belsing

25-05-2013 LYKKELIG ...

507 indlæg i dette emne

Efter at have slettet alt min tekst ( dog ikke med vilje) 3 gange bliver denne lige kort i starten... : D
Hedder Trine er 22. og er forlovet med min dejlige ''mand'' søren, som er 24. : D Vi skal giftes den 25 Maj 2013. :D

Så prøver jeg lige igen. :D





Søren og jeg lærte hinanden og kende for lidt over 7 år siden. vi gik begge på tekninsk skole, og lærte hinanden at kende gennem fælles venner. på daværende tidspunkt havde jeg kæreste på, og søren var bestemt ikke klar til at have et forhold med nogen ( Han var lidt af en computer nørd) :D Efter et års tid stoppede jeg på skolen, og vi gled derved fra hinanden. først efter cirka 2 år, mødes vi igen.

Meget tilfældigt ringer en veninde til mig en aften og spør om de måtte komme hjem til mig. Jo selvfølgelig meen du er nød til at tage en fyr med til mig så.:D (Dette var mit svar, Havde ligget tørlagt en rum tid skal det lige siges) Hun sagde hun havde en fyr med, hvilket hun havde gået i skole med. : D uhh.

Da de kommer træder de ind af døren, og der stod søren. WOW. for det første var han 2 meter høj, men han var også blevet mega lækker. : D Jeg fik straks mega mange sommerfugle i maven, ( Har dem stadig : D ). Vi hyggede og snakkede stille og roligt denn aften hvor jeg velogmærket sad klinet op ad søren. . : D

den 14 juli 2008 til RUB aftalte vi og være sammen ved en kamerrat, om aftenen da vi skulle sove, lå vi jo selvfølgelig sammen, jeg spurgte søren om jeg måtte kysse ham, hvor svaret selvfølgelig var ja. resten kan i nok selv tænke jer til. : D

og vi har været sammen lige siden. : D

Den 10 maj 2011 fik vi vores lille vidunder Lucas, som er den største glæde vi begge har fået. : D På dette tidspunkt ville søren gerne have at vi var gift, da vi fik vores søn, men dette var ikke tilfældet, da vi havde knapt så mange penge på daværrende tidspunkt. men søren lovede mig at når han fik et fast job så skulle vi giftes. : )

Den 1 september i år skete det så. vi havde været til fødselsdag ved sørens farmor, og da vi skulle til at gå hjem spørg søren om vi skulle gå en tur ned til vandet inden. MEN jeg er absolut ikke romantisk. :/ så jeg sagde nej jeg var træt og ville hjem.. nå det gjor vi så, da vi kommer hjem beholder søren sit fine tøj på Hvilket jeg ikke tænker videre over.. midt i jeg står og ævler omkring nogle nye sko jeg havde købt til vores søn, kommer søren hen tager min hånd og falder på knæ. ÅRH ... :o Og mit svar Var da selvfølgelig JAJAJAJA..:D

Færdig

Igang

Mangler

Inspiration

Praktiske Ting

Budget : 60.000,- kr.

Toastmaster : H2B's far.

Vidner : Min veninde og H2B's forlover

Møde med præsten & vælge salmer. : Den 7 Maj. :D




DIY projekter :D

Indvitationer OG sendt

favourboks

Serviet ringe

Personlige chokolader

Ris poser

Menu kort

Monogram

Kirkehæfter

Udkast til kirkehæfter

Sukkerknalder med hjerter

Til Takke kort

NYT projekt Gæstetræ

Færdige resultat Gæstetræ

Kasse til vådservietter

NYT projekt Kysseklokker

Slik buffet

Marcipanbrød Til slik buffet

Personlig kleenex

Glas til slikbuffet

Personlig Bordløber

Cupcakes Førsøg 1

Blomster : D

Blomster dekorationer inspirration

Lidt mere inspirration

Mere insirration

DIY vaser

Blomster dekorationer

Brudebuket & brystbuket Men det er H2B som skal stå 100 % for dette. : )

Bordpynt/lokalepynt/diverse : D

Farvetema

Lidt til bordet

DIY bord pynt SLØJFET

Bordækningen

Kjolen :D

Kjole inspiration - mere kjole - mere kjole - Mere kjole. Håber det bliver denne. : D

Kjole prøvning 1

Kjole prøvning 2

kjole prøvning 3

kjole prøvning 4

MIN KJOLEKøbt :D

Prøve af min kjole sammen med mor igen <3

Ved skræddern :D

Sidste prøvning inden Den store dag

Øvrigt tøj : D

Slør Købt : D

Slør nu med kam.

Lingeri Købt

Hans tøj. Købt

Strømpebånd endelig hjemme:D SE SE SE

Underskørt

Min søns tøj :D

Flade sko

Vielsen : D

erritsø kirke Booket

Kørsel Booket

Kirkepynt

Ægteskabserklæring samt navne ændring SENDT

Festen : D

Gamborgforsamlingshus Booket

Møde den 4-2-2013 med Svend (forsamlingshuset)

Musik Booket

Fotograf Booket

Bryllupskage Har mine forældre været så søde og stå for. : D

Toppen til kagen. : D

Toppen er kommet hjem. YAY

Bordplan Er faktisk fastlagt meen mangler lidt svar endnu. :D

Menuen

Toiletkurv mænd

Toiletkurv damer

Hår/Smykker/andet :D

Hår inspiration

Diadem

UPS nyt diadem

Sko

Ringene

Vores ringe hjemme :D

PRØVE opsætning og endeligt hår. :D

Smykker

Clutch

Redigeret af belsing
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons: og tillykke med det kommende bryllup :loveshower:

Ja det kan drille det skidt, men så er det godt du kan fylde mere på efterhånden... :lol: men du fik startet på din tråd, så er planlægningen igang...

Glæder mig til at følge dig her på BK... :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak. -Blomst- : D

ups gik lidt stærkt i min frustration over min tekst blev slettet 3 gange. Hehe.. : ) Tak.

Ja den er vildt flot. men glæder mig til tirsdag skal ned til lagersalg ved lilly. og har bar set noget ef en drøm. så håber den er lige så flot som på billedet. : D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Ja, det er super træls at bruge lang tid på at skrive en masse og så er det bare væk :( Du må skrive det, når lysten til at forklare det hele er tilbage igen :) Bliver spænende med kjoleprøvning. Husk billeder, så vi kan se med ;)

Glæder mig til at følge din planlægning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer