char87

lokaler til bryllup omkring holstebro

14 indlæg i dette emne

hej allesammen

den anden dag blev min forlovede og jeg enige om, at det da vidst var næste år, at vi ville giftes - jubiii... nu er søgningen på lokaler så gået ind, og vi har kigget på nogle enkelte steder.. ind til videre har vi hesthaven herregård, hostrup hovedgård og handbjerg beboerhus vi har aftalt at vi vil kigge på. der ud over har jeg kigget lidt på plexus i Idom.

er der nogen der kender til disse steder og deres prisniveauer. vi vil gerne holde et lækkert bryllup, men uden at det skal koste 100.000...

der ud over - er der nogen der kender nogle andre steder, som de mener at vi skal kigge på??? det er altid dejligt at få gode ideer, så vi får valgt det helt rigtige sted til vores kommende bryllup...

foreløbigt mange tak..

mvh. char87

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med den kommende bryllup :loveshower:

Vi har været på Hostrup Hovedgård for at se på det - og bliv forelske i den med det samme. Så vi skal vies (skive kommune kommer gerne derud)og holde fest der i August 2013.

Anders som står for det er vildt sød og vil hjælp med alt - uden at være påtrængende. Lejeprisen for hele herligheden er 7.000 for en hel weekend (vi må gerne komme onsdag/torsdag) og så 425/400 for et værelse den første nat og 200 natterne efter.

Redigeret af katrinchen
0

Del dette indlæg

hej katrinchen

hvor lyder det dejligt at i er faldet for stedet. jeg har lige talt med dem, og vi skal ud og se på stedet i morgen aften, så det glæder jeg mig til. 7000 er ikke galt syntes jeg ikke. ved du hvodan og hvorledes med mad - har de et bestemt sted man skal have det fra, eller laver de selv, og hvis de har, er prisen så til at betale der??? vi vil gerne holde budgettet nede, men vil på samme tid, gerne ha en lækker location til festen, da det jo er det, der betyder mest...

0

Del dette indlæg

Hej

Ved at prisen på Hesthave er 6.000 og så skal maden så leveres af Sallingsund Færgekro. Vi fik et tilbud der vist hed 500 pr kuvert, ex drikkevarer, men incl servering oppyntning mv. Man må vist stadig selv have drikkevarer med uden proppenge:)

Men hvor mange skal i være??

Vi måtte aflyse det derude igen fordi vi ikke kunne være der :)

Men har du spørgsmål ang. Hesthave kan jeg vist svare på de fleste, selvom vi ikke skal der ud alligevel:)

Kh Signe

Redigeret af OS 2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej katrinchen

hvor lyder det dejligt at i er faldet for stedet. jeg har lige talt med dem, og vi skal ud og se på stedet i morgen aften, så det glæder jeg mig til. 7000 er ikke galt syntes jeg ikke. ved du hvodan og hvorledes med mad - har de et bestemt sted man skal have det fra, eller laver de selv, og hvis de har, er prisen så til at betale der??? vi vil gerne holde budgettet nede, men vil på samme tid, gerne ha en lækker location til festen, da det jo er det, der betyder mest...

Nej, glæder mig til at høre hvad du synes om det.

De laver ikke mad selv - man lejer kun lokaler og står for alt selv. Han har nogen kontakter - men er jeres beslutning hvad i gøre. Min H2B vil gerne have pattegris og buffet - så vi hat bestillt maden og folk til servering hos slagter Lange i Holstebro og køber drikkevare ned i Tyskland. Vores budget er heller ikke så voldsom stor - men med maden, drikkevare og overnatning for os og vores børn kommer vi op på ca. 30.000 dkr til 48 personer. Vi har sagt til vores gæster at de godt kan overnatte der - men det er nogen de selv skal betale - men prisen er ok og til at betale - andre steder skal have mindst det dobbelte for et værelse.

0

Del dette indlæg

Det er ihvertfald rigtig rigtig flot derude :)

Vi bliver næste 100 og sagde hun vi godt kunne være - men vi fik kolde fødder - det blev alligevel for presset.

Har flere venner der har været til Bryllup derude og de siger at 50-60 stykker er fint - men det er ihvertfald et besøg værd :)

Men være obs på hun er en MEGET speciel dame :unsure:

0

Del dette indlæg

hej katrinchen

Nej, glæder mig til at høre hvad du synes om det.

De laver ikke mad selv - man lejer kun lokaler og står for alt selv. Han har nogen kontakter - men er jeres beslutning hvad i gøre. Min H2B vil gerne have pattegris og buffet - så vi hat bestillt maden og folk til servering hos slagter Lange i Holstebro og køber drikkevare ned i Tyskland. Vores budget er heller ikke så voldsom stor - men med maden, drikkevare og overnatning for os og vores børn kommer vi op på ca. 30.000 dkr til 48 personer. Vi har sagt til vores gæster at de godt kan overnatte der - men det er nogen de selv skal betale - men prisen er ok og til at betale - andre steder skal have mindst det dobbelte for et værelse.

ja det lyder jo ikke så dyrt.. vi bliver lige omkring 60 (hvis alle kommer, og vi ikke sortere nogen fra), så vi kommer nok af med en smule mere. lyder godt at man selv kan bestemme hvor vi skal have maden fra. en af vores venner er slagter, og da min kæreste er jæger, ville det være helt perfekt at få noget "hjemmeskudt" hehe. det smager godt, og er godt for pengepungen (-:

jeg glæder mig i hvert fald til at komme derud og kigge, og så må vi se hvad det ender ud med at blive. og mange tak for svar, det er dejligt at vide lidt på forhånd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ihvertfald rigtig rigtig flot derude :)

Vi bliver næste 100 og sagde hun vi godt kunne være - men vi fik kolde fødder - det blev alligevel for presset.

Har flere venner der har været til Bryllup derude og de siger at 50-60 stykker er fint - men det er ihvertfald et besøg værd :)

Men være obs på hun er en MEGET speciel dame :unsure:

hun lyder også meget speciel i telefonen allerede.. hehe. så havde egentlig tænkt på det. men det bliver superspændende at komme der ud og kigge. besøget på hesthaven i aften er det første bryllupsrelaterede vi overhovedet skal, så det bliver bare rigtig dejligt at få begyndt.. vi har trods alt været sammen i 7½ år snart, så det er vidst på tide (-:

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag på de kanter (udover Bovbjerg Kro som jo er noget andet) men Hostrup Hovedgaard er et supergodt sted til en bryllupsfest. Gode omgivelser, gode lokaliteter og så er der jo overnatningsmulighed for gæsterne. Jeg mener de var ca. 70 personer i festsalen til det bryllup jeg spillede til og jeg syntes der var god plads. Nu kan jeg ikke greje om det er Hostrup Hovedgaard OS 2012 skulle have fået oplyst at der godt kan være 100 personer i. Det kan der sådan set godt hvis man vel at mærke tager den tilstødende sal i brug og dermed deler selskabet, hvilket i mine øje vil være synd. Derfor vil jeg sige max. 80 personer.

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag på de kanter (udover Bovbjerg Kro som jo er noget andet) men Hostrup Hovedgaard er et supergodt sted til en bryllupsfest. Gode omgivelser, gode lokaliteter og så er der jo overnatningsmulighed for gæsterne. Jeg mener de var ca. 70 personer i festsalen til det bryllup jeg spillede til og jeg syntes der var god plads. Nu kan jeg ikke greje om det er Hostrup Hovedgaard OS 2012 skulle have fået oplyst at der godt kan være 100 personer i. Det kan der sådan set godt hvis man vel at mærke tager den tilstødende sal i brug og dermed deler selskabet, hvilket i mine øje vil være synd. Derfor vil jeg sige max. 80 personer.

Hehe - Nej det var nu på herregården Hesthave hun sagde vi godt kunne være 100. Men alle jeg snakkede med efterfølgende som havde været derude, incl. dem der skulle levere maden sagde det blev alt for trængt. Så vi måtte droppe det igen.

0

Del dette indlæg

En ting er jo hvad man kan, en anden ting er hvad man vil. Overfyldte lokaler er aldrig sjove og med tanke på at mange godt vil have et bord til buffet o.l. et gavebord mv. så må der godt være lidt plads i overskud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik mad fra Plexus til vores datters barnedåb og det var helt fantastisk... Kvaliteten var vidunderlig, og der var mere end rigeligt.. Rehne derude har også været super sød, og hjælpsom omkring det hele.

I fredags var ude og kigge på lokalerne til vores eget bryllup, det er nogle meget simple lokaler, eller det er et stort lokale som kan deles i tre med skillevægge om de åbner bare op alt efter hvor meget der er brug for.. Tilhørende er der en multihal og legeplads som børn og barnlige sjæle kan lege i....

Det personale vi talte med derude var super serviceminded, og vi kunne få det lige som vi ville have det....

På Plexus hjemmeside oplyser de at et helaftens arrangement er 695 pr. person. så jeg synes ikke det er slemt..

Redigeret af NoNameNoFace
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer