DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Så er min beretning slut :/

189 posts in this topic

og det var nogen dejlige billedere

0

Annonce ♥

Det er sørgeligt og skønt på en og samme tid at din beretning nu er slut.

Synes det er en af de smukkeste og mest livsbekræftende beretninger der er herinde!

Og kærligheden lyser ud af jer! man kan virkelig se på billederne at de ikke er spor opstillede men at det er sådan i er! og at kærligheden er ægte.

Håber at se dig på søster-bk!

Tak fordi du delte

1

Hej Kære Ditte

Jeg sidder lige og har læst din historie, den er bare så smuk, og jeg sidder ligeså stille med tåre i øjnene - det er så fantastisk at I havde sådan en god dag - I virker til at være en meget smuk og harmonisk par! :)

Jeg sidder her og tænker hvor er det fantastisk det I har gjort for din svigermor, og jeg ved I aldrig kommer til at fortryde det! :lol:

Min far har for 6 ugersiden fået konstateret kræft i hjerne og har meget kort tid tilbage, så jeg har planlagt vores brylllup på ca. 5 uger- det skal stå den 3. november i år. og jeg bliver så gald for det du har skrevet, og det hjælper mig til at tro på dat det bliver en vidunderlige dag, selvom man ikke har haft så lang tid til at planlægge og gå og nyde tiden op til! :thumbsupsmileyanim::respekt:

Tusind tak for sin smukke beretning - den er virkelig livsbekræftende :heart:

Mange kram herfra! :hug:

Kære Dorte

Tusind tak for de flotte ord. Hvor er jeg glad for at høre, at du kan lide min beretning, og hvor er jeg da bare endnu mere glad for, at du kan bruge den i den situation som du desværre står i.

Vores beslutning om at blive gift på sygehuset, vil vi aldrig fortryde. En ting jeg dog godt kan fortryde lidt nu er, at min faster og onkel ikke var med på sygehuset, da min faster desværre døde ca. 2 måneder før vi holdte festen :( Det fortryder jeg lidt, men jeg ville have fortrudt det endnu mere, hvis vi ikke havde nået, at blive gift inden svigermor døde.

Jeg er sikker på at i også nok skal få en fantastisk dag, som i vil huske og elske for altid :) og 5 uge :blink: er jo viiiildt lang tid hehe. Fra vi tog beslutningen til vi blev gift havde vi 5 dage :)

Kram Ditte

0

Virkelig skøn beretning og fantastiske billeder :loveshower:

Mange tak skal du have :)

Er glad for at du har nydt den

0

Annonce ♥

og det var nogen dejlige billedere

Mange tak :)

0

Det er sørgeligt og skønt på en og samme tid at din beretning nu er slut.

Synes det er en af de smukkeste og mest livsbekræftende beretninger der er herinde!

Og kærligheden lyser ud af jer! man kan virkelig se på billederne at de ikke er spor opstillede men at det er sådan i er! og at kærligheden er ægte.

Håber at se dig på søster-bk!

Tak fordi du delte

Ihh mange tak for de søde ord :) De varmer så dejligt på en ellers så grå efterårsdag

Jeg er glad for at du har nydt min beretning

Edited by DitteSchouNielsen
0

Nu har jeg lige læst hele tråden. Og hold op hvor ser det bare ud til at i har haft den perfekte dag!! Mange op og nedture før, men i er kommet så stærkt igennem det.

Jeres billeder er intet mindre end fantastiske!!! Super super fede! Tak fordi jeg måtte kigge med!

0

Nu har jeg lige læst hele tråden. Og hold op hvor ser det bare ud til at i har haft den perfekte dag!! Mange op og nedture før, men i er kommet så stærkt igennem det.

Jeres billeder er intet mindre end fantastiske!!! Super super fede! Tak fordi jeg måtte kigge med!

Mange mange tak Camilla. Dejligt du gad at læse hele min lange lange beretning :)

Ingen af dagene ville jeg lave om på, de var perfekte i den situation vi var i, - vil rigtig gerne opleve dem igen.

Tak for rosen af vores billeder, vi elsker dem også selv, det har svoger klaret super godt.

Håber du får det bryllup du drømmer om, og om ikke andet så at du får manden i dit liv :). Det er alligevel det vigtigste.

0

Annonce ♥

Tusind tak for en skøn beretning, hvor lyder det bare til at være nogle fantastiske dage. :loveshower:

0

Tusind tak for en skøn beretning, hvor lyder det bare til at være nogle fantastiske dage. :loveshower:/>

Velbekomme :) er glad for du gad at læse min beretning.

0

Tak for en dejlig beretning :)

Laver du ikke en om om rejsen til Hawaii? :cheerleader3:

0

Tak for en dejlig beretning :)/>/>

Laver du ikke en om om rejsen til Hawaii? :cheerleader3:/>/>

Det var så lidt Laika :)/>

Neeej jeg må indrømme, at det gider jeg ikke.... Men vi havde en fantastisk tur og havde vi pengene, tog jeg gerne der over igen

Edited by DitteSchouNielsen
1

Annonce ♥

Tak for en dejlig beretning :)/>/>

Laver du ikke en om om rejsen til Hawaii? :cheerleader3:/>/>

Det var så lidt Laika :)/>

Neeej jeg må indrømme, at det gider jeg ikke.... Men vi havde en fantastisk tur og havde vi pengene, tog jeg gerne der over igen

Det gjorde vi også -HAHA- Måske også til de andre øer. Men UHA det koster

0

Skønt I havde en super tur :)

0