hessellund

Samme kollektion som 2010

23 indlæg i dette emne

Sidder og kigger på brudekjoler fra lillys nye kollektion pure write 2013. Og de er fuldstændig identisk med de kjoler de producerede i år 2010, de er bare i helt hvidt stof nu, og jeg har prøvet modellerne i ivory/ creme,

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha, der er vel også en grund til at kjolerne i Lilly er så billige - NU ved vi hvad grunden er: De bruger ikke penge på designere, der kan komme op med nye modeller :griner:-

Hermed en anbefaling om, at alle der overvejer en Lilly-model tager på lagersalg i oktober, for de "gamle" modeller er altså ligeså nye som de "nye" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har godt nok ikke fra 2010 of 2013, men her er et glimrende eksempel:

I sommeren 2010 var vi med min søster ude og prøve kjoler, og da fandt jeg min (dengang) drømmekjole. Cremefarvet og fyldt med blonder: (selvfølgelig prøvede jeg den ikke dengang).

post-42447-0-13986300-1345983835.jpg

I januar 2012 skulle jeg så selv i lilly og prøve, og til min store lykke havde de stadig den samme kjole på bøjlen. Men altså, nu var den kridhvid:( Og ekspedienten bekræftede da også, at den var fra deres helt nye kollektion.

post-42447-0-92050700-1345983887.jpg

Redigeret af kristineB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er som brude meget forskellige, nogle til dyre designer kjoler , for nogle betyder det intet, men uanset hvilke år , hvilke design , hvilke model, så er det allervigtigste jo endelig at kjolerne, hvor end de er produceret får os til at føle os som den smukkest og mest enestående og specielle i hele verden netop den dag.

0

Del dette indlæg

Jeg kan altså godt forstå de folk, der blir lidt harme over det.... altså self er man ligeglad med design, så op i røven med at de genbruger modellerne :) og har man fundet KJOLEN, så er det jo bare fjong! :)

Men altså .... der er jo også mode inden for brudekjoler og jeg ville da også syns det var skide irriterende, at jeg havde købt en 3-5 år gammel model, hvor farven bare var tonet en tand hvidere. Det betyder jo ultimativt for mig, at jeg evt. ville ha kunnet spare en del 1000 kr ved at købe en kjole brugt fx., da designet er det samme.

Når det så er sagt, så er det jo sikkert ikke ALLE kjolerne, der går igen og spgm er om de ovenstående sammenligninger er kjoler, der generel er meget stor efterspørgsel på og som sælger meget - og som man så har valgt at beholde i kollektionen. Who knows :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Jeg har lige snakket med LILLY i en anden forbindelse, og så spurgte jeg ind til dette emne her.

Og jeg har et svar til jer.

Allerførst så kommenterede LILLY, at det er rigtig flot, at I har bemærket dette, så det skal I have stor ros for :)

For Pure White kollektionen er en bestseller kollektion, hvor man går ind og tilretter på bestsellere fra tidligere år.

Derfor kan denne kollektion allerede nu være ude i butikkerne. De helt ny designede kjoler kommer først til oktober, så det kan I godt glæde jer til.

I kan læse lidt mere om Pure White kollektionen HER

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes da egentlig, at det er fint at de tilretter deres bestsellere, således at de netop fornyes og måske endda også følger moden. (Kender INTET til brudekjolemoden de sidste år, så det er da bare mit gæt)

For mig ser uendeligt mange kjoler noget ens ud, og jeg kan langt fra spotte om de kommer fra LILLY, En bad ass og volddyr designer eller endda Kina. Og det betyder i grunden heller ikke noget :) men nu er det heller ikke det jeg går mest op i :)

Jeg siger bare hurra for, at eksempelvis LILLY har styr på hvad der sælger, og samtidig er up to date :) Og så skidt pyt med, om det er en tidligere model de pepper op :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer