CBisgaard

Festlokaler på Fyn

9 posts in this topic

Hej allesammen.

Jeg søger et festlokale der kan rumme mellem 100 og 120 personer, beliggende på Fyn, helst i eller omkring Odense.

Dernæst må der meget gerne være overnatningsmuligheder for nogle af gæsterne, det er dog ikke et krav.

Nogle gode forslag??

På forhånd tak.

Christian

0

Annonce ♥

tag en kigger på Allégården .... inde på ferie-fest.dk .... koster omkring .... mener det er 30k at leje for en uge (man kan kun leje det en hel uge)

Ellers rosenbækhuset: http://www.kulturmaskinen.com/Topmenu/Rum_og_Steder/Rosenbaek_Huset.aspx .... dog ikke mulighed for overnatning, men der ligger jo masser af hoteller i byen.

Edited by MariaSchmidt
0

MariaSmidth: Tak. Har faktisk kigget på Allégaarden - rigtig flot sted. Den er også med i vores overvejelser, men de skal have 26.500 kr for leje fra torsdag aften til mandag morgen, og vi har egentlig ikke behov for swimmingpool spa osv.

Vi vil dog stadig gerne have noget der har lidt mere at byde på end et traditionelt forsamlingshus.

0

MariaSmidth: Tak. Har faktisk kigget på Allégaarden - rigtig flot sted. Den er også med i vores overvejelser, men de skal have 26.500 kr for leje fra torsdag aften til mandag morgen, og vi har egentlig ikke behov for swimmingpool spa osv.

Vi vil dog stadig gerne have noget der har lidt mere at byde på end et traditionelt forsamlingshus.

Jamen så er du ude i noget hotel værk .... fx Grand Hotel el lign. Der ligger ikke rigtig nogen lokaler i Odense og omegn, som har det samme som Allegården har :) ca 50% af alle har de samme ønsker og forespørgsler, som dig, haha ..... og de fleste gange må ønsket opgives, fordi den slags lokaler stort set ikke findes :)

Altså hvis jeg skal nævne noget andet ift. Odense .... der ligger nogen selskabslokaler på Skibhusvej ... KFUM el lign .... men sikkert ik jeres stil så :) hehe. Er heller ik mulighed for overnatning.

Hvis vi skal ud i overnatning, så skal vi jo til slotte :) Dvs Hockenhavn, Hindsgavl osv ..... men det er også ehm ... rimelig pebret :) hehe.

0

Annonce ♥

Prøv havnens gourmet, det ligger uden for Odense, i en lille by uden al larmen fra biler mm. omringet af marker. vi var tæt på at vælge det, men valgte et sted med havudsigt i stedet. Der er ikke sovepladser.

0

Jeg har før set nogen herinde nævne frimurerlogens selskabslokaler ved Albanigade i Odense. Er der nogle herinde der har nærmere kendskab/erfaringer med det sted??

0

Arh yes .... der er da også Odd Fellow oppe på Nonnebakken .... heller ikke overnatning dog :) Men der er extra forsyninger ind ovre fra Carlsens Kvarter hele natten, hvis I løber tør :lol:

0

Jeg har spillet bryllup i Frimurerlogen men det er mange år siden efterhånden. Jeg husker det som noget med meget store og høje lokaler hvor man nemt "blev væk fra hinanden" men som sagt er det mange år siden.

Odd Fellow kan jeg også klart sige god for. Særligt efter det er bygget om og lydforholdene er blevet bedre. Har aldrig oplevet at de er løbet tør for drikkevarer men har såvidt jeg ved heller ikke været der samtidig med Maria. :lol:

Skovbakken Zoo kan umiddelbart godt huse 100-120 gæster i den store sal men man skal nok være indstillet på at festen skal slutte senest kl. 2.

Ellinge Forsamlingshus ved Ullerslev kan umiddelbart også og der køber man en færdigløsning med en meget billig men også god menu.

Taler vi "rå¨ lokaler er der Birkum Forsamlingshus. Ikke specielt kønt som jeg husker det men der kan man gøre meget med dekoration og udsmykning.

Du kan måske finde mere inspiration her

0

Annonce ♥

Tak for inputs - jeg vil fortsætte jagten og kigge nærmere på noget at det som er blevet nævnt :)

0