blev lidt skuffet over den sms..

Også er der lige min far og hans kone.. de var her i fredags og vi havde su dato i lørdag og spørger så hende om de kommer med til vores bryllup og hvor hun bliver helt stille og ik siger noget også begynder hun at snakke om noget andet.. hmmm det er fint nok hun ikke vil med men kan hun så ik bare sige det.. ( hun har aldrig kunne li os børn, men helt ærligt det er da det mindste man kan gøre, jeg vil jo ikke udspørge hende om hvorfor hun ik kommer med )

mangler stadig svar fra 5 ... venter en uge endnu med at kontakte dem..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er hva jeg kaller respektløst...!

Også når det kommer til de venninene dine, desverre ikke ikke alltid venner " venner" når det kommer til stykket.

Unnskyldninger, og noe som føles somløgn/bortforklaringer..det er utrolig sårenede.

Men i mine øyne er ikke slike folk noe å samle på.

Men her er jo tingen at de faktisk er invitert av noen som ønsker dem der å dele dagen med dem, så kan de ikke svare..

Håper du får svar snart.

Hadde ikke jeg fått mere svar, hadde jeg ikke hatt særlig lyst å ha noe kjempegod kontakt.

Man skal da ikke være nødt å mase på seg et svar, når en invitasjon er sendt. Eller hva

Ang din far. Jeg ville helt klart tatt en alvorsprat å sagt hva jeg følte, under 4 øyne, kun du og han, fortelle hvordan du føler det ovenfor henne osv

:heart:

0

Del dette indlæg

Hej :) .

Jeg er ked at af hører du har så mange problemer med folk :td: .

for det første, så er de 'veninder' ikke det værd, forstår godt at du bliver ked af det, men så ved du at de nok ikke er nogen du skal bruge så meget tid på, hvis det er fordi de ikke gider.. Jeg synes de lyder som nogen, du ikke skal bruge tid på..! Ved det lyder hårdt, men det nok også fordi min H2B har været igennem noget ligende, hvor vi simpelthen kunne se hvem der var værd at samle på..

Og din fars kone må da være lidt mere ''voksen'' og så tage med, om ikk andet så for din fars skyld?!.. Eller i det mindste bare svare når der har været SU.. Har du kontaktet din far?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Det virke jo helt surrealistisk!

Utroligt at folk opfører sig så sindsygt selvisk og uden nogen former for hensyn..

Jeg synes egentlig ikke at du skal bryde dit hovede mere med det - de har slet ikke fortjent at komme med til dit bryllup.

Men jeg håber da at din far mander sig op og siger til sin kone at hun skal tage sig sammen, eller at han evt. selv tager med uden hende hvis hun ikke er til at hugge eller stikke i... Troede ellers at "den onde stedmor" kun var noget man så i Disney Film... :rolleyes:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er dybt chokeret over dine veninder.. :blink: Men må tilslutte mig, at hvis jeg stod i din situation - ville jeg ikke bruge mere tid på dem.. Ved godt at det lige nu virker hårdt, og især fordi du havde et ønske om at de skulle deltage i jeres bryllup... Men deres reaktion gør, at det er tydeligt, at de ikke fortjener dit selskab i fremtiden.. Har selv været noget ligende igennem med veninder..

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar.. så er det ikke kun mig der er noget i vejen med :)

Jeg overvejer også bare om kontakten ikke bare skal cuttes også finde nogle nye veninder som gider en i stedet for nogle som slet ikke er der for en alligevel.. troede heller ikke folk kunne være sådan men åbenbart..

Min far har jeg spurgt han gør det samme han siger ikke noget eller nærmere det ved jeg ikke og så er det sådan et akavet øjeblik synes jeg.. Jeg har sendt en flot buket til min far i dec måned om han ville følge mig op af gulvet ( har ikke så tæt et forhold til min far ) og det har jeg stadig ikke fået svar på.. men han tager det som en selvfølge at det skal han bare.. men har back up i baghånden hvis det er, men alligevel.. hele min familie er også sær men det er en anden snak.. faktisk så meget jeg overvejer at ved hovedbordet bliver andre end mine forældre der skal sidde der.. men føler lidt jeg bliver nødtil at sætte dem der for sådan er traditionen og folk vil snakke ( jeg gider bare ik det snakken om det var underligt osv osv )

den onde sted mor findes også i virkeligheden det er ikke bare noget Disney har fundet på :lol:

0

Del dette indlæg

Hvis min stedmoder havde reageret sådan, havde jeg nok sagt min mening og bedt hende om at holde sig væk.

Nøj hvor må det hele have gjort ondt, kæmpe kram til dig! :hug:

synes bare når der bliver pinlig tavshed, ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige.. kunne også have sagt til hende hvis du ik gider at med er det fint nok for mig men kan du så ikke sige det nu.. men jeg er en kylling.. :rolleyes: jeg vil bare gerne gøre alle glade.. men jeg burde gøre mig selv glad det er jo min/vores dag..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hele min familie er også sær men det er en anden snak.. faktisk så meget jeg overvejer at ved hovedbordet bliver andre end mine forældre der skal sidde der.. men føler lidt jeg bliver nødtil at sætte dem der for sådan er traditionen og folk vil snakke ( jeg gider bare ik det snakken om det var underligt osv osv )

I dette tilfælde synes jeg at du skal SK*DE højt og flot på god etikette og traditioner... Du skal gøre hvad du synes er det rigtige for dig, og have dem som står du og din gom nærmest i jeres hjerter... :wink:

....den onde sted mor findes også i virkeligheden det er ikke bare noget Disney har fundet på :lol:

Nej, tydeligvis ikke... Det er sgu lidt forfærdeligt, synes jeg... :(

Men synes sgu også det er slemt at din far ikke HOPPEDE op af stolen af bare lykke og sagde JAAAAAA med det samme du spurgte ham..

0

Del dette indlæg

Enig med dansk dj service. Skid på traditionerne. Forstår godt det er svært. Men vi får også et hovedbord og min familie er ligesom horton sagaen (bare i lidt mildere form :wink: ), og jeg har valgt med min forlovede at sætte min bedste veninde og hendes kæreste derop i stedet. Det er selvfølgelig svært, men husk det er JERES dag, og ligemeget hvad, så kan man ikke gøre alle tilfredse..! Du skal have det godt den dag!.. Håber virkelig du finder en løsning du kan have det godt med..

0

Del dette indlæg

hele min familie er også sær men det er en anden snak.. faktisk så meget jeg overvejer at ved hovedbordet bliver andre end mine forældre der skal sidde der.. men føler lidt jeg bliver nødtil at sætte dem der for sådan er traditionen og folk vil snakke ( jeg gider bare ik det snakken om det var underligt osv osv )

I dette tilfælde synes jeg at du skal SK*DE højt og flot på god etikette og traditioner... Du skal gøre hvad du synes er det rigtige for dig, og have dem som står du og din gom nærmest i jeres hjerter... :wink:

....den onde sted mor findes også i virkeligheden det er ikke bare noget Disney har fundet på :lol:

Nej, tydeligvis ikke... Det er sgu lidt forfærdeligt, synes jeg... :(

Men synes sgu også det er slemt at din far ikke HOPPEDE op af stolen af bare lykke og sagde JAAAAAA med det samme du spurgte ham..

Det tror jeg også bliver enden af det, for det skal jo gerne blive den bedste dag i mit liv indtil videre :a1221:

Ja nogle mennesker er bare ikke for andre mennesker... det værste er når folk/ specielt ens far ikke giver svar, det havde man lige som forventet, at det også ville være en stor dag for ham.. jeg får en super dag alligevel men rart nok at man fik svar om det var ham som ville følge en op eller om man skulle finde en anden.. hader når folk bare tager det som en selvfølge..

0

Del dette indlæg

Enig med dansk dj service. Skid på traditionerne. Forstår godt det er svært. Men vi får også et hovedbord og min familie er ligesom horton sagaen (bare i lidt mildere form :wink: ), og jeg har valgt med min forlovede at sætte min bedste veninde og hendes kæreste derop i stedet. Det er selvfølgelig svært, men husk det er JERES dag, og ligemeget hvad, så kan man ikke gøre alle tilfredse..! Du skal have det godt den dag!.. Håber virkelig du finder en løsning du kan have det godt med..

Årh det lyder træls for det var da en crapy serie horton sagaen hehe ..spøj til side hvorfor skal andre folk altid gøre det besværligt for andre.. Lyder som en god ide med din bedste veninde og hendes kæreste som skal sidde oppe ved jer.. jeg tror måske det bliver min storesøster i stedet for og hendes mand.. Min H2B siger at jeg skal gøre som jeg har lyst til og hvad jeg har det bedst med og ikke tænke over hvad andre tænker... men det er altid nemmere sagt end gjort.. min søster har det sådan lidt tænk nu over det osv. men mere fordi hun er mere til traditionerne og hun havde dem til at sidde ved deres bord til deres bryllup i maj..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at kommentere yderligere på jeres gæsters respektløse og uopdragne opførelse, så må jeg dog indvende, at du er UTROLIG tålmodig ... Der vil blive ringet til enhver gæst dagen efter vores SU., der i mod forventning ikke har meldt tilbage !! Et SU. er der af en årsag og det bør folk som minimum da respektere altså.

Sender dig en kæmpe krammer .... :)

0

Del dette indlæg

Inden jeg giver et mere detaljeret svar, må jeg så spørge om det er nogen du snakker/ser meget? For ellers kan det jo være at de tænker de er inviteret med, for at give fylde og for at få flere gaver.. Det retflærdiggøre dog overhovedet ikke den måde de siger det på, det er bare slet slet ikke i orden..

0

Del dette indlæg

Uden at kommentere yderligere på jeres gæsters respektløse og uopdragne opførelse, så må jeg dog indvende, at du er UTROLIG tålmodig ... Der vil blive ringet til enhver gæst dagen efter vores SU., der i mod forventning ikke har meldt tilbage !! Et SU. er der af en årsag og det bør folk som minimum da respektere altså.

Sender dig en kæmpe krammer .... :)

tak for krammeren :)

Ja ville jeg også have ringet til dem med det samme men H2B sagde giv dem lige tid.. okay jeg tager en dyb indånding og venter med tålmodighed.. :)

0

Del dette indlæg

Inden jeg giver et mere detaljeret svar, må jeg så spørge om det er nogen du snakker/ser meget? For ellers kan det jo være at de tænker de er inviteret med, for at give fylde og for at få flere gaver.. Det retflærdiggøre dog overhovedet ikke den måde de siger det på, det er bare slet slet ikke i orden..

kommer an på hvad man mener med at snakke/ser meget.. det er ikke sådan jeg snakker med dem hver uge eller hver måned men sådan jævnt vi har alle vores ting at se til.. :) hvis jeg ikke havde lyst til at komme til et bryllup tror jeg bare jeg selv ville have sagt det på en anden pæn måde, men det er jo bare mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super god løsning!

Som "Horton Sagaen"? Oh God! hehe :rolleyes:

Det tror jeg også bliver enden af det, for det skal jo gerne blive den bedste dag i mit liv indtil videre :a1221:

Ja nogle mennesker er bare ikke for andre mennesker... det værste er når folk/ specielt ens far ikke giver svar, det havde man lige som forventet, at det også ville være en stor dag for ham.. jeg får en super dag alligevel men rart nok at man fik svar om det var ham som ville følge en op eller om man skulle finde en anden.. hader når folk bare tager det som en selvfølge..

Synes det lyder som om du har en rigtigt sød og fornuftig kæreste...

Måske du kunne få ham til at få et svar ud af din far.. Tage hen og tage en god mandesnak med ham? :pokey:

0

Del dette indlæg

kommer an på hvad man mener med at snakke/ser meget.. det er ikke sådan jeg snakker med dem hver uge eller hver måned men sådan jævnt vi har alle vores ting at se til.. :) hvis jeg ikke havde lyst til at komme til et bryllup tror jeg bare jeg selv ville have sagt det på en anden pæn måde, men det er jo bare mig :),

Som jeg skrev så syntes jeg slet slet ikke det er i orden den måde de har svaret på.. Det er jo både rigtig uhøfligt, men også rigtig sårende for dig som brud/veninde. Forstår virkelig godt du er ked af det..

0

Del dette indlæg

Super god løsning!

Som "Horton Sagaen"? Oh God! hehe :rolleyes:

I Know.. det er helt vildt :blink:

0

Del dette indlæg

Årh det lyder træls for det var da en crapy serie horton sagaen hehe ..spøj til side hvorfor skal andre folk altid gøre det besværligt for andre.. Lyder som en god ide med din bedste veninde og hendes kæreste som skal sidde oppe ved jer.. jeg tror måske det bliver min storesøster i stedet for og hendes mand.. Min H2B siger at jeg skal gøre som jeg har lyst til og hvad jeg har det bedst med og ikke tænke over hvad andre tænker... men det er altid nemmere sagt end gjort.. min søster har det sådan lidt tænk nu over det osv. men mere fordi hun er mere til traditionerne og hun havde dem til at sidde ved deres bord til deres bryllup i maj..

Ja det er det også ;)..

jeg ved ikke hvorfor folk skal være sådan :(.

Ja det er nemmere sagt end gjort, når man gerne vil gøre ALLE tilfredse. Men det kan man ikke.! Jo det er også okay at din søster har det sådan, men tror du ikke hun er glad hvis du vælger hvad der er bedst for dig? Og igen, det er jeres bryllup :).. Men mon ikke også din søster er glad for det, ligemeget hvad det er du vælger.?! :)

Glæder mig til du skriver og siger at du har hørt fra alle dem der mangler og at du har fundet en god løsning (jeg synes jo allerede du har den ;) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av, det gør helt ondt at læse, Miss Giggles. Jeg er ked af, at du skal udsættes for sådan nogle halvhjertede svar.

Jeg ville blive meget ked af det, hvis det var mig. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg ellers ville reagere.

Der kan være mange årsager til at sige nej - den første, som "uh et bryllup er en stor ting" - kan være af den type, der ikke siger ja, for så føler de sig forpligtet til at invitere den anden vej.

Men - jeg vil egentlig ikke sidde her og forsvare de gæster, I har forsøgt at invitere - det handler om god opdragelse - og det har de så åbenlyst ikke.

Hvis jeg skulle bruge kræfter på nogle, er det din far. Men jeg kan godt høre, at forholdet ikke er optimalt, så jeg kan naturligvis ikke vide, om det vil være kræfterne værd.

I hvert fald - masser af tanker herfra - jeg håber, at det ikke gør for ondt evt. at skulle glemme disse såkaldte veninder. :kiss:

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar alle sammen i er så søde :) dejligt at der er nogle man kan dele sine træls og gode oplevelser med...

I dag tænkte jeg nu kontakter jeg altså min far for at høre hvem der kommer og sagde til ham at de snart skulle vide på hotellet hvem der kom og hvem der ikke kom.. han siger så at det kun er ham der kommer.. fair nok men hvor svært kan det være at sige det kun er ham.. nå men så er det på plads .. :) og skal have snakket med ham når vi kommer tættere på at han skal være hos os kl 12.30 og vi skal være i kirken kl 13.00 så der er god tid .. men kan jo være trafikken driller eller sådan så har han lidt tid til at komme her hjem på..

min veninde har jeg ik hørt videre fra hun ville lige tænke over det i nogle dage, for hun kendte jo ingen til brylluppet.. det er okay men tvivler nu på hun kommer

0

Del dette indlæg

Uanset hvad, vil du være skuffet over dine veninde, og det kan jeg virkelig godt forstå :hug: og hertil - drop dem, de er ikke værd at samle på :td:

Jeg kan tilslutte mig, at den onde stedmoder også findes i virkeligheden - her har jeg ikke set min far i 3 år pga. det dumme kvindemenneske, og ja, det gør ondt inderst inde, men jeg har sagt til mig selv, at er han ikke mandfolk nok til at stå ved hans børn, så er han ikke værd at samle på, så er han død for mig, men kan da godt savne ham, orker bare ikke mere, at så er han der, og så er han der ikke, for så at være der igen :( Aner ikke hvem der skal følge mig op, og vil da helt sikkert savne min far på selv dagen, men så er det jo godt, at jeg har fundet mig en dejlig mand, der vil være sammen med mig :loveshower:

Håber du får en dejlig dag, og at din far virkelig er "til stede", men vil han sikkert være, når den onde, bliver derhjemme, og ikke kikker ham over skulderen....

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Håber I får svar hurtigst muligt, så I ved, hvad I har at forholde jer til med resten også :)

vi mangler svar for 2 men har skrevet til dem da de ik tog telefonen... så det er mere eller mindre på plads.. :) Nu mangler jeg bare det gode vejr den 18 august så er jeg glad, og at karsten siger ja i kirken hehe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer