Acacia

Efterår/vinterbrude?

18 posts in this topic

Hvad skal i have over armene før/efter kirken og hvis det bliver køligt om aftenen?

Jeg har indkøbt en fin Lene Bjerre paraply - så evt vådt vejr skulle vi være rustet til :-)

Links og billeder er meget velkommen :-)

0

Annonce ♥

Har fået strikket en bolero i det varmeste garn... Er faktisk bange for, at få det for varmt... Og så skal jeg ha' leggins under kjolen... :biggrin:

0

Jeg har købt nogle lidt kraftigere blonde-selvsiddende

Men leggings i tasken var en god ide - tænker dog at det mest er armene jeg kommer til at fryse på...

0

Hej

Jeg tænker på at strikke en bolero - inspiration modtages gerne :)

0

Annonce ♥

Jeg har købt en rigtig fin, ivory, tynd strik cardigan med sort blonde på indersiden af kanten ved knapperne i creme fraise til 169;- den er lige tilpas! Desuden har jeg købt en kort, ivory, pelsjakke til når vi ska ha taget billeder udendørs. Jeg købte den af en kollega som har købt den på eBay. Jeg har givet 100 kr for den.

0

Jeg får lavet et slag, eller hvad man nu kalder det med imiteret hvid pels indvendig og Lilla satin udvendig. Den bliver Lilla fordi Lilla også indgår i den kjole jeg skal have :D

0

Den der fra creme fraiche lyder som noget for mig...

Jeg må på jagt :-)

Har også overvejet en sort lædderjakke (har en kort model)

0

Annonce ♥

Den der fra creme fraiche lyder som noget for mig...

Jeg må på jagt :-)

Har også overvejet en sort lædderjakke (har en kort model)

jeg kan lige smide et billed ind senere.. :)

0

Jeg havde en pels stola på efter kirken... Det var rigeligt (det var nu også en skøn oktober dag - den 31.)

Havde bare almindelige pumps og selvsiddende nylon strømper - det var slet ikke koldt.

15159_185341888981_7563837_n.jpg

I tilfælde af regn havde jeg købt sådan en her - udfra at det var et budget bryllup og den ville også være brugbar bagefter

41QjHM6my%2BL._SX342_.jpg

0

Er godt klar over temperaturen nok er noget lavere de kommende måneder, end 1. September ... Men tror ikke andet end armene kan komme til at fryse, en brudekjole er virkelig varm - Mine selvsiddende strømper røg af lynhurtig, da jeg simpelthen havde det så varmt under skørterne :)

0

Er godt klar over temperaturen nok er noget lavere de kommende måneder, end 1. September ... Men tror ikke andet end armene kan komme til at fryse, en brudekjole er virkelig varm - Mine selvsiddende strømper røg af lynhurtig, da jeg simpelthen havde det så varmt under skørterne :)

0

Annonce ♥

Den var nu slet ikke dyr... Et vintage fund på etsy

0

Ih hvor dejligt meget inspiration!!!

0

Jeg skal have tynde strømpebukser på (liiiidt tykkere end nylon men ikke meget), brudekjole og en falsk pelsstola fra lilly (den gav jeg ca. 900 for). = bare arme og skuldre (kun dækket på overarmen), men tror virkelig ikke at jeg kommer til at fryse. Og hvis jeg gør, må jeg jo gå inden for ;) Tror vores lokale for festen bliver varmt når vi bliver så mange mennesker og med så mange levende lys, så regner med at smide stolaen inden for.

0

Annonce ♥

Jeg har besluttet at jeg bruger min sorte korte skindjakke ;-)

0

Her er den jeg har fået strikket: 28-1.jpg

Opskrift her: http://www.garnstudi...d_id=28&lang=dk

Hvordan sidder den? Jeg strikkede den for noget tid siden og blev vildt skuffet over, hvordan den sidder.

Jeg har selv fået strikke et sjal af det lækreste silkegarn. Det er bare blevet vildt flot og fint, men stadig varmt. Jeg skulle egentlig selv have strikket det, men fik for meget stress over det, da det drillede. Jeg har fået at vide fra rigtig mange, at man slet ikke fryser, fordi man er helt op og køre, så det håber jeg viser sig at være rigtigt.

0