Sign in to follow this  
Followers 0
SaschaH

Må lige afreagere! :'(

6 posts in this topic

Årrrh altså - ved slet ikke lige hvor jeg skal starte eller slutte.

Men jeg har bare tusind tanker der fylder alt for meget oppe på øverste etage.

Det har de sidste par dage resulteret i stresslignende symptomer. (meget) Hovedpine, forstoppelse, ondt i maven, søvnløshed m.m.

Jeg har brugt 10.000 på en massørudd., og der er SÅ meget læsestof og udenadslære, det tager bare så meget af min tid og energi. Selvfølgelig er det spændende, og jeg har jo selv valgt det - men eksamen om to uger stresser alligevel en del. Jeg vil så nødig dumpe!!!

Jeg går og afventer svar på om jeg er optaget på sygeplejerskeskolen til sep., og jeg vil bare så gerne i gang med at læse. Det er 5 år siden jeg afsluttede HF. Jeg har snart ikke nerver til at vente mere, og ved da slet ikke hvad jeg skal gøre hvis ikke jeg kommer ind.

Nogle af Jer har nok læst min tidligere tråd omkring forholdet til min mor. Sidste weekend blev vi uvenner, og har ikke snakket sammen i 14 dage nu. Selvom jeg måske burde sluge min stolthed, så syntes jeg det er er hendes der bør kontakte mig først!

Min drøm har længe været, at blive optaget i Politiet - jeg var til optagelsesprøve i 2010 og bestod, men blev desværre ikke optaget. Pga en skade har jeg ikke kunne søge siden og i dag fik jeg af vide at der nok ikke var mere de kunne gøre for min fod. (Hvis det kan siges sådan) Jeg har svære smerter HVER dag og har ikke kunne løbe i laaaang tid nu :(

Jeg er allerede opereret én gang :'(

Puuuuuh - det var vist det. Ved ikke lige hvor meget I kan svare til det hele - men det skulle i hvert fald bare lige UD :blush:

0

Annonce ♥

øv øv øv :(

lige en kæmpe :bearhug: til dig :)

Jeg håber da, at du kan holde til arbejdet som sygeplejerske/massør, selvom din fod koster dig så mange smerter :)

0