Lenebj

Hvor lang tid tager det at kører fra Karise til KBH´s centrum...

5 posts in this topic

...I myldertid?? :help:

Nogen der kan hjælpe der? Vi ser på huse i området og vil gerne vide hvor lang tid vi skal tillægge "krak"!! :blink:

Edited by Lenebj
0

Annonce ♥

Kommer jo helt an på hvornår på dagen vi taler om (myldretid) men jeg formoder vi taler om kørsel til og fra arbejde og det tager tid. Dengang jeg selv arbejdede en del i Næstved kørte jeg altid først ved 9 tiden for at undgå myldretiden og de folk jeg har arbejdet sammen med som kom fra de kanter har typisk anvendt offentlige transportmidler. Mit bud er ihvertfald 1 1/2 time i myldretid.

0

Det tager godt nok tid...Hmm, fik noget at tænke over, men må så lige se, hvordan jeg eller kan komme ind på arbejde..

0

Hov - Det kan godt være at det kan gøres lidt hurtigere da jeg jo tænker med udgangspunkt i Nordsjælland, men jeg syntes næsten I skal prøve at tage turen i bil en dag (skal selvfølgelig ikke være i ferieperioden), og også overveje om der kan komme andre jobmuligheder på tale hen ad vejen

0

Annonce ♥

Min mand har arbejdet i Lyngby, vi bor i Næstved.. I SLEM myldertid, så kan det tage op til 2 timer, uden for myldertid vil jeg mene at man kan gøre det på 45 min.. :)

0