Webmor

Belinda & Kenneth 7-9-13 .. Flere Billeder

999 indlæg i dette emne

Øv hvor er det trist for din kommende mand... :td:

Det er jo svært at sige noget om situationen, da jeg hverken kender dig eller din svigermor... Nogle mennesker passer bare ikke sammen, desværre... Og nogle mennesker er bare rigtig dårlige til at acceptere det, og så leve med det...

Enten kan man snakke om det, og ellers kan man tage sine forholdsregler: lade være med at sætte sig ved siden af hinanden, lade være med at prøve at small-talke, gå væk fra selskabet og tage en pause hvis man bliver alt for irriteret over den anden part osv osv... Men man kan ikke melde fra til sin søns bryllup under 2 måneder før, fordi man er lidt utilfreds med det hele!! Er hun direkte imod jeres ægteskab eller hvad..???

Og jeg må sige at hun er virkelig NEDEREN, hvis hun sammenligner dig med hans eks-kæreste... Det er da det mest modbydelige man kan gøre... Hun bør da anerkende sin søns valg, så længe du opfører dig pænt...

Jeg kunne ikke sige det bedre selv!

:bearhug: til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er da skrækkelig, hvordan kan hun gøre det mod sin søn? Hun må da respektere sin søns valg..

Her tog det også svigermor 6 år at komme til at synes rigtig om mig, men hun ville aldrig have gjort som din svigermor.. Nøj hvor kommer hun til at fortryde at hun ikke var en del af sin søns store dag.. I har også børn har I ikke? Hvor er det synd for dem at hun skrotter jer på den måde..

0

Del dette indlæg

Det er jeg godt nok ked af at høre, og hvor er det synd for din kommende mand.... Men efter vores beskeder om hende, så kommer det ikke helt bag på mig.... Men tænk at man kan finde på at svigte sin søn pga dig, fatter det simpelthen ikke! Forstår ikke at familie kan være så kolde og slet ikke moderen, det er simpelthen for lavt! Jeg er så gal på hans vegne.....

Det som jeg kender til dig herinde fra, så virker du bare som en utrolig sød pige, som man da kun kan holde af :-)

Så kan din svigermor og min storebror+familie sgu hygge sig sammen den dag, som bliver vores fantastiske dag. En ting er sikkert, nu kan de heldigvis ikke spolere vores bryllup, når de ikke kommer. Man skal jo se positivt på tingene, så kommer man længst :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen, jeg svarer lige på alle jeres spørgsmål mv, i en håber jeg er okay :)

Først endnu engang tusind tak for alle jeres svar og kommentarer, I er bare guld værd, det varmer at I gider kommentere og skrive en hilsen og give et cyber knus! :thanks::ilovebryllupsklar:

Ja altså det kunne jo lyde som om jeg bare giver hende al skylden :wink: Men fra dag 1 da jeg mødte hende kunne jeg godt mærke hun "skulle se mig an" jeg er også nogle år yngre end H2B, jeg har uddannelse og arbejde (dog skal jeg i skole igen efter eget valg) så det kan hun ikke "bruge imod mig"

Men her til aften fortalte H2B hele historien han havde haft med sin mor idag, og hun inviterede ham og hans tre børn til middag af og til - så svarede H2B at vi var 2 voksne og 4 børn, og kunne hun ikke invitere os alle, kom slet ingen! :shooter:

+ hun fortalte H2B at hun mente jeg var ond imod børnene og de var bange for mig, og det bygger hun ud af hvad!!! Hun er her fandme aldrig når vi har ungerne alligevel, når hun ser ungerne er det via H2B's ex!!! :pokey: Tænk at komme med sådan en anklage ( ville aldrig slå et barn )

Jeg ved ikke om hun er "sindsyg" .. men helt normal virker hun ikke, jeg forstår heller ikke man kan melde afbud til sit eget barns bryllup!! :o

Vi var hjemme hos H2Bs onkel og tante altså bror til svigermor, og vi fortalte dem hvordan og hvorledes, og de var helt lamslået! (forstår man godt, er vi andre også) :unsure: De kunne slet ikke forstå hun kunne være sådan, og de har også nævnt overfor svigermor flere gange med hensyn til mig og min datter, at hun skal give os en chance, men det fik vi jo ikke, min datter blev holdt uden for i alt! Forleden fik hendes biologiske børnebørn alle nye sko, men min datter fik ingen! :angry: (av mit moderhjerte)

Jeg er ingen helgen og jeg siger min mening omkring tingene, måske det hun ikke kan lide,men sådan er jeg! Ikke at jeg har faret ud imod hende eller sådan, hehe!
Men hun har ikke været vant til H2Bs ex åbnede munden, og hende kunne hun hundse rundt med, kan hun ikke med mig... :)

Så nu er det for alvor slut, og hun er jo ikke engang voksen nok til at fortælle disse ting til mig personligt, det er altid H2B det "går ud over" .. Og jeg kan ikke engang forsvare mig selv, så at sige. Det ved jeg så H2B gør for mig, men hvor er det barnligt at skælde ud på en mellemmand.

Puha det blev langt :blush: Håber I holdte smørren ud! :biggrin:

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej belinda.

Kom lige forbi din fine tråd og havde bare lige lyst til at give dig et stort 💗 ( istedet for kramme smiley- det kan min iphone ikke 😄)

Puh ha, prøv at tænk hvor fattigt et liv hun må have, at hun vil bruge al sin energi på at opildne sådan en mur mod dig pga. Ingenting 😬 hun er da slet ikke værd at have med på jeres store dag ❤ kh. Frk. Grøn

Redigeret af Frkgrøn
0

Del dette indlæg

Hej belinda.

Kom lige forbi din fine tråd og havde bare lige lyst til at give dig et stort ( istedet for kramme smiley- det kan min iphone ikke )

Puh ha, prøv at tænk hvor fattigt et liv hun må have, at hun vil bruge al sin energi på at opildne sådan en mur mod dig pga. Ingenting hun er da slet ikke værd at have med på jeres store dag ❤ kh. Frk. Grøn

Tak for det.. :hug:

Nej jeg er også mere lettet idag over jeg ikke skal tænke på hun sidder ved et bord og måske surmuler eller laver dårlig stemning.

0

Del dette indlæg

Øv hvor bliver det bare trist, når der er så mange børn involveret... :(

Det er det bestemt.

Men de 3 af H2B´s ser hun jo via hans ex, Selvom det efter min mening er mega forkert, at man på den måde både går om ryggen på os, men også er sammen med "den del" som ikke længere hører til familien, hvis man kan sige det sådan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu har jeg godt nok ikke sådan en svigermor, jeg har en monster svigerinde, så har fået min bror til at melde afbud til mit bryllup. Deres datter deltager i kirken som brudfepige, men så tager de hjem.

Jeg er også måløs over deres opførsel og det har taget hende 7 år at få min bror til dette, men det er endelig lykkes hende, at ødelægge det super forhold der var.

Han må slet ikke have noget med os at gøre, og alt hvad vi står for som familie er ikke det rigtige. Han er total under tøflen, og jeg forventer desværre ikke at se dem mere. jeg er så skuffet, så jeg kan levende sætte mig ind i hvordan du har det med en svigermor.

0

Del dette indlæg

Det er det bestemt.

Men de 3 af H2B´s ser hun jo via hans ex, Selvom det efter min mening er mega forkert, at man på den måde både går om ryggen på os, men også er sammen med "den del" som ikke længere hører til familien, hvis man kan sige det sådan.

Men det må da også være mærkeligt for hans børn, at de kun ser deres farmor igennem deres mor (som netop ikke er en del af familien længere)... Og så skaber det jo en vild ubalance mellem din datter og hans børn at de så åbenlyst bliver forskelsbehandlet... Det gør mig sgu sur, og jeg får vildt ondt af din datter - men faktisk også af hans børn!! Dumme kvindemenneske!!

0

Del dette indlæg

nu har jeg godt nok ikke sådan en svigermor, jeg har en monster svigerinde, så har fået min bror til at melde afbud til mit bryllup. Deres datter deltager i kirken som brudfepige, men så tager de hjem.

Jeg er også måløs over deres opførsel og det har taget hende 7 år at få min bror til dette, men det er endelig lykkes hende, at ødelægge det super forhold der var.

Han må slet ikke have noget med os at gøre, og alt hvad vi står for som familie er ikke det rigtige. Han er total under tøflen, og jeg forventer desværre ikke at se dem mere. jeg er så skuffet, så jeg kan levende sætte mig ind i hvordan du har det med en svigermor.

Hvor er det bare surt det skal være sådan!! :(

Tænk at familiemedlemmer kan være sådan!

0

Del dette indlæg

Det er det bestemt.

Men det må da også være mærkeligt for hans børn, at de kun ser deres farmor igennem deres mor (som netop ikke er en del af familien længere)... Og så skaber det jo en vild ubalance mellem din datter og hans børn at de så åbenlyst bliver forskelsbehandlet... Det gør mig sgu sur, og jeg får vildt ondt af din datter - men faktisk også af hans børn!! Dumme kvindemenneske!!

Præcis! jeg har sgu også ondt i mit hjerte for min datters vedkommende, men ja fandme også for mine bonus børn! :(

Det er bare så uvirkeligt for mig, at man kan være sådan! Sådan ville jeg da aldrig selv være hvis en af mine bonus eller min egen datter, hvis de endte med "dine mine og vores børn" aldrig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan reagerer dine bonusbørns mor på alt det her? Hun er vel fornuftig nok? Eller?

Øv hvor er det træls... Man får ondt alle steder over sådan noget, især fordi der er børn involveret

Men husk at det er ikke dit bord - hun må ligge som hun har redt - nu og senere.

0

Del dette indlæg

Hvordan reagerer dine bonusbørns mor på alt det her? Hun er vel fornuftig nok? Eller?

Øv hvor er det træls... Man får ondt alle steder over sådan noget, især fordi der er børn involveret

Men husk at det er ikke dit bord - hun må ligge som hun har redt - nu og senere.

Ja desværre er mine bonus børns mor meget egoistisk hvad det angår! Hun får selv børnene til at ringe og spørge om de ikke må komme og besøge bedste, for så har hun jo nem børnepasning der.

Hun invitere også til børnenes fødselsdag osv.! :shooter: !!!

Både Exén og Svigermor er slet ikke til at holde ud, og de giver begge to dårlige vibes ret ofte!

0

Del dette indlæg

Nej hvor har den kvinde dog ødelagt vores humør de sidste par dage!

Vi er ved at være "oven på igen" ... Men vi har slet ikke fået lavet noget bryllupsrelateret, det har vi slet ikke kunne overskue.

Dog har vi fået lidt flere tilmeldinger til dagen, så det er fint :wink: Det er jo også snart d. 27 juli hvor S.U er :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer