a-dream

OH NO Sygdom?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja så sidder jeg her med 13 dage til byllup og har en veninde på facebook der skriver om at de har et sygt barn med feber og opkast...

DEN havde jeg ikke taget i betragning...

Skal vi ikke alle aftale at sygdom bare IKKE sker på bryllupsdagen for nogle som helst i den nærmeste familie???

:td:

Åh gud ja..

Vi har selv børn (som skal passes om aftenen), så vi krydser fingre og tæer for ingen sygdom.. *7.9.13*

0

Del dette indlæg

til vores bryllup, var vores lille dreng (1 år og 9 måneder på daværende tidspunkt) Havde 39,4 i feber.. Det var frygteligt, han var ked, sur, og frudtrert samt opmærksomhedssøgende... Det var ikke en sjov og behagelig bryllupsmorgen, og i kirken måtte dagplejemoren tage ham ud af kirken... Øv altså... Heldigvis havde vi aftalt med dagplejemoren at hun skulle passe ham fra lørdag til søndag.. Men det var godt nok ikke den fedeste start på dagen...

0

Del dette indlæg

13 dage til bryllup - jeg tænker, det barn kan jo nå at blive rask og syg 5 gange inden! :blink:

Det virker ihvertfald lidt som "at male fanden på væggen" - hvis man "allerede" melder fra bryllup 13 dage før pga. feber og opkast... (Medmindre barnet har en eller anden kronisk sygdom så man ved det betyder sygdom efter 13 dage)

Men du har ret i - sygdom skal blive væk! :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

13 dage til bryllup - jeg tænker, det barn kan jo nå at blive rask og syg 5 gange inden! :blink:

Det virker ihvertfald lidt som "at male fanden på væggen" - hvis man "allerede" melder fra bryllup 13 dage før pga. feber og opkast... (Medmindre barnet har en eller anden kronisk sygdom så man ved det betyder sygdom efter 13 dage)

Men du har ret i - sygdom skal blive væk! :)

Jeg tror ikke de hat meldt fra... Var vist mere den tanke med at en gæst kunne blive syg og melde afbud dagen før eller på dagen.. :-)

0

Del dette indlæg

pyha, sygdom er godt nok noget af det, jeg frygter mest - altså at jeg selv (eller h2b) skulle blive syg. Jeg har en tendens til at blive syg, når jeg stresser, så jeg skal bare have styr på alting i god tid inden brylluppet, h2b bliver heldigvis sjældent syg:) Jeg ville også være rigtig ked af det, hvis nogle af mine gæster skulle blive syge, især den nærmeste familie:(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer