Acacia

Selv lave Knappehulsblomst og brudebuketten?

7 indlæg i dette emne

Vi har gjort en sport i at gøre vores bryllup så personligt - og gerne så billigt som det kan lade sig gøre - uden det bliver kikset.

Jeg vil derfor lave brudebuketten og brystbuketten selv.

Jeg vil gerne have sorte/mørke Callaer og muligvis orkideer.

Og har enlig styr på fremgangsmåde -

Men er der nogen der hat link til evt netshop hvor de har sikkerhedsnål og floratape billigt?

Evt eBay?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lavede også selv brystbuketter, der er godt nok mange penge at spare. Tjekkede efter nåle å¨nettet, men endte med at købe dem i den lokale interflora-butik til 4 kr. stykket. Jep 4 danske kroner stykket. Så gad jeg virkelig ikke nettet. Floretape havde de en halv rulle til at ligge af i samme butik og den fik jeg for en flad 10-krone. :thumbsupsmileyanim:

Så hvis jeg var dig, ville jeg springe afsted til din lokale blomsterhandler ;-) God fornøjelse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg lavede også selv vores buketter og knaphulsblomster.

Vi brugte hortenciaer. Blomstertaper købte vi også hos blomsterhandleren hvor vi fik blomster fra, og mht knappenåle brugte vi bare nogle helt almindelige vi havde liggende. Men ville nok ha set hvad blomsterhandleren havde hvis jeg skulle gøre det om.

Jeg synes selv at buketten blev MEGET vellykket! Knaphulsblomsterne kunne godt havde været finere, men må indrømme at jeg ikke helt havde givet dem så mange tanker.

På buketterne (1 til mig og en til hver af mine 3 brudepiger) havde vi viklet forskellige bånd om. Det fungerede bare super godt!

Vi ordnede dem om morgen på dagen. Jeg turde simpelthen ikke gå igang før. Set i bakspejlet ville de sagtens ha kunnet holde sig fra dagen før, men ville bare være sikker på at de stadig var flotte på dagen.

Håber de vat til nogen hjælp :)

Hvis du vil se billeder kan du jo kigge i min berretning!

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer