Guest Ranita

Erfaringer med Markus Grigo bryllupskage - alt ok :) #4

5 indlæg i dette emne

Altså...at kagerne smager vildt godt og koster en bondegård er ingen hemmelighed - men er det nogen der ligger inde med erfaringer i fht kundeservice osv?

Jeg må sige jeg er lidt nervøs over en temmelig dårlig kommunikation (eller mangel på samme) - han glemmer at sende bekræftelse på ordren, glemmer at sende faktur - og når jeg nu 4 dage inden brylluppet skriver ENDNU en gang og eftetspørger den, så kommer den på mail med betalingsfrist på 24t????

Han har to gange ombestemt sig ifht leveringstidspunkt og -dag, og kan plutselig ikne levere i det tidsrum han har oplyst tidligere.

han er eeeeekstremt langsom til at svare på henvendelser (undtagen da vi bestilte kagen - da fik vi svar med det samme)...

Jeg har hørt SÅ meget godt om kagerne, men havde regnet med bedre service når man betaler 5000kr for en kage....altså... Er utryg ved om vi pludselig står uden kagen på lørdag...

Er jeg bare forkælet med at alle vores andre aktører ifbm brylluppet er super professionelle og holder os løbende opdateret osv?

nogen med erfaringer fra markus grigo?

Redigeret af Ranita
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke erfaringer fra ham, men jeg synes godt at du med rimelighed kan forvente mere service, både når man ser på den pris du betaler (du lægger jo en del penge hos ham) og også når man ved at det er en bryllupskage. Enhver forhandler inden for det område burde vide, at der ikke bør være så meget slinger i valsen op til den dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nåh..men man skulle næsten tro den godeste Grigo havde læst mit indlæg ;) I hvertfald blev jeg ringet op af ham idag, og vi har fået "ryddet op" i det der har været af mangelfuld kommunikation. Han var meget professionel og serviceminded i telefonen - og jeg føler mig sikker på at alt er som det skal være :)

Nu glæder jeg mig bare til på lørdag - og til at smage den lækre kage :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer