SigneMK31

What to do - receptionen?

10 indlæg i dette emne

Hej alle i dejlige B2B

Vi har valgt at holde receptionen i min svigerforældres have. Vi slår telt op hvis nu det skulle begynde at regne.

Jeg synes det er lidt kedeligt med et hvidt plastik telt og har gået og tænkt på at pynte det lidt op, men jeg er helt tom for ideer, er der nogen af jer der har nogle gode ideer??

Håber i kan hjælpe mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig dato i har valgt :biggrin: Den samme som os :)

Et forslag til pynt kunne være lyskæder, skaber stemning og pynter. 2. forslag, I kan evt. også hænge enkelte blomster (gerbera) ned fra loftet. Eller som vi har planer om lysekroner, vi skal dog ikke være i telt men i en hal. Håber du kan bruge dette?! :balloons:

0

Del dette indlæg

Vi holdt både fest og receptionen i haven.

Vi lejede en multi pavillion - jeg syntes de er mere festlige en et almindeligt telt. Vi havde lejet en lyskæde, som gav et rigtig godt lys.

Her ud over havde vi købt en rød løber som også pyntede på det hele, samt en stor hvid pavillion som kagen mv stod under.

der var hvide duge på alle bordene og blomster dekorationer som gik igen til borddækningen til middagen og matchede brudebuketten.

Om aftenen var der små lys i træerne.

post-56294-0-69198400-1342021327.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig dato i har valgt :biggrin: Den samme som os :)

Et forslag til pynt kunne være lyskæder, skaber stemning og pynter. 2. forslag, I kan evt. også hænge enkelte blomster (gerbera) ned fra loftet. Eller som vi har planer om lysekroner, vi skal dog ikke være i telt men i en hal. Håber du kan bruge dette?! :balloons:

Ih hvor hyggeligt, hvor skal i giftes hende? Jeg tænker lidt hvis nu man bruger dem med forskellig farvede lys (dem i kugler) kan de ses om dagen, god ide.

0

Del dette indlæg

Man kan også købe forskellige "kupler" til fyrfadslys i alle mulige forskellige farver, og hænge dem op. Det giver farver i teltet, og hvis det er lidt køligt, giver det også varme.

Kh Mie

Hvordan ser de ud? det har jeg ikke hørt om før.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer