joysen

mangler en ide ........

3 indlæg i dette emne

Hejsa,

Har taget rigtig mange billeder af DIY projekter, ting der er lavet i hjemmet og andre forberedelser i forbindelse med brylluppet....alt taget på Iphone og Ipad......nu ville jeg så gerne lave ligesom en beretning/fortælling over alt det jeg har gået og syslet med.............nogle smarte ideer til hvordan man kan gøre det ? såen så der både kommer billeder og tekst :)

/MVH Joysen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan lige en brainer herfra:

- Diasshow på en projekter som kører under receptionen?

- Jeg har selv lavet en stor bog fyldt med forberedelses fotos.

Lige fra DIY projekter, kjoleprøvning, dims og dut, og hvad manden har fået tiden til at gå med imens hihi...

- Små lærreder med udvalgte billeder, og så lave et lille galleri...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man overhovedet sætte en projektor til en Ipad/Iphone. Ellers er løsningen at sætte en Iphone til en bærbar og afvikle diasshow via den hvor projektoren så vælges som skærm. Har I musik (DJ) vil I formentlig kunne få kørt lyden udover anlægget. I dag må det næsten være et must at en DJ der spiller til den slags fester har et kabel med til Ihone for det sker ret tit at der kommer en gæst og skal afviklet noget til et indslag via en Iphone. Bogen kunne også være en ide som det nævnes men der kunne man måske forestille sig at Diy projekterne også omfattede en fotobog og en gæstebog har de fleste også.

Men rent idemæssigt tænker jeg noget med fra start til "slut" og fra ide til handling. Det kunne måske bygges op som en parodi på 4 bryllupper :rolleyes:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer