mto82

Brudekjoler fyn

15 indlæg i dette emne

Er der nogen her inde der ved om der er andre brudekjole butikker på fyn end lige Glamour, Milan og Lilly i Odense.

Det skulle helst være af de traditionelle brudekjoler og ikke western lign. brudekjoler.

Prøver at finde ud af om der ligger nogle omkring svenborg og Nyborg?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så tror jeg nok at jeg har fået undersøgt Fyn for butikker med brudekjoler via nettet.

Fandt to et i dræby ved Munkebo uden reklame for sig selv, kun en adr. og tlf. nr. og Hos Kaja i Faaborg, med et lille udvalg og ikke min smag :td:

Der har dog ligget et i Svendborg, som er lukket nu.

Tager nok et smut til Vejle i morgen og kigger lidt. Inden dommerpanelet skal med ud :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter at havde været en tur i vejle og set på brudekjoler, er jeg pænt skuffet. Der er kun to brudekjole butikker.

Panayotis som svare til Milan i Odense bare lidt større og med et lidt større udvalg af brudekjoler, men også noget dyre. fandt to brudekjoler jeg kunne lide til 6.700 kr. og 8.000 kr. :(

Og Lilly som er mindre end den i Odense. Fik dog en tid til kjoleprøvning til det stor lagerudsalg i Oktober, der er vist ikke mange tider tilbage.

Hvis jeg ikke finder brudekjolen der, så har jeg nok større chance for at finde den i Odense.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer