piagregersen

Cupcakes og frosting

7 indlæg i dette emne

Hej Alle

Jeg skal giftes på rådhuset den 4 august og vi skal derefter holde en lille reception(hvis man kan kalde det det. Det blir kun på en lille time). Derfor har vi besluttet at det bare lige skal være nogle små cupcakes med frosting som lige er til at putte i munden.

Men jeg er helt ny i faget, så er der nogle der kan hjælpe mig.

Kan man bage dem i forvejen og putte dem i fryseren og hvis man kan skal de så ligges i fryseren mens de er varme eller når de er helt kølet af ?

Og hvad så når man tager dem op...skal det bare være dagen før man skal bruge dem ?

Kender i nogle gode frosting som man kan bruge som allerede kan puttes på kagerne aftenen før ? (vi skal giftes kl. 11 og jeg skal ha sat hår og lavet make up så har ikke tid til at lave dem samme dag)

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia

Jeg lavede masser af cupcakes til vores bryllup, og de kan sagtens holde sig et par dage uden at blive tørre. Faktisk har jeg ofte bagt nogen jeg først smed ud efter en uge. Jeg ville ikke putte dem i fryseren, tværtimod. Du skal bare sørge for at du tager dem ud af ovnen i god tid, så de stadig er lidt klæbrige, da de netop bliver tørre hvis de får for meget.

Den smørcreme jeg laver er en blanding af smør, vaniljeessens og floormelis samt et skvæt mælk. Der skal mere floormelis i end smørret, og så skal det ellers bare røres i lang tid så det har en lækker cremet konsistens. Jeg har bare prøvet mig frem med blandingsforholdet :)

Den smørcreme, kan sagtens holde et par dage, jeg puttede den på mine aftenen før. Du skal dog tænke over at det hurtigt kan blive besværlig med smørcremen på hvis de skal transporteres :)

knus Trine

0

Del dette indlæg

hej trine

tusind tak for dit svar. Var lige inde på din bryllupsberetning og hvor er dine cupcakes bare flotte. du kan vel ikke sende mig opskrifterne og toppings til mig som du har lavet, for det er sådan nogle jeg godt kunne tænke mig. ved du forresten om de også vil være gode som mini cupcakes eller vil de blive for tørre ? min mail er piagregersen@hotmail.com

knus pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej trine

tusind tak for dit svar. Var lige inde på din bryllupsberetning og hvor er dine cupcakes bare flotte. du kan vel ikke sende mig opskrifterne og toppings til mig som du har lavet, for det er sådan nogle jeg godt kunne tænke mig. ved du forresten om de også vil være gode som mini cupcakes eller vil de blive for tørre ? min mail er piagregersen@hotmail.com

knus pia

Hej Trine

Dine cup cakes ser super lækre ud, må jeg også godt få opskrifterne? Min mail er st.dyva@gmail.com

Knus Stephanie

Hej i to :)

Tusind tak :) Jeg lavede et opskrifthæfte til brylluppet, og det får i lige et link til, da det tager lang tid at skulle dele det op :) Jeg har også nogle flere opskrifter i min planlægningstråd ;)

opskriftshæfte

knus Trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer