Webmor

Belinda & Kenneth 7-9-13 .. Flere Billeder

999 indlæg i dette emne

Ja hold da op en masse tanker. Jeg synes du skal holde dig til tanken om at kjolen er din drømmekjole og du ser smuk ud i den, så det vil din H2B helt sikkert også nok synes, han kan se du er glad og den udstråler din personlighed, det synes jeg du skal stole på (Og så tror jeg altså ikke på at kjolen betyder HELT VILDT meget for brudgommene) han synes jo du er smuk som du er, så det gør han helt sikkert også den dag :) Samtidig har jeg også før fulgt en kommende brud, hvor gommen havde haft samme udtalelser om den slags kjole som hun havde købt og da dagen så kom og han så hende i den, havde han sagt at hun bare var så smuk og at det bare var den eneste kjole til hende :) Jeg synes sagtens du kan få lavet en prøveopsætning tidligere, man kan jo godt prøve en frisure af, selvom håret bliver lidt længere eller kortere og så finde ud af hvad du godt kan lide og så få en prøveopsætning når det er tættere på igen :) Kunne du ikke eventuelt høre de to steder om hvor meget det koster ekstra at de kommer til dig? Det er der flere der gør og hvis det gav dig ro den dag kunne pengene måske være godt givet ud (ved ikke hvad sådan noget koster). Bare en tanke. Med maden synes jeg du skal snakke med stedet om hvad der er normalt som kuvertpris, tror ikke du kan regne med at få noget helt præcist endnu og ellers må i beslutte hvad i vil bruge for og så lægge menu efter det. Vi er også herhjemme mest til DJ, rigtig meget pga. prisen :) Og så kan man jo også bedre bestemme hvad det skal være for noget :) Dejligt at have styr på fotografen, det er en meget vigtig post :)

Jeg ved at min H2B vil syntes jeg er smuk, uanset hvad jeg kommer i :biggrin: Har han sagt, og ved det passer. Jeg tror også bare at så længe man selv syntes man er smuk, stråler man, og så er kjolen "lidt lige meget" ... Men for mig, er kjolen vigtig, derfor jeg har mange tanker omkring den. Kunne aldrig finde på at bytte den eller finde en anden, for det ér kjolen! Men tankerne er der stadig, hehe!

Omkring maden, har vi fået brochurerne med forskellige kuvertpriser, men man kan også sammensætte som man vil, hvis nu man gerne vil have forretten fra Forslag 3 og hovedretten fra Forslag 2, så prisen kan svinge ved en 100 kr og det er jo alligevel en del penge pr. kuvert :biggrin: Vi vil gerne spare på kuvertprisen, men vi vil heller ikke nøjes .. Det skal ikke være alt det billige vi skal spise, det gider jeg ikke hehe :biggrin:

Jeg vil lige undersøge om jeg kan få en kostmetolog hjem til mig, eller hen til frisøren, for så spare jeg da den køretur, og det koster nok ikke meget mere at de lige skal kører, går jeg ud fra, men måske jeg bliver overrasket :blush: Satser på det ikke er dyrt at få en ud.For det vil jeg have det bedst med, har også nogle brudepiger der skal gøres klar osv.

Tror også det bliver en DJ, min H2B kender en faktisk, så der kan vi nok få lidt rabat også :biggrin: Og hvem kan ikke lide rabatter! Hehe!

Selvfølgelig har man altid tanker om kjole, det vil jo altid være den vigtigste kjole i ens liv :heart:

Nej, det er med at finde en god middelvej med maden, hvor det er godt med også til at komme til for penge :wink:

Ja, du må lige undersøge hvad det koster at få dem til at køre ud, håber da heller ikke for dig, at det bliver for dyrt, når du nu helst vil have det :lol:

Ja, rabatter er altid dejligt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både H2B og jeg har forelsket os i disse to ringe! :a1221:

Vi kan begge godt lide, at de ikke er som "alle andres" vielsesringe! :heart:

Hvor er de flotte, dem er jeg helt vilde med :thumbsupsmileyanim:

Ja det er vi også!! :biggrin: Vi skal lige finde vores nøjagtige størrelser, og så tror jeg vi får dem bestilt hurtigst muligt! :happy::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig har man altid tanker om kjole, det vil jo altid være den vigtigste kjole i ens liv :heart:

Nej, det er med at finde en god middelvej med maden, hvor det er godt med også til at komme til for penge :wink:

Ja, du må lige undersøge hvad det koster at få dem til at køre ud, håber da heller ikke for dig, at det bliver for dyrt, når du nu helst vil have det :lol:

Ja, rabatter er altid dejligt :cheerleader3:

HVis det er for dyrt at få dem til at kører ud, ja så kører jeg da "Bare" der ind :happy: ... Altså det skal ikke være det der ødelægger min dag da :rolleyes: hehe!

Og tak, for tanken :) Håber også alt lykkedes! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIIII!!!!

Endelig fik vi et brugbart svar fra en præst! :rolleyes:

Vi har pt. ingen præst her i byen, præsterne rundt omkring i nærheden kommer ind og holder begravelser, bryllupper osv. men når der ingen præst er, har det været svært for os at finde ud af hvem vi skulle kontakte. Men min H2B ringede og indtalte en besked på telefonsvaren på præstens nr. her i byen.

Og en vikar ringede tilbage i dag, og har nu reseveret datoen til os, ca. kl 14.00 !! Og så skal vi bare vente på at byen for en præst, og så kan vi nærmere planlægge omkring tidspunktet osv.

MEN hvor ér jeg glad for at vi nu har fået vores navne i bogen!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det lækkert, også at have dét på plads!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUBIIIII!!!!

Endelig fik vi et brugbart svar fra en præst! :rolleyes:

Vi har pt. ingen præst her i byen, præsterne rundt omkring i nærheden kommer ind og holder begravelser, bryllupper osv. men når der ingen præst er, har det været svært for os at finde ud af hvem vi skulle kontakte. Men min H2B ringede og indtalte en besked på telefonsvaren på præstens nr. her i byen.

Og en vikar ringede tilbage i dag, og har nu reseveret datoen til os, ca. kl 14.00 !! Og så skal vi bare vente på at byen for en præst, og så kan vi nærmere planlægge omkring tidspunktet osv.

MEN hvor ér jeg glad for at vi nu har fået vores navne i bogen!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det lækkert, også at have dét på plads!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Dejligt at have det på plads, det er jo også en af de poster som er rimelig vigtig :)

Vi har også booket kirken, men hvilken præst det bliver, ved vi først til sommer, da ham som er der nu, går på pension.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg kigget din planlægningstråd igennem, sikke nogle gode tanker du har gjort dig, super gode ideer :) .. Elsker jeres farvetema, det ville jeg også gerne have, og synes det ville passe godt til os for det er de farver vi kører med i stuen :) , men desværre var kæresten ikke frisk på lilla som farvetema :td: Det er bare super flotte lokaler I har fundet, super romantiske :heart: Det bliver spændende at følge med i din planlægning, din still minder umiddelbart meget om min egen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIIIII!!!!

Endelig fik vi et brugbart svar fra en præst! :rolleyes:

Vi har pt. ingen præst her i byen, præsterne rundt omkring i nærheden kommer ind og holder begravelser, bryllupper osv. men når der ingen præst er, har det været svært for os at finde ud af hvem vi skulle kontakte. Men min H2B ringede og indtalte en besked på telefonsvaren på præstens nr. her i byen.

Og en vikar ringede tilbage i dag, og har nu reseveret datoen til os, ca. kl 14.00 !! Og så skal vi bare vente på at byen for en præst, og så kan vi nærmere planlægge omkring tidspunktet osv.

MEN hvor ér jeg glad for at vi nu har fået vores navne i bogen!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det lækkert, også at have dét på plads!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Dejligt at have det på plads, det er jo også en af de poster som er rimelig vigtig :)

Vi har også booket kirken, men hvilken præst det bliver, ved vi først til sommer, da ham som er der nu, går på pension.

Skønt at have den del på plads, det er alligevel ret vigtigt :tunge:

Smukke ringe, dem forstår jeg godt i er vilde med :lol:

Tak skal I have I to :happy:

Sikke da noget pjat I siger.. Kirken er da ikke ret vigtig :tunge::lol: HAHAHA!!!

Men NU er det på plads :happy::thumbsupsmileyanim: hehe, ..

Men ja det er da en vigtig ting, haha er jo ligesom der vi skal giftes :blush: Jeg er ihvertfald kun til kirke vielsen, rådhus bryllup er slet ikke mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg kigget din planlægningstråd igennem, sikke nogle gode tanker du har gjort dig, super gode ideer :) .. Elsker jeres farvetema, det ville jeg også gerne have, og synes det ville passe godt til os for det er de farver vi kører med i stuen :) , men desværre var kæresten ikke frisk på lilla som farvetema :td: Det er bare super flotte lokaler I har fundet, super romantiske :heart: Det bliver spændende at følge med i din planlægning, din still minder umiddelbart meget om min egen :)

Jamen velkommen til min tråd Data87 :happy:

Hvis du er fra 87, så er du et år yngre end jeg, jeg er selv fra 86 :rolleyes: hehe!

Jeg glæder mig også så meget til at planlægge mere omkring lokalerne, men det bliver først engang til foråret, der er jo længe til :biggrin: alt for længe, hehe!

Elsker lilla, og H2B ved jeg bare elsker den farve, og vi har også lilla farve tema i stuen, dog intet lime. Men lime er bare sådan en frisk farve, og det syntes jeg giver et godt pift til den lilla.

Jeg elsker også farver :) Så noget hvid, creme, sølv tema ville slet ikke passe til mig (os) ... Så derfor skal vi have et farvetema med noget skald i :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg kigget din planlægningstråd igennem, sikke nogle gode tanker du har gjort dig, super gode ideer :) .. Elsker jeres farvetema, det ville jeg også gerne have, og synes det ville passe godt til os for det er de farver vi kører med i stuen :) , men desværre var kæresten ikke frisk på lilla som farvetema :td: Det er bare super flotte lokaler I har fundet, super romantiske :heart: Det bliver spændende at følge med i din planlægning, din still minder umiddelbart meget om min egen :)

Jamen velkommen til min tråd Data87 :happy:

Hvis du er fra 87, så er du et år yngre end jeg, jeg er selv fra 86 :rolleyes: hehe!

Jeg glæder mig også så meget til at planlægge mere omkring lokalerne, men det bliver først engang til foråret, der er jo længe til :biggrin: alt for længe, hehe!

Elsker lilla, og H2B ved jeg bare elsker den farve, og vi har også lilla farve tema i stuen, dog intet lime. Men lime er bare sådan en frisk farve, og det syntes jeg giver et godt pift til den lilla.

Jeg elsker også farver :) Så noget hvid, creme, sølv tema ville slet ikke passe til mig (os) ... Så derfor skal vi have et farvetema med noget skald i :thumbsupsmileyanim:

Tak :biggrin: Jeg er fra 87 så er lige blevet 25 her d. 6 nov :denmarkflag:

Det kan jeg godt forstå, er sikker på at det bliver helt fantastisk.. Jeg går også og tænker på hvad jeg kunne forstille mig, men er lidt usikker på hvor meget vi selv kan være ind over der hvor vi holder fest, men vil ringe til dem en af dagene og høre dem ad..

Ja jeg synes jo lime og Lilla er fantastisk sammen :lol: Jeg elsker også farver så har kigget meget på farvetema.. Vi er indtil videre landet på hvid, grøn (forårs grøn el. lime) og sort.. Der kunne godt have været mere skrald på vores men det var det vi kunne blive enige om :rolleyes: Jeg har lige hugget dit billede af sommerfuglebordkortet, det er da bare for fint :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen du låner da bare :happy:

Jeg ved at de pynter op og skaffer matrialer osv. osv.

Men derfor vil jeg nu gerne have en finger med i spillet fx. med hvilke blomster, farverne på servietterne, osv. :) Men der er jo lang tid til foråret endnu, så har mange tanker omkring det, fordi jeg ikke rigtig kan "arbejde med" det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super smuk kirke :loveshower: Vi endte jo med at vælge en anden fordi jeg bare slet ikke kunne se mig selv gå op ad kirkegulvet i den vi hører til, det er sådan en moderne kirke, og der var bare slet ikke den rigtige stemning for mig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er sådan en gammel en, med farvede bænke og alt muligt :happy: Den er rigtig hyggelig syntes jeg.

Men forstår dig nu godt, en nymoderne kirke er jo slet ikke det samme som de gamle, med historie og hyggen ved det :wink::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi står snart og skal bestille vores ringe ..

Jeg overvejer meget over hvad vi skal have stående i dem, om det kun skal være vores dato, hans navn i min, mit i hans, med eller uden dato osv.

Jeg syntes faktisk det er en smule svært! :wink:/> .. Hehe!

Jeg er meget til det utraditionelle, og kunne måske godt tænke mig noget mere end "bare" navn og dato .. Men ved ikke lige hvad det skulle være, fordi der er jo også begrænset plads i sådan en ring! :blush:/> :biggrin:/> hehe!

Hvad har I andre tænkt jer? Eller hvad har I gjort ?

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi står snart og skal bestille vores ringe ..

Jeg overvejer meget over hvad vi skal have stående i dem, om det kun skal være vores dato, hans navn i min, mit i hans, med eller uden dato osv.

Jeg syntes faktisk det er en smule svært! :wink:/> .. Hehe!

Jeg er meget til det utraditionelle, og kunne måske godt tænke mig noget mere end "bare" navn og dato .. Men ved ikke lige hvad det skulle være, fordi der er jo også begrænset plads i sådan en ring! :blush:/> :biggrin:/> hehe!

Hvad har I andre tænkt jer? Eller hvad har I gjort ?

Vi skal jo bruge vores forlovelsesringe og I dem står der vores navn og datoen vi blev forlovet. Når vi skal giftes, skal den nye dato også stå deri.

Man kunne skrive: For altid din, og så datoen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi står snart og skal bestille vores ringe ..

Jeg overvejer meget over hvad vi skal have stående i dem, om det kun skal være vores dato, hans navn i min, mit i hans, med eller uden dato osv.

Jeg syntes faktisk det er en smule svært! :wink:/> .. Hehe!

Jeg er meget til det utraditionelle, og kunne måske godt tænke mig noget mere end "bare" navn og dato .. Men ved ikke lige hvad det skulle være, fordi der er jo også begrænset plads i sådan en ring! :blush:/> :biggrin:/> hehe!

Hvad har I andre tænkt jer? Eller hvad har I gjort ?

Har lige skrevet præcis samme spørgsmål i min tråd :lol: Jeg vil nemlig også gerne at der skal stå lidt mere end dato, H2B er ikke overbevist, men om ikke andet vil jeg gerne have noget mere i min, men hvis han ikke vil have navn i sin tænker jeg at det måske vil være dumt at have i min, så tænker nogen i retning af din for altid - for altid din - D og K og dato eller noget helt andet, mangler bare lidt ideer..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi står snart og skal bestille vores ringe .. Jeg overvejer meget over hvad vi skal have stående i dem, om det kun skal være vores dato, hans navn i min, mit i hans, med eller uden dato osv. Jeg syntes faktisk det er en smule svært! :wink:/>/> .. Hehe! Jeg er meget til det utraditionelle, og kunne måske godt tænke mig noget mere end "bare" navn og dato .. Men ved ikke lige hvad det skulle være, fordi der er jo også begrænset plads i sådan en ring! :blush:/>/> :biggrin:/>/> hehe! Hvad har I andre tænkt jer? Eller hvad har I gjort ?
Vi skal jo bruge vores forlovelsesringe og I dem står der vores navn og datoen vi blev forlovet. Når vi skal giftes, skal den nye dato også stå deri. Man kunne skrive: For altid din, og så datoen

Har også tænkt på at få skrevet sådan en lille tekst i, "Forevigt" eller sådan, eller ja "For altid din" .. Men er sgu svært.

Her er det kun mig der har en forlovelses ring, og den er ret smal, så den kan der ikke stå noget i :happy:

Tror datoen skal i, og så ved jeg ikke med resten! haha!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige skrevet præcis samme spørgsmål i min tråd :lol: Jeg vil nemlig også gerne at der skal stå lidt mere end dato, H2B er ikke overbevist, men om ikke andet vil jeg gerne have noget mere i min, men hvis han ikke vil have navn i sin tænker jeg at det måske vil være dumt at have i min, så tænker nogen i retning af din for altid - for altid din - D og K og dato eller noget helt andet, mangler bare lidt ideer..

Haha har du, sjovt! :wink:

Ja jeg er også lidt ideforladt synes jeg! Vil gerne at der skal stå noget unikt i vores, som ingen andre har, eller ihvertfald ikke "gud og hver mand" :blush:

Er som sagt meget at jeg ikke vil have det, eller gøre det som alle andre!

Så må have lagt hovedet i blød, for specielt skal det være! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt at skrive vores kælenavne (det lyder så tamt det ord men sådan er det :wink: ) og så vores bryllupsdato.

SÅ det er lidt anderledes og alligevel ikke. Jeg var også ude i noget med for altid din, men det andet passede os bare bedre :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer