TrineSchmidt

B&T 7.9.13 - Beretning i gang og takkekort sendt ud

1,425 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde 2 forskellige kager, en af hver :smiley-eatdrink026: Den "sjove" var den sukkerfrie udgave :biggrin:

Okay. Var i mange til jeres bryllup siden I havde to kager, eller var kagerne små? :metteholm Må man se nogle billeder?

Vi var 69 til receptionen hvor vi fik kagerne. Og nej de var ikke små. Jeg bestilte til 10 xtra

Her er den sukkerfri

422402_3949913139500_1910163471_n.jpg Den valgte vi, fordi vi rejser meget. Og så var der en del af gæsterne der havde diabetes.

527960_3940820112180_920625402_n.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er helt klart til det stilede.. Nr 3 er SÅ flot.. :)

Er også helt vild med den, men synes den med kufferne er vildt sjove og vi er jo nok nogen som godt kan li, at tage lidt gas på folk.... Men nr. 3 er total stilet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine.... Men havde I ikke vildt meget til overs, når også I havde sandwich?

Jo det meste af kufferten. Og så lidt mere end det halve af toppen på den anden. Den alm kage kom i vores fryser og den sukkerfri i min mors. Da vi kom hjem fra bryllupsrejsen, var vores fryser stået af :boohoo: Men heldigvis har vi stadig kagen hos min mor. Men jo vi havde meget i overskud, men ikke pga frugt og sandwich, men fordi jeg med vilje havde bestilt mere end vi egentlig skulle bruge. Mine venner og familie ELSKER kage, så jeg turde ikke have for lidt :fløjt:

Men ærligt, så synes jeg at det med kagen handler mindst ligeså meget om smagen. Ik noget ved at have en flot kage, hvis den smager af H til…

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Fine kager - både din inspiration, men også Musenbergs :thumbsupsmileyanim:

Personligt er jeg til de lidt fjollede/anderledes bryllupskager, som ofte kan gøres meget personlige. Men det afhænger jo af hvilken stil man ellers går efter til sit bryllup...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoleprøvning

Havde jo ellers besluttet mig til, at jeg ville vente med at prøve brudekjoler, til jeg havde tabt mig noget mere... Men så annoncen herinde, at Kennedys holder udsalg, da de har 30 års jubilæum og har så besluttet, at jeg da bliver nød til at prøve deres kjoler

:c166:

Det bliver altså lidt vildt, at jeg skal ud og prøve kjoler på onsdag kl. 14.00. Det havde jeg slet ikke set komme :fløjt:

Min veninde fra Horsens skal med. Hun har endda taget før fri fra arbejdet, for at tage med mig. Det kalder jeg sgu en god veninde :thanks:

Det værdsætter jeg virkelig :respekt:

Det bliver da helt vildt spændende... Hold op jeg glæder mig :toot:

Nogen som har nogle ideer og tips til prøvekjoledagen?

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg

Havde jo ellers besluttet mig til, at jeg ville vente med at prøve brudekjoler, til jeg havde tabt mig noget mere... Men så annoncen herinde, at Kennedys holder udsalg, da de har 30 års jubilæum og har så besluttet, at jeg da bliver nød til at prøve deres kjoler

:c166:

Det bliver altså lidt vildt, at jeg skal ud og prøve i næste uge eller næste uge igen. Det havde jeg slet ikke set komme :fløjt:

Jeg venter svar fra min veninde fra Horsens, hvordan det lige kan passe med hende, da hun skal med. Fedt at hun vil det og fedt, at hun tager før fri fra arbejdet, for at tage med mig. Det værdsætter jeg virkelig :respekt: Jeg regner med, at jeg kan få ringet i morgen og bestilt tid.

Det bliver da helt vildt spændende... Hold op jeg glæder mig :toot:

Nogen som har nogle ideer og tips til prøvekjoledagen?

Jeg havde det på samme måde, at jeg ville vente til vægten var faldet lidt... men ja, jeg kunne heller ikke stå for at bestille tid hos dem... :happy:

Ej hvor dejligt at din veninde vil tage før fri... det er skønt med sådanne venner!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Til din Brudekjoleprøvning vil jeg anbefale dig at tage en stropløs bh på eller med, og sko :-)

Da jeg selv var ude og prøve kjoler, havde jeg sat mit hår og lagt en fin make-up. Det gjorde det lettere for mig at forstille mig hvordan der ville se ud på selve dagen.

Hvis du har et bestemt smykke som du har tænkt dig at have på når du skal giftes, så tag dette med/på også.

Ellers så vil jeg sige at du bare skal nyde det :-)

Held og lykke.

Husk at vi gerne vil se billeder ;-)

0

Del dette indlæg

Hvor er de fine.... Men havde I ikke vildt meget til overs, når også I havde sandwich?

Jo det meste af kufferten. Og så lidt mere end det halve af toppen på den anden. Den alm kage kom i vores fryser og den sukkerfri i min mors. Da vi kom hjem fra bryllupsrejsen, var vores fryser stået af :boohoo: Men heldigvis har vi stadig kagen hos min mor. Men jo vi havde meget i overskud, men ikke pga frugt og sandwich, men fordi jeg med vilje havde bestilt mere end vi egentlig skulle bruge. Mine venner og familie ELSKER kage, så jeg turde ikke have for lidt :fløjt:

Men ærligt, så synes jeg at det med kagen handler mindst ligeså meget om smagen. Ik noget ved at have en flot kage, hvis den smager af H til…

Ej hvor er det da bare synd for jer, men godt at I stadig har den ene, når nu dette skulle ske.

Vores familier er også nogle kagespisere, så vi skal også have ekstra. Det med sandwich, har vi egentlig besluttet, at vi ikke vil have, mente at det ville blive for meget. Men hvad er din erfaring, blev der spist mange sandwich?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde det på samme måde, at jeg ville vente til vægten var faldet lidt... men ja, jeg kunne heller ikke stå for at bestille tid hos dem... :happy:

Ej hvor dejligt at din veninde vil tage før fri... det er skønt med sådanne venner!! :cheerleader3:

Nej det lyder simpelthen for billigt til at lade denne chance gå forbi en :)

Nu har jeg fået bestilt tid. Onsdag i næste uge kl. 14.00 GLÆDER MIG SINDSYGT MEGET :loveshower:

Til din Brudekjoleprøvning vil jeg anbefale dig at tage en stropløs bh på eller med, og sko :-)

Da jeg selv var ude og prøve kjoler, havde jeg sat mit hår og lagt en fin make-up. Det gjorde det lettere for mig at forstille mig hvordan der ville se ud på selve dagen.

Hvis du har et bestemt smykke som du har tænkt dig at have på når du skal giftes, så tag dette med/på også.

Ellers så vil jeg sige at du bare skal nyde det :-)

Held og lykke.

Husk at vi gerne vil se billeder ;-)

Tusind tak for dine fif, de skal helt klart bruges :thumbsupsmileyanim:

Billeder.... Du kan være ganske rolig, der skal tages mange :wink:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det da bare synd for jer, men godt at I stadig har den ene, når nu dette skulle ske.

Vores familier er også nogle kagespisere, så vi skal også have ekstra. Det med sandwich, har vi egentlig besluttet, at vi ikke vil have, mente at det ville blive for meget. Men hvad er din erfaring, blev der spist mange sandwich?

(nu er jeg jo ikke Musenberg, men kommer lige med et svar alligevel :fløjt: )

Hvor lang tid regner I med jeres reception skal vare?

Da min veninde blev gift i august serverede de sandwiches til deres reception (som varede tre timer) og de var et STORT hit - fadene blev støvsuget :metteholm (erstat kagen med sandwiches).

De blev gift kl. 13 (og gæsterne kom generelt i god tid til kirken, hvilket vil sige at de senest havde spist en times tid i forvejen) og deres middag startede først kl. 19; det er mange timer at gå uden mad! (For bruden og brudepigerne (mig inklusive) var det endnu længere tid - vi havde ikke spist siden ved 9-10 tiden :blink: ) Og med alkohol kan det hurtigt gå galt... Er SÅ glad for, at de havde sandwiches og vi skal HELT SIKKERT også have det til vores reception!

0

Del dette indlæg

Da min veninde blev gift i august serverede de sandwiches til deres reception (som varede tre timer) og de var et STORT hit - fadene blev støvsuget :metteholm (erstat kagen med sandwiches).

De blev gift kl. 13 (og gæsterne kom generelt i god tid til kirken, hvilket vil sige at de senest havde spist en times tid i forvejen) og deres middag startede først kl. 19; det er mange timer at gå uden mad! (For bruden og brudepigerne (mig inklusive) var det endnu længere tid - vi havde ikke spist siden ved 9-10 tiden :blink: ) Og med alkohol kan det hurtigt gå galt... Er SÅ glad for, at de havde sandwiches og vi skal HELT SIKKERT også have det til vores reception!

Vi skal giftes kl. 13.30 og skal spise kl. 18.00. Så det er da 1,5 time mindre end det du beskriver... Kommer selvfølgelig an på hvor lang tids kørsel der var imellem kirken og stedet. Her er der max. 10 min. Havde selv tænkt på at vi også skulle have sandwich, men hende som skal stå for maden, mente at det ikke var nødvendigt.

Jeg vil ikke fjerne kagen, den vil jeg simpelthen have... For vil ikke have den til dessert og slet ikke til kaffen, for ville være ked af, hvis folk ikke kunne spise den :(

0

Del dette indlæg

Har forelsket mig i denne kjole

Så må vi se om jeg også synes den er super flot til mig, når jeg skal prøve kjoler på onsdag.

Ville egentlig gerne, at den struttede noget mere, men er det ikke bare et anderledes skørt/underkjole (ved ikke lige hvad det hedder) man har indenunder??

o2012-7-27-14-5-36-7351.jpg

o2012-7-27-14-5-40-1513.jpg

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes kl. 13.30 og skal spise kl. 18.00. Så det er da 1,5 time mindre end det du beskriver... Kommer selvfølgelig an på hvor lang tids kørsel der var imellem kirken og stedet. Her er der max. 10 min. Havde selv tænkt på at vi også skulle have sandwich, men hende som skal stå for maden, mente at det ikke var nødvendigt.

Jeg vil ikke fjerne kagen, den vil jeg simpelthen have... For vil ikke have den til dessert og slet ikke til kaffen, for ville være ked af, hvis folk ikke kunne spise den :(

Nå, nej - jeg mente ikke, at du skulle erstatte kagen med sandwiches til jeres reception! Men i smileyen :wink: Haha. Ups!

Mine veninde og hendes mand serverede også bryllupskage til receptionen - og den var der også ret godt "salg" i :)

Men hvis hende, der skal stå for det mener noget andet, så lyt til hende. Hun har vel en del erfaring, tænker jeg :happy:

0

Del dette indlæg

Nå, nej - jeg mente ikke, at du skulle erstatte kagen med sandwiches til jeres reception! Men i smileyen :wink: Haha. Ups!

Mine veninde og hendes mand serverede også bryllupskage til receptionen - og den var der også ret godt "salg" i :)

Men hvis hende, der skal stå for det mener noget andet, så lyt til hende. Hun har vel en del erfaring, tænker jeg :happy:

På den måde -HAHA- Ja den misforstod jeg da lige :lol:

Hun mente ikke at det var nødvendigt, men jeg er sgu lidt i tvivl... Så det skal jeg lige have overvejet inden.

0

Del dette indlæg

Ej hvor bliver det spændende at komme ud og prøve kjoler.. Og ved du hvad de kan altid lægges ind og når man så kan spare lidt så er det da bare med at slå til.. ;) Jeg blev også anbefalet at tage en stropløs BH på men jeg har bare ikke nogen der sad ordentlig så jeg havde bare en alm BH på og så tog jeg stropperne ned.. Og ja ellers så bare nyd det for det er SÅ fedt at føle sig som en prinsesse i de kjoler.. Er næsten helt ærgelig over at jeg har købt min så jeg ikke skal prøve flere.. hi hi.. ;)

Og den kjole du har fundet er da bare virkelig SMUK.. Og jeg tror da sagtens man kan have et skørt under så den strutter lidt mere.. :)

Vi har også tænkt os at servere en lille sandwich til receptionen men det bliver også kun 2-2½ time at gæsterne skal vente inden vi sætter os til bords.. Men tror generelt det er en go ide med en lille bid mad der om eftermiddagen så folk ikke drikker på tom mave.. :)

Glæder mig til at se billeder af dig i kjolerne.. :)

0

Del dette indlæg

På den måde -HAHA- Ja den misforstod jeg da lige :lol:

Hun mente ikke at det var nødvendigt, men jeg er sgu lidt i tvivl... Så det skal jeg lige have overvejet inden.

:griner:-

Ja, måske også overveje hvornår (læs: om) på dagen du selv spiser morgenmad - måske er det rart selv at få lidt mad til receptionen...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer