Pleazure

tegning af blonde? - hvor finder jeg det?

10 indlæg i dette emne

Hej zillaer,

Vores bryllup bliver i romantisk stil, og blonde er jo oplagt i forbindelse med invitationerne. Jeg har dog fået den ide, at jeg ikke vil bruge rigtig blonde, men blot tegning af blonde på invitationerne - i stil med nedenstående fotos:

280560251756531144_u4frgGGs_f.jpg

186336503302635249_G17Q0min_f.jpg

35184440808940351_BFALdrOw_f.jpg

54887689178653671_xoJvHjVx_f.jpg

3025924719855355_dj6vSRbp_f.jpg

250231323016165029_iGzH5rdw_f.jpg

Men.... hvor finder jeg sådan noget blonde-halløj? Jeg vil helst have det som noget der kan klippes/sættes ind i word, og så printe (mit arbejde har sådan en super printer, som jeg helt sikkert må betale et symbolsk beløb for at låne til dette).

Help please - jeg har selvfølgelig googlet, men synes ikke det er til at finde???

Redigeret af Pleazure
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov - nogle gange finder man selv svaret ved bare at stille spørgsmålet :wink:

Har lige fundet ud af, at det første foto kan købes på etsy - her kan man også ændre farve mv. Pris ca 150 kr - det vil jeg umiddelbart godt give. Så skal jeg bare liige have fundet ud af hvordan jeg helt præcis vil have det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har lige fundet ud af, at det første foto kan købes på etsy - her kan man også ændre farve mv. Pris ca 150 kr - det vil jeg umiddelbart godt give. Så skal jeg bare liige have fundet ud af hvordan jeg helt præcis vil have det :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det fint - må jeg spørge hvad du bruger af søgeord for at finde det på etsy??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fint - må jeg spørge hvad du bruger af søgeord for at finde det på etsy??

Prøv at søge på "lace invitations" eller "lace wedding invitations" - så kommer der en masse frem. Uh, det er jo helt svært at vælge... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at søge på "lace invitations" eller "lace wedding invitations" - så kommer der en masse frem. Uh, det er jo helt svært at vælge... :thumbsupsmileyanim:

SUPER!! tak! :) Det vil jeg straks prøve! - ja der er al for meget at vælge imellem og det er generelt med alt på etsy :S

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer