Lumen

Hjælp til vielse og lokaler i/omkring Odense

3 posts in this topic

Hej

Jeg vil gerne giftes i November - det er der jo ikke særlig lang tid til.

Jeg vil gerne have et romantisk/flot bryllup der ikke er for dyrt og står nu med nogle problemer.

1) Hvor kan jeg blive viet? Nogen der har en idé som ikke indebærer en kirke? Udendørs går ikke rigtig på den årstid - og jeg er bange for at det bliver ret kedeligt på rådhuset. (Men det SKAL være i Odense iflg. regler)

2) Hvor kan vi holde festen? jeg har lidt svært ved at finde/gennemskue de tilbud der er i/omkring Odense. Allerhelst ville jeg jo gerne holde det på et slot der er gratis at leje - men det sker nok ikke. Derfor kunne det jo godt være at der var nogen der kendte til andre gode steder som også er til at betale. :)

På forhånd tak

0

Annonce ♥

Vielseslokationer kan jeg ikke være med på (medmindre vi taler om lokaler og feststeder som pkt. 2). Vedr lokaler skal I jo først gøre p med jer selv om I ønsker en færdig løsning der indeholder mad, drikkevarer mv. eller om I kun ønsker de rå lokaler og selv vil stå for resten. Generelt syntes jeg jo at I er lidt priviligeret derovre i form af mange gode selskabslokaler og forsamlingshuse der er til at betale for penge. Du kan måske hente noget inspiration her

0