Sign in to follow this  
Followers 0
randioglars

Så skete det sidste lørdag! se billeder :)

7 posts in this topic

Åhhh gud hvor var jeg dog bare nervøs og MEGAspændt

Natten starter med den lille som vågner op og siger "mor jeg har vist børneorm... igen"

Og ganske rigtigt, H2B må en tur på døgnapoteket og kommer forbi til et sidste natglimt inden han skal se mig i kirken - vi kunne begge fornemme den helt sindssyge stemning hos hinanden... fuldstændig anspændthed og anticipation.... (hvad hedder det på dansk)?

Nå men klokken 6 vågner jeg, gør som det første jeg altid gør (dårlig vane) læser hotmail ind på iphone og tjekker FB... i min mail ligger der en mail fra ham... han har skrevet den i nat da han ikke kunne sove fordi han var så spændt.... en hel ny oplevelse for mig da han har været ret passiv i planlægningen... (jeg har læst mig til at jeg ikke er den eneste der oplever dette) Så en lille tudetur der... ja og de kommer let på dagen skal jeg love for.. der er bare en eller anden stemning...

Jeg får et bad, gør mig lækker og på med badekåben og klar til min fantastiske makeup artist kommer kl. 7 og skal gøre mig smuuuk til kl. 10:00 i kirken... min tlf tikker ind med afbud, og voksne der er nødt til at tage børn med og sådan fortsætter det, men vi ender med at være lige så mange som vi startede dagen med, og Lars skriver en besked til sidst: "det er vanvittigt -2 +2 -1 +1 " men det er bare vores liv i en nøddeskal.... uden den spænding og sidste sekunds beslutninger har vi ikke den adrenalin som holder os sammen (deraf de kun 3 måneder til at planlægge vores bryllup)

Nå men jeg bliver skiiiidesmuk og veninden ankommer for at lave hår på den lille og på søstrene...og min mama

så har jeg set i tv at det der med at gå på wc med det store skrud det er IKKE nemt ej heller anbefalelsesværdigt så jeg er da lige så klog at jeg lige skal ud og tisse af inden kjolen skal på.... GUESS WHAT.... Hvad tror i så der dukker op.... !! ja det er ikke noget der betyder at jeg er gravid, og heller ikke noget der gør bryllupsnatten specielt meget mere spændende... meeeeen pust pust pust Randi, det skal nok gå, nu skal vi ha kjolen på og afsted.... (det var somom at det var skæbnen der gjorde at jeg var endt op med mit skrud udover den korte brudekjole som nu skulle være rejsekjole, for da jeg stod 4 timer senere til min fest med en gennemblødt brudekjole (og med blødt mener jeg blod) så havde jeg sguda bare at smide den og tage den anden på! genialt!

Meget spændt Randi bliver kørt til kirken og bliver gift med min smukke mand.... det var bare så perfekt... i en kjole til 1400 kroner.... er SÅ glad for at jeg ikke brugte 15000 på en, for den var helt perfekt

En meget personlig tale af en præst jeg kender privat og et dejlig langt kys efterfulgt af champagne og bryllupskage

derefter videre til fest.... som bare var så hyggeligt og os i en flyver til Kreta 5 timer senere......men i kan se billederne herunder....

Det her skulle ikke være en beretning, men ville bare vise jer de billeder jeg har fået indtil nu.... og så bare minde alle jer bryllupsklare prinsesser om at der kan gå RIGTIG meget galt om morgenen og om natten inden du skal giftes... men gift det bliver du! og de små/store ting der blev bump på vejen gør bare dagen endnu mere mindeværdig....

NYD NU DAGEN ALLE TØSER - DEN GÅR STÆRKT

https://picasaweb.google.com/kakl98ab/13Aug2012?authkey=Gv1sRgCOi4gILx0r2v0AE&feat=email#

0

Annonce ♥

smuk smuk kjole ( og selvfølgelig dig ;-)) har selv købt den kjole og glæder mig vildt til at ha den på, men hvor var det rart at se den på en virkelig person og ikke bare en dukke... lyder det som om det endte med en helt fantastisk dag, på trods af de små bump på vejen :-) og stort tillykke :-)

0

Annonce ♥