Luciabruden

A match made in heaven

8 indlæg i dette emne

Årh altså, jeg er vidne til en ny ung forelskelse, og det er bare så sødt og livsbekræftende at jeg bare må dele det med nogen, og hvilket sted er mere velegnet end her!?

Vores datter har fået en hjertenskær og de er bare så søde og glade og er så naturlige sammen - og deres øjne lyser når de ser på hinanden og taler med og om hinanden - det er da bare så fantastisk at være vidne til :loveshower:

Datteren som snart fylder 18 har tidligere haft et par kærester, men hvor det alligevel var "rigtigt", og det seneste forhold virkede bare slet ikke til at være godt for hende (men man blander sig jo ikke rigtigt).

Dette er helt anderledes, hun er bare glad på en helt anden måde og har genvundet sin indre ro og man kan se at hun hviler i sig selv i selskab med ham og det mest fantastiske er, at han udstråler samme indre ro og hviler i sig selv, og han er bare så sød og naturlig og tilpas meget "drengerøv", som man skal være i den alder.

Og de er jo også bare unge og nyforelskede, og det skal de jo bare have lov til at være - uden forpligtelser og omverdenens forventninger, for de er jo kun hhv. 18 (næsten) og 20 år gamle.

Men altså, som forældre kan man jo næsten ikke lade være med at tænke; at de er perfekte for hinanden, og i sit stille sind håbe at deres forhold udvikler sig og vil holde godt - og længe! :)

Men hvor er det altså dejligt at se på, og deres forelskelse kan næsten ikke undgå at smitte lidt af :a1221: Og da slet ikke nu med vores forestående bryllup...det er bare skønt med skønt på!

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan ikke finde ud af at multiqoute.. men ja, det er så skønt og jeg er SÅ glad på hendes vegne! :loveshower:

Og "ungersvenden" er gået lige ind i hjertet på vores lille familie med træsko på - og han har med stolthed berettet hvordan vores datter totalt har charmet sig ind på hans forældre - ah, men altså... skønt, skønt, skønt, skønt.....

0

Del dette indlæg

Kan ikke finde ud af at multiqoute.. men ja, det er så skønt og jeg er SÅ glad på hendes vegne! :loveshower:

Og "ungersvenden" er gået lige ind i hjertet på vores lille familie med træsko på - og han har med stolthed berettet hvordan vores datter totalt har charmet sig ind på hans forældre - ah, men altså... skønt, skønt, skønt, skønt.....

Jamen altså - det er jo en kærlighedshistorie uden lige :loveshower: :loveshower: :loveflag: :loveflag: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Altså hvor dejligt :-) Skønt med ung kærlighed! Var selv 19 da jeg fandt manden min, så det ka godt være det helt rigtige forhold der holder, selvom man er ung :-) De bedste ønsker for de 2

Absolut, jeg var selv 16 og H2B var 17!!! :biggrin: Ak hvor blev tiden dog af...

Men man skal jo passe på med ikke at lægge disse "forventninger" over på andre, så vi tager det bare helt roligt - og ja, håber det bedste for dem, når de nu åbentlyst er så gode for hinanden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer