SabineIngemansen

Skræddersyet kjole...nær Horsens/Silkeborg

13 indlæg i dette emne

Hej alle i andre :)

Jeg er i den lykkelige situation at jeg skal giftes til november med manden i mit liv. Lige pt. venter vi vores første barn, som skal døbes samme dag, som vi holder bryllup. Jeg har brugt en del tid på at kigge på forskellige hjemmesider, for jeg vil jo gerne have en fantastisk smuk kjole. :a1221:

Men nu overvejer jeg meget at få en syet, så den bliver lige nøjagtig, som jeg gerne vil have den, men jeg synes ikke jeg kan finde noget skrædder/designer, der er i nærheden af Horsens og Silkeborg. Bor lige midt imellem de to byer :unsure: Er der nogen herinde der måske kan hjælpe med en god skrædder/syerske, som kan lave en brudekjole til mig?

Jeg har kunne finde nogen omkring Randers og Aalborg og mere nord på, men det bliver alt for langt væk for mit vedkommende.

Håber nogen kan hjælpe...

Med venlig hilsen

Sabine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der ligger en i Silkeborg. Har aldrig selv brugt hende, da behovet ikk har været der, så kender hende ikke.

Linh systue

Borgergade 12

86804948

:0) held og lykke med bryllup og bebs. Vi har to skønne unger og det er fantastisk:0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der ligger en i Silkeborg. Har aldrig selv brugt hende, da behovet ikk har været der, så kender hende ikke.

Linh systue

Borgergade 12

86804948

:0) held og lykke med bryllup og bebs. Vi har to skønne unger og det er fantastisk:0)

Tak for din info :wink: Faldt lige over en skrædder mere i Silkeborg, som jeg har taget kontakt til, for at høre lidt om prisniveauet osv.

Hvis andre skulle lede efter en skrædder så kan man jo lige tjekke hendes side: Melika.dk

0

Del dette indlæg

Hej Sabine

Tillykke med det kommende bryllup og med jeres barn :7himmel:

Prøv at se her under vores brudekjoledesignere.

Jeg håber du finder hvad du søger

:balloons:

Tak for det, men jeg har nu allerede været den liste igennem og der er også nogle gode steder, men jeg synes nu de ligger ret langt væk allesammen, derfor jeg håber nogen kan hjælpe med en, der er lidt tættere på det område, hvor jeg bor :)

0

Del dette indlæg

Der er Nål og tråd i Nr. Galten, hun er dygtig.

Else Nielsen

Erslevvej 40

8370 Hadsten

Tlf. 4040 4783

tirsdag og torsdag 11.00.-17.00 eller efter aftale.

Tak for hjælpen :wink: Hende har jeg allerede været inde og tjekke ud, men hun bor godt nok lige lidt langt væk i forhold til, hvor jeg bor, derfor jeg søger nogen lidt tættere på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sabine

Tak for det, men jeg har nu allerede været den liste igennem og der er også nogle gode steder, men jeg synes nu de ligger ret langt væk allesammen, derfor jeg håber nogen kan hjælpe med en, der er lidt tættere på det område, hvor jeg bor :)

Hej Sabine

Du skrev bare "i Horsens/Silkeborg" og som Susanne også skriver så ligger Askepot og Duedahl i Horsens.

Derfor henviste jeg til vores indkøbsguide da de er derinde :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej Sabine

Hej Sabine

Du skrev bare "i Horsens/Silkeborg" og som Susanne også skriver så ligger Askepot og Duedahl i Horsens.

Derfor henviste jeg til vores indkøbsguide da de er derinde :biggrin:

Tak Linette, havde allerede været forbi deres side, det var derfor jeg ikke lige synes der var andet på den liste jeg kunne bruge til noget. Men tak for hjælpen alligevel :happy:

0

Del dette indlæg

Der er annies brudekjoler i gedved! Hun syr alt fra bunden, så du kan designe din egen kjole! Ellers kan jeg kun anbefalde askepot og dueDahl, de har en fantastisk service og så dygtig skrædder :)

Redigeret af Blomst87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er annies brudekjoler i gedved! Hun syr alt fra bunden, så du kan designe din egen kjole! Ellers kan jeg kun anbefalde askepot og dueDahl, de har en fantastisk service og så dygtig skrædder :)

Okay tak Blomst87 :happy: har taget kontakt til Askepot og Duedahl, der er flere af jer, som nu har anbefalet dem :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer