Sign in to follow this  
Followers 0
GitteM85

Hvid paraply til dagen :)

11 posts in this topic

Hej med jer Zillaer,

Skal giftes her den 18. august og er jo allerede begyndt at kigge efter 14dages prognoserne, selvom de ikke er helt henne ved den 18. august endnu :)

Men jeg påtænker at købe en almindelig pæn hvid/ivory paraply til dagen til billeder og sådan, hvis nu det skulle regne :)

Men har nogle af jer en god idé om, hvor man kan købe sådan én henne og hvor de ikke koster en formue? :)

Kh. Gitte

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har valgt den helt anden grøft, jeg kan godt lide det er lidt utraditionelt, og der kommer lidt pang på, så jeg har købt en "regnbue" paraply i tiger til 30 kroner.. Altså sådan en med en masse farver, den er super fed :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg skal også giftes den 18, og det det kan godt blive regn har jeg læst.. Jeg har købt Lisbeth Dahl, dog i lavendel! Synes de er smukke.

Dog synes jeg også de regnbuefarvede fra tiger kan give smukke billeder, ved Carina Stærke fik taget med sådan en paraply - og wow!!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg håber også inderligt på godt vejr, men det er jo aldrig til at vide :) Hmm... Kan se på trustpilot, at BK-shoppen har fået meget dårlige anmeldelser, så der tør jeg ikke købe fra. Nå, må lede videre...

Tak for svar alle sammen :) :)

0