MiaH

Vidnerne. Hvad skal de?

14 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Jeg har da helt glemt at spørge præsten ad om vidnerne skal gøre noget aktivt. Skrive under på noget eller hur...

Kan I svare på det? Skal de skrive under på noget efter vielsen eller skal de bare være til stede?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ret sikker på præsten nok skal gøre opmærksom på hvis de skal noget, jeg tror sådan set det bliver sendt til vidnerne, det er i hvert fald mit gæt, for da jeg bookede kirken bad kordegnen om min mor og svigermors adresser ( dem der er vidner) :)

Nå, nu kan jeg jo så læse at de ikke skal skrive under på noget.. Så skal de vel bare være der ..

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har ikke fået noget at vide om vidner af vores præst... troede ikke man skulle have vidner i kirken...

Man skal have 2 vidner :)

Nå de vidste jeg ikke hahaha....sgu da godt jeg har dig Rikke.. og jer andre herinde :)... nå men de har ikke bedt om navne eller adresser... mon ikke de gør det til samtalen...

0

Del dette indlæg

Måske jeres kirker bare først nævner det til samtalen med præsten? Jeg fik det som sagt afvide da jeg bookede kirken, og så satte jeg bare mor og svigermor på, og spurgte dem først bagefter, heldigt de sagde ja -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer