belsing

25-05-2013 LYKKELIG ...

507 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh Trine hvor ser det fantastisk ud det hele! Og er så glad du er faldet godt til blandt de søde piger herinde!

Noget være øv med din søster men glæd dig over det er jeres dag! (tror det bunder ud i noget jalousi :fløjt )

Kjolen havde jeg selv kig på og syntes stadig den er så smuk! Og den klær dig utrolig godt! Og wauw et slør!

Er sikker på Søren vil elske strømpebåndet!

Ang LEGO parret så sig til hvis du vil låne dem ;) vi fik dem af min mor :p

I øvrigt så siger du bare til hvis der er noget som helst jeg skal hjælpe med.

Håber ikke du er "øv" over jeg fandt din tråd, selvom jeg sjældent er online herinde. Glæder mig fantastisk meget til jeres bryllup som jeg kan se bliver vidunderlig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heej:)

Jamen mange tak for det hele.. :) elsker også min kjole. .. :)

Ang. LEGO parret har mor vidst nok styr på.. Heh. :)

Håber ogs det blir en helt fantastisk dag.. :)

Indtil vidre skulle jeg have styr på tingene.. Ellers skal jeg nok give lyd fra mig. :)

Og nej gør ikke noget du fandt den.. Så har jeg jo dig og spørger til råds ogs.. : D

Glæder mig bare helt vildt til og komme over julen og få styr på det hele.. : D

Kraaam.:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh Trine! Hvor bliver han fin den lille skat! Jeg glæder mig rigtig meget!

Og tillykke med køb af ringe :) det er lidt stort!

Jaaah..: D glæder mig ogs helt vildt. sys det kommer meget tæt på nu.. : D

Taaak sys jeg ogs. : D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ijh. så drager vi på messe i morgen. i odense.:D

ved dog ikke hvad jeg skal forvente, har både læst gode og dårlige erfaringer såååå..:D

Meeen mon ikke det blir hyggeligt, om ikke andet så for vi da en lille familie tur.:D

Og og og , fik jeg nævnt at ringene er bestilt.:D ijh glæder mig sårn. :D og desuden er toppen til kagen bestilt:D

syns både der er VIIILDT lang tid til men os mega kort tid til at nå alle mine projekter. meeen mon ikke jeg når det. plejer jeg jo.:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med køb af ringene, dem glæder vi os til at se :) Hvilken topfigur blev det?

Jeg har det ligesom dig, synes jeg har travlt med at nå alt det der skal ordnet, men synes også der er alt for længe til dagen er her :)

Ja, jeg valgte også at lade være med at tage på messe, da jeg synes jeg har styr på så meget nu, at jeg ikke kan bruge de fleste af tingene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med køb af ringene, dem glæder vi os til at se :) Hvilken topfigur blev det?

Jeg har det ligesom dig, synes jeg har travlt med at nå alt det der skal ordnet, men synes også der er alt for længe til dagen er her :)

Ja, jeg valgte også at lade være med at tage på messe, da jeg synes jeg har styr på så meget nu, at jeg ikke kan bruge de fleste af tingene :)

Taaak.:D 15-20 dage stod der så skulle ringene komme flyvende med posten... DEJLIGT.

Det blev lego figuren. :D der skulle gerne være et billed af den her inde i min tråd.:D

Godt det ikke kun er mig, undskyld, heeh men er da lidt beroligende:D

og nej skulle ikke have spildt de 160kr. på dette. meeeeen fik da en tur i IKEA så. haah.:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer