Mamasan

Brudepigekjoler

5 indlæg i dette emne

Jeg skal have to brudepiger, min datter og min niece som jeg elsker (og har forhold til) som var hun min egen. Min datter vil være 9 år og min niece vil være 13 år når de skal være brudepiger.

De af jer der har købt kjoler til jeres brudepiger, hvor har I købt dem? Jeg har kigget i en del brudebutikker og lidt på nettet, men synes ikke der er så meget igen, uden at det bliver "voksen tøj" i små størrelser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi købte ved Nyboebørnetøj, som har et stort udvalg til fornuftige priser ... Men falder det ikke lige i fin smag, så prøv at kigge i "almindelige" børnetøjsforretninger og links også - Ofte kan du være heldig at finde noget der er fint uden at være for brude-agtigt :)

Søg evt. bare på "pretty drees" og se om det giver flere alternativer .... Blander man ordet bryllup eller ligende ind over, popper alt prompøse jo op i fuld flor og lyder ikke til det er det du leder efter ;)

0

Del dette indlæg

Pretty dress var et godt bud at google, det vil jeg forsøge.

Har været i den store Monsoon på Strøget i Kbh, men fandt ikke rigtig noget. Nu jeg tænker over det plejer den i FRB.centeret at have flere fine kjoler, der skal jeg måske ind.. Men nu er der også god tid, så vi kan sagtens tåle at vente.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer