Juul-luundgaard

Beregning af drikkevare.....

7 indlæg i dette emne

Hejsa alle i gifteklare mennesker :-)

Der er nu under en mdr til vores STORE dag - jubiiii....

Hvor meget vin, sodavand m.m køber i??

Vi har 56 flasker rød, 35 flasker hvid, 9 rammer sodavand, fadølsanlæg og lidt spurt og sommersby til 78 mennesker..... Asti, som velkomstdrink...

Men er det for lidt?? Hva regner I med?!?!?!?

Mvh Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle i gifteklare mennesker :-)

Der er nu under en mdr til vores STORE dag - jubiiii....

Hvor meget vin, sodavand m.m køber i??

Vi har 56 flasker rød, 35 flasker hvid, 9 rammer sodavand, fadølsanlæg og lidt spurt og sommersby til 78 mennesker..... Asti, som velkomstdrink...

Men er det for lidt?? Hva regner I med?!?!?!?

Mvh Charlotte

Hvis der ialt bliver beregnet en flaske vin til hver, så stemmer det jo fint. Jeg ville personligt selv have ekstra asti på lager, men det drikker alle vi ladies i venneflokkenogså i voldsomme mængder :)

Jeg tror ikke at I har nok sodavand. Og slet ikke hvis de også skal bruges til at blande med. Til receptionen kunne i med fordel spæde drikkevarerne op med en god øko saft, limonade eller lign. Og ALTID have frisk isvand på bordene.

Hvis man ikke drikker alkohol, er det ikke så spændende kun at få sodavand en hel dag/aften. Og på en bryllupsdag tænker jeg, at der ikke bliver gået så meget til den med alkohol de første timer (eller til efter maden)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh gud, alle siger ellers der er nok sodavand....

Tænker vi køber 10 flasker mere af hver vin - Asti, er slet ikke købt endnu, men det skal der også nok komme...

Selvfølgelig kommer der vand på bordene og jeg vil da lige overveje det med lækker saft, det var en god ide :-)

Syntes det er svært det med drikkevare..... Jer der er blevet gift, hvor meget købte i??

0

Del dette indlæg

vi regner med ca en flaske vin pr gæst.

til receptionen servere vi Verdi - ogder vil stå isvand, limonade/hyldeblomstsaft - eller i den dur - og kaffe/the.

vi er suckers for asti, verdi, softdrinks (sommersby osv) så det bliver der købt meget af!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer