Tinaco

De sjoveste indslag fra gæsterne (som I har oplevet)?

6 indlæg i dette emne

Skal til min venindes bryllup til august, og vil i den forbindelse gerne sige et par ord i form af et sjovt indslag. Holdte en tale til hendes 30 års fødselsdag for et år siden, så vil heller denne gang lave noget mere "løstsluppent" end sidst (selvom at jeg egentlig har det rigtig godt med at holde taler).

Sååå, hvilken festlige indslag - sjove -romantisk - kender I?Hvad var det bedste indslag til jeres bryllup - hvis I er blevet viet. Til mit eget bryllup, var et fedt indslag da vores kammerat rappede sine tale til os. Meget underholdende :D

Fortæl fortæl! :)

(hjertesangen og skattekisten kender jeg, og er bange for at andre allerede har fundet på)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ik hvad skattekisten er, men til min kusines datters konfirmation havde hendes moster (min anden kusine) lavet et indslag med en gave. Den blev først givet til konfirmanden. Så sagde min kusine en lng remse hvor gaven så gik på runde, først sku den afleveres til manden med den største mave, så til kvinden med de smukkeste øjne, så til manden som var den bedste danser osv osv.. Tilsidst endte den så hos brudeparret igen.

Den var ret hyggelig og sjov. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En af de sjoveste jeg har oplevet er nok den hvor en af gæsterne efter et indslag (som jeg ikke kan huske) siger noget i retning af at bruden jo har været ret løssluppen tidligere men at det er slut nu. Der er dog nogle hængepartier der skal klares, hvorefter alle der har nøgle til hendes tidligere værelse bliver bedt om at gå op og aflevere den i en spand. Det gør stort set samtlige mandlige gæster så efterfølgende til stor jubel for gæsterne og bruden. Den blev ikke mindre da jeg efterfølgende spontant går op og lader som om jeg kaster en nøgle i (det var vist en enkrone). :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster havde arrangeret en konkurrence. Egentlig er den til 12 personer, men hun kortet det ned til 6, for at det ikke skulle tage for lang tid (da vi havde maaaange indslag). Det gik ud på at min søster sagde en ting (fx en øjering, bordkort med bruden/gommens forbogstav, et slips, en herresko osv), som de skulle finde blandt publikum/de andre gæster (de måtte ikke tage noget, de selv havde på, men gerne ting fra hinanden) og så gjalt det om hurtigst muligt at komme tilbage og få en stol .Der var altid én stol mindre end antal personer, således der er en, der hele tiden "går ud". Den der gik ud, fik en seddel fra min søster, som de skulle læse op (min søster havde bestemt hvilke personer, der skulle dyste og havde lavet sedlerne, så de passede til de personer). Fx skal min lillesøster lave aftensmad hjemme hos os til September, hvor vi skal have barn (vi skal så huske at indløse den i September). En kammerat skulle vaske bil, en skulle vaske vinduer, en skulle tage os med på skovtur og samle ind til juledekorationer osv.

Vi skraldgrinede hele tiden, da de virkelig gik op i at vinde og virkelig kæmpede mod hinanden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt - Det med at skulle gøre ting sammen med brudeparret på forskellige tidspunkter i året ser man tit (også ved konfimationer) men ovenstående er ny og morsommere end dem jeg har set.

Det var virkelig SÅ morsomt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer