Hullahop

M&J's bryllupsberetning 04.08.12

154 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det bare super fedt, sejt, gennemført, flot, anderledes og jeg er heeeeelt vild med din beretning.

Jeg elsker billederne fra jeres gåtur fra kirken til Karel. Det er så cool :)

Vil gerne booke dig til at hjælpe med mit DIY - for det har du da helt styr på :biggrin: Og især de virkelig gennemførte bøger med billeder.

Tak for at du deler Jeres store dag med os herinde :heart:

0

Fredag den 3/8-12

Pyh jeg var godt stresset over, at vi stadig ikke havde været forbi lokalerne og pyntet op. Min lillebror kom hjem fra Afghanistan torsdag, så der havde været nok at se til. Anyway fredag kl 19 fik vi lov til at komme ind forbi og pynte op

post-50698-0-62302500-1346102521.jpg

alle mine DIY projekter blev slæbt ind ad døren :wink:

post-50698-0-69579000-1346102537.jpg

Vi havde selv strygjern og strygebræt med, så dugene kunne lægges direkte på :)

post-50698-0-75736900-1346102559.jpg

Bum bum første bord færdig (er ked af den hurtige gennemgang... men det tager super lang tid, at lave alle sine billeder mindre i størrelse før de kan komme herind)

post-50698-0-08468400-1346102580.jpg

Må jeg spørger hvor lokalet ligger? Og pris? Det da bare super fint

Selvfølgelig må du det :biggrin: det hed Karel Van Mander men er nu lukket :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: det er dog åbnet igen i lørdags, men i nyt navn The Bank! Jeg aner ikke hvor meget de har revet ned og lavet om - men det er da værd at undersøge :heart:

0

Hvor er det bare super fedt, sejt, gennemført, flot, anderledes og jeg er heeeeelt vild med din beretning.

Vil gerne booke dig til at hjælpe med mit DIY - for det har du da helt styr på :biggrin: Og især de virkelig gennemførte bøger med billeder.

eeeeej men altså... så kan man da vist ikke få meget mere ros :loveshower: TUSIND TAK... det går lige i hjertet!!!! og hey... du siger bare til... tager gerne en masse DIY igen :loveflag:

Jeg er i øvrigt nu gået i gang med nummer 4 fotobog - det stopper nok aldrig :fløjt:

hahahah

0

Annonce ♥

eeeeej men altså... så kan man da vist ikke få meget mere ros :loveshower: TUSIND TAK... det går lige i hjertet!!!! og hey... du siger bare til... tager gerne en masse DIY igen :loveflag:

Jeg er i øvrigt nu gået i gang med nummer 4 fotobog - det stopper nok aldrig :fløjt:

hahahah

Hvor flot! Må jeg spørge, hvor du bestiller fotobøgerne? :)

0

hahahah

Hvor flot! Må jeg spørge, hvor du bestiller fotobøgerne? :)

Ja da selvf. :biggrin: det er fra photobox.dk

0

Annonce ♥

Super flot beretning af din dejlige dag. Jeg vil høre om du havde hyret nogen til at tage alle billederne af dig, eller om det er familie eller venner der har været i gang, for det er nogle rigtig fine billeder.

Undskyld at jeg først ser din besked nu - er det lidt dårlig til at tjekke op på min tråd :huh:

Vi havde betalt en fotograf for at tage billeder - jeg VILLE have gode billeder - manse mente ellers at venner "bare" kunne klare den opgave. Det var en mega dyr post i vores budget, men sys' resultatet er alle pengene værd.

0

Det er bare så fantastisk et bryllup :) Kan se I havde en Lena med - sad lige og ønskede det var mig ;)

hehe ups... der kom hårfarven frem (troede ellers lige jeg var sluppet af med det, nu når håret er mørkt), jeg havde ikke set dit EN Lena :/ troede du kendte Lena som vi havde med. hahaha.

0

Annonce ♥

Det er også nogle super smukke billeder du har fået taget og kan sagtens forstå man vil bruge lidt ekstra penge på en god fotograf nu når det er så vigtig en dag :)

Vi har også besluttet os at tage hele pakken for vi vil ikke stå og mangle noget efter vores bryllup, så vi skal både have video og billeder fra vores bryllupsdag.

Du har også en super flot bog med et træ på, er det din egen kreation eller har du fået lavet den et sted, for sådan en gæstebog synes jeg også kunne være rigtig fin at have med træet udenpå og hvor gæsterne kan skrive inden i. :biggrin:

0

Kæreste dig,

Jeg sad her på arbejdet og havde brug for at lytte til det nummer, vore venner sang for os i kirken, og så i den forbindelse, at du havde skrevet til mig sidste år ang. sted at afholde brylluppet :)

Jeg beklager, at jeg ikke har været inde på BK siden - og dermed ikke fik dig svaret.

Nu har jeg dog siddet og sukket over jeres fine dag... sikke fine billeder og hvilken fin dag I havde. Jeg har desværre ikke tid til at gå mere i dybden med din profil på jobbet, men jeg vil helt sikkert kigge den igennem, når jeg atter kommer hjem og på nettet.

Forsinket men STORT tillykke med dagen.

Og tak for - indtil videre - god læsning / smukke billeder :)

0

Kæreste dig,

Jeg sad her på arbejdet og havde brug for at lytte til det nummer, vore venner sang for os i kirken, og så i den forbindelse, at du havde skrevet til mig sidste år ang. sted at afholde brylluppet :)

Jeg beklager, at jeg ikke har været inde på BK siden - og dermed ikke fik dig svaret.

Nu har jeg dog siddet og sukket over jeres fine dag... sikke fine billeder og hvilken fin dag I havde. Jeg har desværre ikke tid til at gå mere i dybden med din profil på jobbet, men jeg vil helt sikkert kigge den igennem, når jeg atter kommer hjem og på nettet.

Forsinket men STORT tillykke med dagen.

Og tak for - indtil videre - god læsning / smukke billeder :)

HAHAHHA.... jamen det var da så lidt :) Glad for det stadig kan få smil frem på andre, end vores, læber :heart: Oh hey - jeg kender det alt for godt mht. at ikke få læst meget herinde :loveshower:

0

Det er også nogle super smukke billeder du har fået taget og kan sagtens forstå man vil bruge lidt ekstra penge på en god fotograf nu når det er så vigtig en dag :)

Vi har også besluttet os at tage hele pakken for vi vil ikke stå og mangle noget efter vores bryllup, så vi skal både have video og billeder fra vores bryllupsdag.

Du har også en super flot bog med et træ på, er det din egen kreation eller har du fået lavet den et sted, for sådan en gæstebog synes jeg også kunne være rigtig fin at have med træet udenpå og hvor gæsterne kan skrive inden i. :biggrin:

Uuuhhh nu skriver du bog...? Jeg tænker og tænker - og tror ikke jeg har haft en bog med et træ på! Jeg må hellere lige gå min egen beretning igennem igen :blink: Men jeg har købt et mega træ, hvor mine gæster kunne sætte sit fingeraftryk, ved ikke om det er det du mener? :)

0

Annonce ♥

Hej Hej! Blir nødt til at kommentere hvor sindsygt flot og gennemført jeres borddækning er. Har stjålet lidt inspiration herfra! Wau altså!

Må jeg spørge hvor du har fundet de sorte flydelys, er selv på jagt efter dem, og den eneste hjemmeside, som har dem i hjerter har udsolgt???

0

:o :o :o ...

Er seriøst mundlam, hvor er det hele bare 200 % gennemført! Samme stil hele vejen igennem, du og din mand er bare så søde sammen, og meget smukke, I klær hinanden! :loveflag:

Er helt vild med billederne, stemningsbillederne, osv. det hele er bare så smukt! Og får det helt "dårligt" over jeg ikke har styr på så meget af vores endnu! :blush: ..

Tak for kigget! Virkelig gennemført bryllup! :loveshower:

0

super flot regner også med sort hvidt tema til vores bryllup. Bliver dog nok ikke så gennemført som dit holda op hvor er du kreativ. men jeg tænkte på hvor har du købt dugene og løberne henne ?

Mvh

Helle :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hej Hej! Blir nødt til at kommentere hvor sindsygt flot og gennemført jeres borddækning er. Har stjålet lidt inspiration herfra! Wau altså!

Må jeg spørge hvor du har fundet de sorte flydelys, er selv på jagt efter dem, og den eneste hjemmeside, som har dem i hjerter har udsolgt???

nej hvor er det dejligt at jeg kan inspirere dig lidt :loveshower: jeg kan faktisk ikke huske hvor de er fra - men har fundet dem her (og undskylder mange gange for at jeg svarer så sent... har ikke været herinde i hundrede år) :oops:

0

:o :o :o ...

Er seriøst mundlam, hvor er det hele bare 200 % gennemført! Samme stil hele vejen igennem, du og din mand er bare så søde sammen, og meget smukke, I klær hinanden! :loveflag:

Er helt vild med billederne, stemningsbillederne, osv. det hele er bare så smukt! Og får det helt "dårligt" over jeg ikke har styr på så meget af vores endnu! :blush: ..

Tak for kigget! Virkelig gennemført bryllup! :loveshower:

Åh hvor er det pænt sagt - tusind taaak!

0

super flot regner også med sort hvidt tema til vores bryllup. Bliver dog nok ikke så gennemført som dit holda op hvor er du kreativ. men jeg tænkte på hvor har du købt dugene og løberne henne ?

Mvh

Helle :rolleyes:

Vi lavede selv løber og duge! Mange tak :loveshower:

0