csc1

Den perfekte foundation?

11 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Jeg søger en rigtig god og holdbar foundation til vores bryllup i august. Er der nogen som kender én de bare er super glade for? Bruger normalt ikke meget make-up, så det er en total foundation jungle at finde rundt i :huh:

Håber der er nogen der kan hjælpe

God weekend :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den perfekte Foundation, kan stort set være alle. De ting som skal være på i orden iden du går i gang er:

Huden er peelet og helt fugtet igennem.

Du skal have en god primer.

Du skal anskaffe dig en askepot ampull.

Du skal pudre godt inden du påfører Foundation.

Når alt dette er gjort, så kommer du et tyndt lag af Foundation på, og pudrer igen. Det lader du sidde i ca 1 times tid, så har huden suget en del af det.

Så påfører du igen foundation, pudder, solskinspudder, øjenskygge osv.

Husk waterproof mascara!

Jeg er selv fan af mineral foundation, men til en brudemake-up, bruger jeg altid en flydende til første lag, og så mineral til andet lag. Så har du den perfekte Foundation til dagen, som holder!

0

Del dette indlæg

Den perfekte Foundation, kan stort set være alle. De ting som skal være på i orden iden du går i gang er:

Når alt dette er gjort, så kommer du et tyndt lag af Foundation på, og pudrer igen. Det lader du sidde i ca 1 times tid, så har huden suget en del af det.

Husk waterproof mascara!

Jeg er selv fan af mineral foundation, men til en brudemake-up, bruger jeg altid en flydende til første lag, og så mineral til andet lag. Så har du den perfekte Foundation til dagen, som holder!

Og så er man 1 cm tykkere i huden eller hvordan? :lol: ej, det lyder bare lidt voldsomt syntes jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk waterproof mascara!

Helt sikkert waterproof mascara :) Men hvad er en askepot ampul?

Hvordan er youngbloods dæk evne? Skulle nemlig ikke undre nogen at der lige dukkede nogle urenheder op lige før den store dag når der er kommer lidt stress på osv. :td:

0

Del dette indlæg

Det er ikke fordi man kan se at der rent faktisk er " SÅ" mange lag. Men det er bare super vigtigt! Når Make-uppen skal holde hele dagen, og der vil også blive taget billeder af bruden hele dagen igennem. Så skal den også bare være perfekt og sidde. Det er bestemt ikke det samme som en hverdags Make-up.

Husk at billeder også " stjæler" rigtig meget lys, samtidig med at man ser alt!

Jeg anbefaler aldrig at man lægger sin Make-up selv på bryllupsdagen, netop fordi det ikke bare er en normal make-up. Og du kan jo sagtens få lavet en make-up, hvor det ikke er overdrevet, men pænt, elegant, ikke til at se, og samtidig vil du se brandhamrende godt ud!

Find en make-up artist i dit område, og hør hende ad. Dette er efter min mening ikke en post man skal springe over, du skal kunne se på billeder om 10 år fra jeres dag, og ikke have tanken :" HVAD TÆNKTE JEG DOG PÅ"!!

Men det er en god ide at have en back-up i tasken, hvis det skulle gå helt galt med tårerne, vejret osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det selv :) jeg er da ok til det, men slet slet ikke god nok til den dag. Og jeg har pigmentfejl i det halve af ansigtet :boohoo: og min hud skinner hurtigt, og dermed sejler makeuppen af til sidst, så der skal da sikker så mange lag til + rettelser i løbet af dagen.

0

Del dette indlæg

Jeg bruger en foundation fra Origins. Den er super duper god, dækker alt uden at man ser underlig ud :)

De laver også en foundation, der er hvid, men når den bliver smurt på, så bliver den nærmest som en kamelæon: den bliver præcis samme farve som din hud, så du får ikke en, der er for mørk eller for lys, men én der passer til din hud. Skide smart!

0

Del dette indlæg

Jeg bruger en foundation fra Origins. Den er super duper god, dækker alt uden at man ser underlig ud :)

De laver også en foundation, der er hvid, men når den bliver smurt på, så bliver den nærmest som en kamelæon: den bliver præcis samme farve som din hud, så du får ikke en, der er for mørk eller for lys, men én der passer til din hud. Skide smart!

Det lyder da godt nok smart. Tak for tippet, det er hermed noteret. Der er ikke noget værre end at ligne en med foundation maske :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer