Menona

Brudebuket til rådhuset?

10 posts in this topic

Hvad siger I? Skal man have en buket når det kun er på rådhuset?

Jeg har hele vejen igennem været lidt anstrengt omkring planlægning af vores borgerlige vielse på rådhuset.

Jeg er godt klar over at man selv bestemmer hvor meget/lidt man gør ud af det. Men jeg kommer hele tiden til at tænke "Er det nu for meget" "Er det kikset".

Jeg skal have hvid kjole på, men kort. (Mit profilbillede) Og jeg er rigtig meget i tvivl om jeg også skal have en buket. Men frygter lidt at jeg vil føle mig lidt fjollet med den..

Efter vielsen skal vi ud og spise tre retter sammen med 20 gæster.

Hvad gjorde jer der blev gift på rådhuset? Og jer andre, hvad tænker I?

0

Annonce ♥

Hvis du gerne vil ha en synes jeg helt sikkert du skal ha det :-) tror det er meget normalt at have en buket også selvom det er på rådhuset de 2 rådhusbrylluper jeg har været med til havde de begge brudebuketter :-)

0

Ork ja.. Så længe du ikke kommer anstigende med et kæmpe monoment fra blomsterhandleren så passer det fint :-)

0

Med det mener jeg sådan en af dem der er 1 meter lang med alt muligt hængende ud fra den. Det synes jeg ikke passer til rådhus..

Ligesom at jeg (og undskyld for det er uber populært lige for tiden) ikke synes at 5 callaer bundet med græs ikke passer til et kirkebryllup.

Jeg synes du skal gå efter en buket på størrelse med dem der er færdiglavet i føtex og evt holde det i nogle matte farver.

0

Annonce ♥

Jeg skal også en tur på rådhuset her til december, og har selv været tvivl om jeg skal have en buket eller ej. Men har besluttet mig for at lave være, for tror jeg vile føle mig lidt fjollet med den som du siger. Vi skal bare alene på rådhuset og så have en rigtig dejlig dag med forskellige "kæreste" aktiviteter,så synes det ville være fjollet og besværligt at slæbe rundt på den hele dagen.

Men når I skal have middag bagefter, synes jeg sagtens du kan have en lille sød buket, som passer til din smukke kjole.

0

Jeg sad faktisk lige og stenede over buketter på etsy fordi de var i nyhedsmailen, og denne her er da bare skøn! Og helt ideel til sådan en kjole som din (ved self ikke om du er enig i det) Kunne noget tilsvarende ikke være en ide? Så der er lidt, men ikke for meget? :)

il_570xN.304667374.jpg

0

Det synes jeg sagten at du kan. - hvis du har lyst :)

Hvis ikke du ønsker en kæmpe buket, hvad så med brudeslør med fint silkebånd om ??

Eller gerbera?

Personligt er jeg helt sikkert mest til små buketter, og jeg synes sagtens at en fin tætbundet buket kunne være et bud til et rådhusbryllup :)

0

Åhhh Jeg er godt nok splittet. :)

På den ene side vil jeg ikke havde at det bliver "for meget" og på den anden side vil det også bare være så ærgeligt at stå efterfølgende og ærge sig over ikke have gjort nok ud af det.

0

Annonce ♥

hvad med sådan en håndleds buket - hvad hedder det? :)

post-55651-0-50160400-1347546470.jpeg

post-55651-0-54248000-1347546478.jpeg

0

Hvis det er det du gerne vil, skal du absolut gøre det.

Vi blev viet på rådhuset 7.7 og jeg havde en brudebuket bestående af 3 solsikker bundet stramt sammen med hvidt satinbånd. SÅ FLOT

0