DitteAa

Morgengave

6 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Nu er der snart ikke længe til at brylluppet skal stå :loveshower: og nu må jeg hellere snart begynde at finde ud af det med en morgengave....(har tænkt over det læææænge optil nu..)

Problemet er bare jeg ikke ved hva dælen jeg skal købe - det gør det så ikke bedre at min bedre halvdel stolt siger når vi snakker om det at han er ret sikker på hvad han vil købe og har været det længe :blush: Av - det hjælper ikke på min dårlige samvittighed og den forestilling jeg har oppe i hovedet om at det burde da være ligetil at finde ud af..

Jeg har været inde og vende på flg. gaver:

Oplevelse/Aktivitet - men er nok lidt gammeldags og vil gerne have han har et evigt minde så er gået fra det igen.

"Frække" billeder - men han har allerede en gang før fået bouduir billeder og tænker det måske er kedeligt at få igen.

Ur eller armbånd m. gravering - men han er ikke typen der går med smykker og egentlig skal han mindes om at tages sin ring på :rolleyes:

Men så fik jeg den ide at da han i fritiden godt kan lide at fiske og en gang imellem tage på jagt, kunne en Lommelærke måske være muligt. Den kunne jeg jo så få graveret og evt. supplere med en lille anden ting. Men jeg ved jo intet om lommelærker så måske nogen af jer ved lidt?

Vil det overhovedet være en god gave at gi´? Eller er det for tamt.....

Skal sådan en være i sølv eller stål og på nogle er der en tragt - hvad er meningen lige med det?

Håber der sidder nogle kloge hjælpsomme tøser.....Tak!

Ditte...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes en lommelærke vil være fint når det jo er noget han vil ha gavn af. Har set flere snakke om at Etsy.com sku ha masser af ting der ka indgraveres, mon ikke også dette?

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

De koster ikke alverden i det store udland - du kan søge på Ebay efter "Engraved Flask" eller "Pocket Flask" - der er masser..

Et ex er HER... Koster ca. 15 dollars inkl. shipping og indgravering...

Og jeg synes det er en super god ide - det er en personlig gave og det er noget han kan bruge og referer til hans hobby osv! :) Synes det er en fin tanke.. Og hvis du er "bange" for det er for "fesent" - så kan du jo kombinere det med et par koncertbilletter, standup billetter, en lækker middag på yndlings restauranten - eller lignende.. En eller anden fælles oplevelse i har som fælles minde! :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg kender flere der har en lommelærke, men så vidt mig bekendt er der ingen tragt på dem... kan heller ikke se meningen med det.

Her er et link til en som jeg nok ville bestille hvis det var... der er to små bægre 'indbygget' i den, så kan han jo dele de stærke sager med sine fiske/jagtkompagnoner. Den koster 450 inkl. gravering. Jeg synes rustfrit stål er bedre end sølv - med mindre du kan se for dig H2B finde sølvpudsemidlerne frem om aftenen før han skal ud og jage :biggrin:

http://shop.andando.dk/product.asp?product=1347

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar!

Jeg tror det ender med det bliver en lommelærke....jeg vil lige kigge på jeres link :wink:

Msmoutains: He he så går jeg nok efter stål for det andet det er nok lige optimistisk nok :lol:

Shedevil: Gode ideer til en ekstra gave...jeg må ligge hjernen lidt i blød! P.S. Du må hilse din lillesøster og ønske mange gange tillykke med hendes bryllup! (Har smugtlæst lidt i din tråd). Hvis du ikke ved hvem jeg er - så gik jeg i klasse med hende i folkeskolen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer