Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

GULE sko

16 posts in this topic

Jeg vil noget så gerne finde nogle gule sko til min kjole, men hold nu op jeg synes det er svært. Nogen har gode link??

Vi holder budget-bryllup så de må ikke være for dyre, og samtidig skal de ikke være så høje at jeg ikke kan have dem på en hel dag.

og nå ja... jeg vil meget gerne have dem et sted hvor de kan levere snørebånd til mandens sko i samme farve.

0

Annonce ♥

Har du prøvet at kigge HER

0

Nu ved jeg ikke lige hvad din stil er, men her er fra hvad jeg lige kender :)

debenhams

nelly (bl.a. øverst til højre, estelle, syntes jeg er smuk)

brandos

zelando

Edited by namibianbride
0

på elegantsteps.co.uk kan man bestille hvide sko og få dem farvet i alverdens farver.

Jeg har lige købt mine brudesko derover og jeg kom fa med 41 pund inkl farvning og forsendelse:)

0

Annonce ♥

Hvad med dem her - jeg syns de er lidt fine :)

http://www.deichmann...damer-sko-pumps

Du får også lige et billede:

post-57615-0-87906400-1345565390.png

de er rigtig rigtigt fine :cheerleader3: .. ved du om man kan prøve dem i butikken? Nå, jeg må ned og tjekke, ellers tror jeg at jeg prøver at bestille dem over nettet..

0

Hvad med dem her - jeg syns de er lidt fine :)

http://www.deichmann...damer-sko-pumps

Du får også lige et billede:

post-57615-0-87906400-1345565390.png

de er rigtig rigtigt fine :cheerleader3: .. ved du om man kan prøve dem i butikken? Nå, jeg må ned og tjekke, ellers tror jeg at jeg prøver at bestille dem over nettet..

Tror de har dem i butikkerne. Ellers kan du jo lige ringe og høre om de har din størrelse:-):-)

0

Annonce ♥

Fed farve :thumbsupsmileyanim::respekt:

0

på elegantsteps.co.uk kan man bestille hvide sko og få dem farvet i alverdens farver.

Jeg har lige købt mine brudesko derover og jeg kom fa med 41 pund inkl farvning og forsendelse:)

Det var ellers smart! Er selv helt på bar bund, søger pink sko, men dem jeg vil have findes ikke rigtig. Men hvordan gik det med størrelsen, pasform osv? Er ikke sikker på jeg tør købe sko på nettet og særligt til brylluppet - de SKAL jo passe (og gerne sidde som smurt på) ..

Hvordan havde du det med det?

0

Så har jeg været i deichmann for at prøve sko, og de har desværre ikke rigtig den rigtige farve. synes de skal være list lysere.

0

Annonce ♥

Og så har jeg kigget skoene igennem på asos.com fandt to par jeg synes om.. det ene par var bare for høje, skal jo kunne gå i den hele dagen, og jeg er ikke den store stillet-pige, og det andet par havde de ikke i min størrelse..

godt der stadig er lang tid til.. :unsure:

0

Annonce ♥