lindaerik

dansesko plus size

8 posts in this topic

Kunne rigtig godt tænke mig at bestille nogle dansesko på nettet men er bange for ankelremmen er for lille når man er plus size. Er der nogen af jer andre plus size brude der har erfaring med dansesko inkl ankelrem??

Edited by lindaerik
0

Annonce ♥

Kunne rigtig godt tænke mig at bestille nogle dansesko på nettet men er bange for ankelremmen er for lille når man er plus size. Er der nogen af jer andre plus size brude der har erfaring med dansesko inkl ankelrem??

Jeg har ikke rigtig nogen erfaring med dette, men på denne her hjemmeside sælger de bryllupssko med wide fit. :biggrin:

http://www.snuggleshoes.co.uk/wide-shoes-lexus-wide-shoes-c-820_786.html

0

Tak for tippet :-) de ser rigtig fine ud, men skal have nogen med meget lille hæl, så derfor overvejer jeg dansesko fordi man kan vælge hælhøjde. :-)

0

Jeg er plus size og har købt dansesko hos Terrier Playnet og har været godt tilfreds og remmen har ikke været noget problem. Fordelen ved det firma er helt klart prisen og at man kan vælge mellem forskellige hæltyper og at skoene er meget behagelige. Man kan vælge dem med plastiksål. Ulemperne er leveringstiden (ca. 5 uger), lugten (lugter fælt af lim, når de ankommer, men det går væk, når de bliver luftet) og at nogle af dem ser lige lovligt "billige" ud, så undgå glimmer, hvis du køber sko dér.

Ellers foreslår jeg, at du kigger efter steder, der forhandler wide fit, hvis du normalt oplever, at dine fødder er for brede. God jagt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak for jeres svar, tror bare jeg kaster mig ud i det og så håber på at de passer, ellers må jeg prøve at sælge dem :rolleyes:

0

Jeg har mailet meget med de forskellige forhandlere. Du kan helt sikkert få dem til at måle remmen :-)

0

Jeg er plus size og har købt dansesko hos Terrier Playnet og har været godt tilfreds og remmen har ikke været noget problem. Fordelen ved det firma er helt klart prisen og at man kan vælge mellem forskellige hæltyper og at skoene er meget behagelige. Man kan vælge dem med plastiksål. Ulemperne er leveringstiden (ca. 5 uger), lugten (lugter fælt af lim, når de ankommer, men det går væk, når de bliver luftet) og at nogle af dem ser lige lovligt "billige" ud, så undgå glimmer, hvis du køber sko dér.

Ellers foreslår jeg, at du kigger efter steder, der forhandler wide fit, hvis du normalt oplever, at dine fødder er for brede. God jagt :cheerleader3:

Tror jeg prøver at bestille et par derfra, men kan ikke både få den hæl jeg vil have OG plastik sål........ ville jeg kunne bruge dem alligevel selv om det ikke er plastiksål?

0

Annonce ♥