truntestar25

Bordkort - hvor?

6 indlæg i dette emne

Hej piwer :)

Håber i kan hjælpe. Vi mangler bordkort til vores bryllup den 25. august ellers har vi næsten styr på det hele. Men vi har ikke lyst til selv at lave bordkort, dette vil vi gerne betale os fra.

Meeeeen ved i hvor man kan gøre dette? uden at det bare bliver print? vi vil jo gerne ha at det er og ser hjemmelavet ud :)

Håber i kan hjælpe

kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror måske også at det er svært at købe sig til noget "hjemmelavet" og personligt, men hvis den øvrige bordopdækning følger et tema eller en bestemt farve, behøver jeres bordkort jo heller ikke at være særlig dominerende, så kunne man måske købe nogen enkle små gammeldags bordkort af dem man lige skriver navn på og folder, så de kan stå.

Jeg mener at have set nogen meget enkle enten i Bog&Ide eller Panduro, med et dobbelt udstanset hjerte i det ene hjørne, de var meget søde, man kunne jo evt. bare købe små satin-sløjfer eller roser i "jeres farve" og lime på. Det kunne blive enkelt og fint synes jeg. :)

Men er det ikke lige en oplagt opgave for en brudepige, søster eller mor, at tage sig af !? :wink: Når nu I ikke selv har lyst til det...

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvad stil jeres bryllup er - men der er masser af smukke håndlavede løsninger på Etsy! :) Har lavet en søgning til dig HER! :)

Dér er da noget for enhver smag! Og også en del som jeg da forstiller mig hurtigt kommer til at se fint og hjemmelavet ud :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer