annechalotte

bryllup paa egaa moelle

39 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg vil bare lige hoere om der er nogen herinde, der har holdt bryllup paa Egaa Moelle, ved aarhus inden for det sidste aars tid - eller kender nogen som har vaeret til fest paa moellen.

Vi skal selv giftes om 6 uger - men de besvarer ikke vores mails, ringer ikke tilbage og vi skal hele tiden rykke dem for oplysninger... saa nu er jeg begyndt at blive en smule smaa nervoes. hmmmm....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kunne jo fristes til at sige at det er ferieperiode men lige netop feststederne har jo ikke ferie nu. Dog kan dem der forestår administrationen jo meget vel holde ferie og have uddelegeret de praktiske opgaver vedrørende juliarrangementerne til andre. Men hvor lang tid taler vi om at de har været passive. Taler vi om mere end 14 dage så ville jeg da nok overveje at køre forbi stedet og stikke hovedet ind. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Vi har reserveret stedet. Det gjorde vi for et aar siden. Vi har saa men vaeret forbi.. og det ser efterhaanden lidt slidt ud. Ukrudt over det hele, vinduerne traenger til at blive pusset osv.

Det er ikke et stort sted, saa der er kun de 2 der ejer det, der driver stedet. Hvis de holder ferie saa burde de maaske sige det paa deres tlf. svarer.

Vi ringede til dem for 3 uger siden.. og hun lovede at sende menu osv. (naevnte ikke noget med ferie) sendte en mail for en uge siden - intet svar - og saa har jeg lagt to beskeder paa tlf. svarer....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg ville godt nok gå fuldstændig i bridezilla-mode, må jeg ærligt tilstå. Det lyder måske lidt som om, at de er gået i betalingsstandsning el lign. Dunno om man kan tjekke sådanne ting nogen steder ? Det må Hr Diskobil vide. Jeg ville ihvertfald IKKE under nogen omstændigheder smide flere penge efter stedet før EFTER brylluppet i frygt for, at de kom i klemme.

Virker også MEGET mærkeligt, at I ikke har aftalt menu endnu, må jeg lige tilføje. Sædvanligvis ville man ha gjort det for et par mdr siden senest, vil jeg da mene.

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Åha, bliver helt klamtsvedende på dine vegne lige nu...det lyder godt nok meget underligt... og ja.. I burde have haft menuen nu.

Har I prøvet at tage i døren og se om der er låst ? Synes da det er bekymrende med ukrudt og upussede vinduer...

0

Del dette indlæg

maria - jeps det er jeg ogsaa. Der er mange ting vi efterhaanden gerne vil til at have styr paa. men maa da nok aerligt indroemme, at jeg er begyndt at kigge efter andre steder og er en smule smaa nervoes om de overhovedet kan levere varen.. Men vil jo bare saa gerne holde festen paa moellen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjek lige her engang:

YlzvU.png

LINK HER : http://www.cvr.dk/Si...?cvrnr=30894510

Edit: Hmm ser ud til, at der måske er en Pia whatever, der har startet noget op d. 1/5, dvs en måned før, at virksomheden i foråret sidste år ophørte, højst sandsynligvis grundet konkurs.

Hvis du har et CVR nummer, hvilket der må stå på jeres kontrakt, så gå lige ind og tjekke CVR-registret .....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Åh gud altså, jeg får det sgu også helt skidt på jeres vegne, og med mindre det Maria linker til at de gamle ejere, så tyder det desværre ikke på noget godt....

Hvis I skal have et nyt sted, kan jeg anbefale jer at ringe til hotel Pejsegården i Brædstrup, ved godt det er et stykke fra Århus, men der holder vi vores fest selvom vi også skal vies og kommer fra Århus.. De er ALTID til at komme i kontakt med, og er åbne for alt man nævner.. Måske I kunne være heldige at de har plads tl jer, de har en del lokaler i forskellige størrelser, og deres kuvertpriser starter ved 450.- inkl. drikkevarer under middagen, velkomstdrink, kaffe, natmad , overnatning for brudeparret osv.. Så kan man så tilkøbe fri øl/vin/vand for resten af festen for 100 .- pr. kuvert.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BrudenOlga - kan se at i skal giftes dagen efter os... Har i styr paa menu?

Ja det har vi haft siden det første møde med stedet i marts..... de havde en fast menu og vi kunne så ønske ændringer osv.. men vi er helt vilde med maden der og den menu de har...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er de gamle ejer paa cvr. som maria linker til. De nye hedder noget med pia og jimmi. Jeg kan ikke finde deres cvr. nummer - den der staar paa vores kontrakt er til de gamle ejer. ahh ha, jeg beynder at faa det helt skidt og indbydelser er jo for laengst sendt ud....

0

Del dette indlæg

det er de gamle ejer paa cvr. som maria linker til. De nye hedder noget med pia og jimmi. Jeg kan ikke finde deres cvr. nummer - den der staar paa vores kontrakt er til de gamle ejer. ahh ha, jeg beynder at faa det helt skidt og indbydelser er jo for laengst sendt ud....

Du skal ikke tænke på at indbydelserne er sendt ud, så ringer du ganske enkelt bare til folk og fortæller at festen er rykket ( hvis i altså vælger et andet sted) , det har vi måtte gøre, da vi også havde sendt invitationerne ud, inden vi endte med at skifte til Pejsegården..

Hvis jeg var jer, ville jeg finde et andet sted at holde festen.. Har i betalt noget til dem?

Jeg kan som sagt varmt anbefale Hotel Pejsegården i Brædstrup, har kun hørt godt om dem ( også herinde fra andre brude) , og de er så søde, jeg er helt tryg ved vi har valgt dem..

0

Del dette indlæg

altså hvis det er de gamle ejers CVR-nummer, der står på jeres kontrakt ..... så har I jo en aftale med dem og ikke med de nye ? De gamle ejere er jo evt. gået konkurs og dunno om der har stået noget omkring, at de nye ejere skal overholde de tidligere indgående aftaler.

Altså hvis I har lagt et depositum er det jo betalt til de tidligere ejere ?

Så vidt jeg kan se, har I overhovedet ikke indgået en kontrakt med de nye ejere så ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har betalt et depositum paa 3000kr. Da vi i foraaret talte med de nye ejer, sagde de at de havde overtaget alt fra de tidligere ejer, saa det var ikke noedvendigt med en ny kontrakt...ogsaa selv om de har sat priserne op, vil vi stadig faa det til samme pris osv. Der har overhovedet ikke vaeret nogen alarm klokker foer nu. Naar vi har snakket med dem, har de virket meget rolige og som om de havde styr paa det.

0

Del dette indlæg

Ej, synes faktisk I skal køre derud imorgen og tjekke op på om de er der, kigge ind af vinduerne og ringe til dem.. blive ved med at ringe til de tager den og sig at nu står du ude foran og du vil gerne se stedet og have menuen på plads... Jeg synes det lyder helt vildt foruroligende det du fortæller... Og så undersøge om der er andre steder der kan tage jer den dag.. og så bare aflyse... for det er da godt nok ikke i ordend et de byder jer.

0

Del dette indlæg

Jeg må give Bruden olga ret her.. Jeg VAR panikket nu hvis det var mig.. Ved godt at det kan være de er på ferie, men alligevel syntes jeg altså alarmklokkerne ringer med det du skriver, og jeg ville klart undersøge mulighederne for et andet sted..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer