Sign in to follow this  
Followers 0
AnnaPerenna

Glaskrukke med hane

19 posts in this topic

Hej!

Jeg mener der var en, der fandt sådan nogle i Danmark??

(formen må gerne være en anden)

41268TN0D2L._SL500_AA300_.jpg

0

Annonce ♥

Jeg ved de kan fåes hos Bo Grønt i Toksværd, men om de kan fået i alle Bo Grønt butikker ved jeg ikke.. :)

0

Taak jeg ringede til dem og de havde den!! Jeg kommer bare ikke deromkring :(

0

Øv, måske du kunne bruge min idé med glasskåle istedet..? Jeg måtte nemlig oss droppe ideen med glas beholdere fordi jeg ikke kunne finde nogle og ellers var de for dyre.. Og dem i Bo Grønt er self. først kommet frem efter brylluppet..

0

Annonce ♥

Hvad koster sådan en?, det kan være jeg kommer omkring. Jeg ville vildt gerne have dem til mine hyldeblomst- og jordbærlemonade:-)

0

De koster 550 kr. så prisen er meget rimeligt.

Vi kunne evt. købe dem sammen? Kan det passe at det bare slet ikek fåes i DK.. Jeg har fundet vinballoner men der er ikke rigtig tappehanepå..

0

Min søster arbejder inden for denne branche og hun har sagt til mig at de ikke laves til "rigtig" brug, da hanen ikke kan blive tæt omkring glasset. Så dem man ser er kun til pynt, men jeg ved ikke om det er korrekt, for jeg har selvfølgelige også set dem og spurgte hende om hun kunne skaffe dem. Der fortalte hun mig en meget lang historie omkring glas;-)... den skal jeg skåne jer for, konklusionen var at glas ikke kan gøre tæt ved en "metal" hane. Hvad tænker du?, vi kan godt forsøge, jeg ville jo gerne have 2, hvor meget kan der være i dem?. Jeg havde jo egentlig bare besluttet at jeg ville købe 2 store glasbowler, så kunne gæsterne også få lidt af isterningerne og det friske frugt med.

0

Nå for søren, jeg kan da lige ringe og spørge Toksværd..!

Der kan være ca 5-6 liter i hver sagde hun..

Jeg vil også gerne have to - så det er ok med mig? Så giver vi hver 550 kr?

Edited by AnnaPerenna
0

Annonce ♥

Der er en gummipakning på - så der kan godt tappes af den siger hun

0

Skal lige sieg den er lavet af genbrugsglas så den har lidt blåt skær?

0

Jeg synes dem i glas er finest. Dog vil jeg høre om du ikke skal have isterninger og frisk frugt i? Det havde jeg nemlig tænkt, men så kan det jo ikke komme med ud i glassene. Så jeg havde egentlig tænkt at købe to glasbowler med opøserskeer, jeg har fundet en i vores lokale genbrugs, men kan også tjekke her i Viborg. Jeg skal give 100,- for den ene, så det er selvfølgelig lidt billigere:-). Hvad synes du?

0

Annonce ♥

Ah jo jeg skal have frugt og isi og havde tænkte at det så bare ikke kom med, er ikke så meget til bowle da vi er for mange så vi skal så konstant gå og fylde op :(

Edited by AnnaPerenna
0

Jeg endte med at købe to af disse kæmpe vaser fra Ikea (til 149 kr, diameter på 25, højde 45 cm) og et par øser som jeg sætter en perlekrog på så de kan hænge på kanten

bladet-vase__71454_PE186985_S4.jpg

0

Lige et spørgsmål? Hvad gør man så, for at sikre at der ikke kommer insekter i???

(Er miljøskadet - jeg kommer fra landet, og derfor tænker jeg altid på insekter og deslige i mad/drikke :rolleyes: )

Vil gerne selv have noget forfriskende som ikke er sodavand, men tænker at der på en potentiel varm dag vil være insekter??

Gud hvor er jeg bare meget bonderøv :unsure:

0

VI er indenfor så det har jeg ikke tænkt i :)

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg ved godt det er længe siden tråden sidst har været aktuel, men jeg stødte på den da jeg googlede sylteglas med hane. Hvis nu der er andre der falder i ligesom mig, så lægger jeg lige et link til amazon, hvor jeg har købt 2 fem liters krukker med hane, for ialt ca. 450,- inkl. Fragt.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00QKP0EO6?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

0

Hej.

Jeg ved godt det er længe siden tråden sidst har været aktuel, men jeg stødte på den da jeg googlede sylteglas med hane. Hvis nu der er andre der falder i ligesom mig, så lægger jeg lige et link til amazon, hvor jeg har købt 2 fem liters krukker med hane, for ialt ca. 450,- inkl. Fragt.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00QKP0EO6?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00

Du kan købe drinks dispensere i Imerco, de kan indeholde 8 liter og koster 399.-

0

Jeg har købt disse i Imerco på tilbud til 250 kr. stykket :)

post-62798-0-66467800-1418298624_thumb.j

0