Webmor

Belinda & Kenneth 7-9-13 .. Flere Billeder

999 indlæg i dette emne

Den kiggede jeg også på, men syntes den så lidt lys ud til skoene? Kan dog være bare min skærm eller noget. Det behøves jo ikke være 100% ens når de ikke ligger op mod hinanden, men 95% ville være fint!

Her er der flere nuancer i 22mm! Dem der hedder Hyacinth eller Grape tænker jeg umiddelbart er tættest på?

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kiggede jeg også på, men syntes den så lidt lys ud til skoene? Kan dog være bare min skærm eller noget. Det behøves jo ikke være 100% ens når de ikke ligger op mod hinanden, men 95% ville være fint!

Her er der flere nuancer i 22mm! Dem der hedder Hyacinth eller Grape tænker jeg umiddelbart er tættest på?

Ja men skoene er sådan lidt svær at matche :unsure:

462 og 463 ville jeg mene passer bedst fra den annonce du linker til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var også dem jeg tænkte på :lol: Er bare dum til at huske tal. Sig til hvis du vil have en guide til ebay! Eller jeg kan købe dem for dig og sende videre hvis det er.

Åh det ville være skønt hvis du vil det. :thumbsupsmileyanim:

Hvor mange penge er det pr. "rulle" på 5 meter, er ikke særlig god til de omregninger :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 yards = 4,5 meter, så en rulle er nok. Så koster det $2,23, det er cirka 13kr. Pyyyha sikke et beløb! :lol: Så kan du jo næsten købe en af hver farve, og så se når det kommer. Jeg gør det gerne for dig, det er så ærgerlig ikke at kunne bestille ting bare fordi systemerne er dumme. Og det er farligt når man først lærer det, så får man sådan en shoppingkløe! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min H2B's gamle skoleveninde er uddannet konditor, og vil lige se om hun kan få en kage hen til os der ligner disse, før hun siger ja til opgaven.

både H2B og jeg, elsker hunde, vi har også 3 ..

Så er gået lidt fra af få lavet en "brandmands" bryllupskage, men istedet, en kage hvor hunden "vælter" kagen ned :happy:

Det er da sødt!

bryllupskage BR71.jpg

Bryllupskage BR109.jpg

Bryllupskage BR310.jpg

Bryllupskage BR155.jpg

Bryllupskage BR166.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare tanker!

Jeg læste lige en tråd omkring en kommende bruds frustration om hendes kjole, fordi hendes H2B havde kommet med en dårlig kommentar omkring en kjole der mindede om hendes (hvad han ikke ved selvfølgelig)

Og jeg har mange gange tænkt siden jeg købte kjolen! (og det er sgu ikke længe siden), om det nu er MIN kjole, og om min H2B vil syntes den er lige så smuk som jeg syntes den er.

Jeg elsker min kjole, og vil ikke bytte den eller noget.

Men tankerne omkring kjolen er der, om den nu vil side lige så smukt til brylluppet som da jeg prøvede den (selvom den prøves på ca. 1 måned før brylluppet og evt. rettes til)

Men syntes jo kjolen er noget af det vigtigste den dag, hvis ikke det vigtigste.

Bruden er jo den der mest er i centrum og alle folks blikke er på hende.

Og hvad med håret, .. Jeg vil gerne allerede nu vide hvad hår jeg skal have. .hvordan det skal sættes op osv.

Har købt sløret, og kan bare hente det i butikken hvor de opbevare min kjole også. Men planen er at mit hår lige skal studses i marts/april og så bare vokse til september hvor jeg skal giftes. Så tænker at det er bedst at vente til foråret eller starten af sommeren, med at få lavet den prøveopsætning af håret. Eller?! (Mit hår vokser hurtigt, og det er kun nødvendigt at klippe det hver år, eller efter 1½ år)

Make-uppen, har jeg også en mindre krise over (ihvertfald nogle dage) ..

Det var planen at håret og make-uppen skulle lægges samme sted, men nu har de ingen kosmetolog i salonen længere! Så nu skal jeg to forskellige steder hen, på min bryllupsdag! :help: Argh!

Jeg har ikke en god veninde eller lign. der er helt vildt god til at lægge make-up, og jeg nægter at gøre det selv, for så god er jeg sgu heller ikke!

Vi skal sammensætte menu og snakke om oppyntningen med feststedet, i foråret 2013, der er bare længe til. Og når vi ikke har sammensat en menu endnu, ved vi heller ikke hvad kuvertprisen bliver! :angry: Det frustrere mit lille hovede, for det kunne være rart at vide hvor mange penge der skal bruges på selve festen (drikkelse er heldigvis inkl. i prisen) ..

Fotografen er heldigvis fundet! :cheerleader3: En vigtig post er i hus! Woop!

Vi ved desværre ikke om vi vil have live-band eller om vi skal have en DJ, H2B og jeg er på 40/60, hvor de er DJ´en vi heller mest til.

Det er både billigere, og så risikere man heller ikke alle de pauser imellem musikken, hvis bandtet skal spise, eller holde pause osv. :blush:

Tak fordi du læste med så langt! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle de tanker :)

Din kjole er så smuk! Han falder da om når han ser dig. Eller næsten i hvert fald ;) og den er endnu smukkere til den tid.

Kan du ikke få lavet flere prøveopsætninger? og ellers ville jeg nok vente til om sommeren. Det kan have meget at sige, hvor meget hår der er jo. Medmindre du skal have klippet det af som det er groet, inden festen. Har du overvejet at finde en anden salon? Eller få en ud i salonen? Jeg skiftede selv frisør fordi der ikke var en makeupartist, og min frisør kan ikke lægge makeup (at de så har ansat en nu, ja det er så noget andet...).

Mht til kuvertprisen, så evt aftal med stedet at i har den her makspris i vil give, og så få nogle menuforslag på det beløb, så i har en ide om hvor i er henne til brylluppet. Det gjorde vi i hvert fald ved det ene sted vi kiggede på - men valgte så et andet hvor menuen er forudbestemt i pakken.

Jeg kan godt forstå hvis i hælder til DJ, fordi så ved i hvilke sange i får (kan få) og skal ikke være nervøs for om de nu kan synge. Og ja prisen er billigere. Jeg syntes dog at band sætter en anden stemning (og det er vores band dælme god til. Jeg havde booket dem i fredags til vores fest). Hvis i gerne vil have band, så kan de givetvis sætte noget andet musik på i pauserne. Vores gjorde det godt nok ikke, men de holdt kun pause i 7 min. af gangen, og så var de på igen. Så vi mærkede det ikke rigtig.

Det skal nok blive fantastisk uanset - du skal bare væbne dig med lidt tålmodighed også ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hold da op en masse tanker. Jeg synes du skal holde dig til tanken om at kjolen er din drømmekjole og du ser smuk ud i den, så det vil din H2B helt sikkert også nok synes, han kan se du er glad og den udstråler din personlighed, det synes jeg du skal stole på (Og så tror jeg altså ikke på at kjolen betyder HELT VILDT meget for brudgommene) han synes jo du er smuk som du er, så det gør han helt sikkert også den dag :) Samtidig har jeg også før fulgt en kommende brud, hvor gommen havde haft samme udtalelser om den slags kjole som hun havde købt og da dagen så kom og han så hende i den, havde han sagt at hun bare var så smuk og at det bare var den eneste kjole til hende :)

Jeg synes sagtens du kan få lavet en prøveopsætning tidligere, man kan jo godt prøve en frisure af, selvom håret bliver lidt længere eller kortere og så finde ud af hvad du godt kan lide og så få en prøveopsætning når det er tættere på igen :)

Kunne du ikke eventuelt høre de to steder om hvor meget det koster ekstra at de kommer til dig? Det er der flere der gør og hvis det gav dig ro den dag kunne pengene måske være godt givet ud (ved ikke hvad sådan noget koster). Bare en tanke.

Med maden synes jeg du skal snakke med stedet om hvad der er normalt som kuvertpris, tror ikke du kan regne med at få noget helt præcist endnu og ellers må i beslutte hvad i vil bruge for og så lægge menu efter det.

Vi er også herhjemme mest til DJ, rigtig meget pga. prisen :) Og så kan man jo også bedre bestemme hvad det skal være for noget :)

Dejligt at have styr på fotografen, det er en meget vigtig post :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Alle de tanker :) Din kjole er så smuk! Han falder da om når han ser dig. Eller næsten i hvert fald ;) og den er endnu smukkere til den tid. Kan du ikke få lavet flere prøveopsætninger? og ellers ville jeg nok vente til om sommeren. Det kan have meget at sige, hvor meget hår der er jo. Medmindre du skal have klippet det af som det er groet, inden festen. Har du overvejet at finde en anden salon? Eller få en ud i salonen? Jeg skiftede selv frisør fordi der ikke var en makeupartist, og min frisør kan ikke lægge makeup (at de så har ansat en nu, ja det er så noget andet...). Mht til kuvertprisen, så evt aftal med stedet at i har den her makspris i vil give, og så få nogle menuforslag på det beløb, så i har en ide om hvor i er henne til brylluppet. Det gjorde vi i hvert fald ved det ene sted vi kiggede på - men valgte så et andet hvor menuen er forudbestemt i pakken. Jeg kan godt forstå hvis i hælder til DJ, fordi så ved i hvilke sange i får (kan få) og skal ikke være nervøs for om de nu kan synge. Og ja prisen er billigere. Jeg syntes dog at band sætter en anden stemning (og det er vores band dælme god til. Jeg havde booket dem i fredags til vores fest). Hvis i gerne vil have band, så kan de givetvis sætte noget andet musik på i pauserne. Vores gjorde det godt nok ikke, men de holdt kun pause i 7 min. af gangen, og så var de på igen. Så vi mærkede det ikke rigtig. Det skal nok blive fantastisk uanset - du skal bare væbne dig med lidt tålmodighed også ;)

Elsker også min kjole! Men har stadig tankerne omkring den, OM det nu er min drømmekjole! Og det er jo fordi den "bare" hænger i butikken nu, og der er jo længe til jeg igen skal se den! :wink: og have den på, men kan udemærket godt huske følelsen af at få den på igen, den dag jeg betalte for den (2 dage efter jeg havde prøvet den første gang, blev den lagt til side, og måtte bare eje den, hehe)

Jeg skal aldrig igen skifte frisør. Jeg har et ret stort hår, der er naturlige krøller og det er mega tykt, virkelig! :o og har haft en anden frisør en gang for nogle år tilbage, for at prøven noget andet "du ved" .. og det gik helt galt, så måtte få det rette hos min egen frisør. Så tør ikke igen at gå til en anden.

Har også overvejet at få en kostmetolog hjem til mig, for så skal jeg "kun" kører for at få sat håret, og det er da hvad det er :biggrin: ..

Det med menuen, der er forskellige kuvertpriser i de brochure vi har fået. Men vi vil gerne sammensætte tingene, fx. forretten fra Forslag 3, hovedretten fra Forslag 1, osv.

Og derfor kan vi ikke vide hvad kuvertprisen vil blive, de siger man sagtens kan få hvad man vil, så det er jo svært at regne ud fra nu :wink:

Jeg tror nu også "bare" vi skal en en DJ, da jeg muligvis også tror det bliver for "proppet" hvis der skal være et band i det ene hjørne af salen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja hold da op en masse tanker. Jeg synes du skal holde dig til tanken om at kjolen er din drømmekjole og du ser smuk ud i den, så det vil din H2B helt sikkert også nok synes, han kan se du er glad og den udstråler din personlighed, det synes jeg du skal stole på (Og så tror jeg altså ikke på at kjolen betyder HELT VILDT meget for brudgommene) han synes jo du er smuk som du er, så det gør han helt sikkert også den dag :) Samtidig har jeg også før fulgt en kommende brud, hvor gommen havde haft samme udtalelser om den slags kjole som hun havde købt og da dagen så kom og han så hende i den, havde han sagt at hun bare var så smuk og at det bare var den eneste kjole til hende :) Jeg synes sagtens du kan få lavet en prøveopsætning tidligere, man kan jo godt prøve en frisure af, selvom håret bliver lidt længere eller kortere og så finde ud af hvad du godt kan lide og så få en prøveopsætning når det er tættere på igen :) Kunne du ikke eventuelt høre de to steder om hvor meget det koster ekstra at de kommer til dig? Det er der flere der gør og hvis det gav dig ro den dag kunne pengene måske være godt givet ud (ved ikke hvad sådan noget koster). Bare en tanke. Med maden synes jeg du skal snakke med stedet om hvad der er normalt som kuvertpris, tror ikke du kan regne med at få noget helt præcist endnu og ellers må i beslutte hvad i vil bruge for og så lægge menu efter det. Vi er også herhjemme mest til DJ, rigtig meget pga. prisen :) Og så kan man jo også bedre bestemme hvad det skal være for noget :) Dejligt at have styr på fotografen, det er en meget vigtig post :)

Jeg ved at min H2B vil syntes jeg er smuk, uanset hvad jeg kommer i :biggrin: Har han sagt, og ved det passer. Jeg tror også bare at så længe man selv syntes man er smuk, stråler man, og så er kjolen "lidt lige meget" ... Men for mig, er kjolen vigtig, derfor jeg har mange tanker omkring den. Kunne aldrig finde på at bytte den eller finde en anden, for det ér kjolen! Men tankerne er der stadig, hehe!

Omkring maden, har vi fået brochurerne med forskellige kuvertpriser, men man kan også sammensætte som man vil, hvis nu man gerne vil have forretten fra Forslag 3 og hovedretten fra Forslag 2, så prisen kan svinge ved en 100 kr og det er jo alligevel en del penge pr. kuvert :biggrin: Vi vil gerne spare på kuvertprisen, men vi vil heller ikke nøjes .. Det skal ikke være alt det billige vi skal spise, det gider jeg ikke hehe :biggrin:

Jeg vil lige undersøge om jeg kan få en kostmetolog hjem til mig, eller hen til frisøren, for så spare jeg da den køretur, og det koster nok ikke meget mere at de lige skal kører, går jeg ud fra, men måske jeg bliver overrasket :blush: Satser på det ikke er dyrt at få en ud.For det vil jeg have det bedst med, har også nogle brudepiger der skal gøres klar osv.

Tror også det bliver en DJ, min H2B kender en faktisk, så der kan vi nok få lidt rabat også :biggrin: Og hvem kan ikke lide rabatter! Hehe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer