belsing

25-05-2013 LYKKELIG ...

507 indlæg i dette emne

De ser smukke ud :) Træls du er blevet i tvivl, godt du kan få det prøvet af snart, så du kan blive helt sikker :)

Mange tak. :D er også helt vilde med dem. :D ved bare ikke om det bliver for plain. ? altså kedeligt . ? :/

Jeg synes altså ikke de ser det mindste kedelige ud og det er jo heller ikke dem der skal stæle hele opmærksomheden, det skulle jo helst være kjolen ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De ser smukke ud :) Træls du er blevet i tvivl, godt du kan få det prøvet af snart, så du kan blive helt sikker :)

Mange tak. :D er også helt vilde med dem. :D ved bare ikke om det bliver for plain. ? altså kedeligt . ? :/

Jeg synes altså ikke de ser det mindste kedelige ud og det er jo heller ikke dem der skal stæle hele opmærksomheden, det skulle jo helst være kjolen ;-)

Mange taak. :D Det har du jo ret i . :cheerleader3:

Men bliver godt og se det hele sammen på mandag . :D

0

Del dette indlæg

Slør nu med kam. :D

Puha ligger bare hjemme med influenza..... men det var det eneste tidspunkt hvor H2B ikke var hjemme så jeg kunne få det lavet. Dejligt, da jeg jo skal bruge det på mandag.. :cheerleader3:

post-61931-0-60038300-1360835051.jpg

post-61931-0-22141600-1360835061.jpg

0

Del dette indlæg

Hehe nej det kan jeg godt forstår du ikke gør... jeg ville bare vide hvad der står på toiletkurve kortne :-)

heeh. :) kan du ikke se det pp billedet.? :Dellers skriver jeg lige teksten når jeg kommer hjem :-)

Så fik jeg tid igen. :D

På kvindernes står der.

Er duften væk

Er neglen flæk

Er strømpen løbet

Hovedpine? Oven i købet

Og ’’det’’ til kvinder

Kig i kurven og hjælpen du finder

Og på mændenes står der.

Er selvskabet kedeligt og kvinderne stygge?

Finder du her et blad til ’hygge’

Har du dårlig ånde og andre gener?

Tyggegummi, skraber og deo du finder

Nu dufter du godt og har en ren tand,

Vi ses inde til festen, kære gentleman

Hvor er de gode :-)

Det kan godt være jeg bliver nød til at stjæle dem...Må jeg det??

MIT HÅR ER PÅ PLADS..... :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Der er også lidt billeder her. :D tag jer ikke af at sløret sidder skævt det var kun for at prøve det.:D

Eller der er nogle totter hist og her som ikke lige sidder som de skal. kommer de helt sikkert til på den stor dag. :D

(Eller at min bluse er GROFT gemmensigtig) WHAAAAAT. :D når pyt. i fanger jo nok ideen med hvordan det skal sidde. :D

hvilket faktisk er noget helt andet end jeg troede. Meeeeeen syns selv det er vildt godt :loveshower:

Det sidste billed er den kam jeg vil sy mit slør fast på. og nogle perler som skal i mit hår. :D

Nu må det godt bare blive MANDAG så jeg kan komme ned og prøve min kjole igen. :D sammen med hår og slør og det hele. Uhhhh. :D

Hvor ser det bare godt ud... WOW...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe nej det kan jeg godt forstår du ikke gør... jeg ville bare vide hvad der står på toiletkurve kortne :-)

heeh. :) kan du ikke se det pp billedet.? :Dellers skriver jeg lige teksten når jeg kommer hjem :-)

Så fik jeg tid igen. :D

På kvindernes står der.

Er duften væk

Er neglen flæk

Er strømpen løbet

Hovedpine? Oven i købet

Og ’’det’’ til kvinder

Kig i kurven og hjælpen du finder

Og på mændenes står der.

Er selvskabet kedeligt og kvinderne stygge?

Finder du her et blad til ’hygge’

Har du dårlig ånde og andre gener?

Tyggegummi, skraber og deo du finder

Nu dufter du godt og har en ren tand,

Vi ses inde til festen, kære gentleman

Hvor er de gode :-)

Det kan godt være jeg bliver nød til at stjæle dem...Må jeg det??

MIT HÅR ER PÅ PLADS..... :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Der er også lidt billeder her. :D tag jer ikke af at sløret sidder skævt det var kun for at prøve det.:D

Eller der er nogle totter hist og her som ikke lige sidder som de skal. kommer de helt sikkert til på den stor dag. :D

(Eller at min bluse er GROFT gemmensigtig) WHAAAAAT. :D når pyt. i fanger jo nok ideen med hvordan det skal sidde. :D

hvilket faktisk er noget helt andet end jeg troede. Meeeeeen syns selv det er vildt godt :loveshower:

Det sidste billed er den kam jeg vil sy mit slør fast på. og nogle perler som skal i mit hår. :D

Nu må det godt bare blive MANDAG så jeg kan komme ned og prøve min kjole igen. :D sammen med hår og slør og det hele. Uhhhh. :D

Hvor ser det bare godt ud... WOW...

Maaange taak. :D

Ja selvfølgelig må du det. :D

elsker det forum her hvor man kan hente ideer ved andre. :D

så selvfølgelig må du ''stjæle'' dem . heeh . :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg lige spøger om hvordan du har fået sløret sat på en kam...??

Er lidt clueless på det område :blink:

Det er en rigtig dejlig tråd du har, elsker ideen med goodie bags til toiletterne og rimene :lol:

0

Del dette indlæg

Er lidt clueless på det område :blink:

Det er en rigtig dejlig tråd du har, elsker ideen med goodie bags til toiletterne og rimene :lol:

Mange tak for de fine ord. :D

Har selv fået inspirrationen til det her inde men du får lige et billed af det. :D

post-61931-0-09032000-1361309374.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:toot: :toot:

Rigtig smuk kjole, og hår, slør og det hele! Du bliver en smuk brud.

Nu er din (Jeres) dag der også snart! :happy: Hvor må det være vildt spændende ...

Mange taak.:D elsker os det hele. :D

Jaaa lige lidt over 3 måneder. :D ijh det kommer godt nok tæt på . :D

0

Del dette indlæg

ARRRRRG....

Er kommet i tvivl omkring mit hår. ? :/ :/

Havde en ide om at mit hår skulle være sådan halvt løst, men da min veninde satte det blev det bare så perfekt (Syns jeg)

MEN nu er jeg alligevel blevet i tvivl om det er mig . ? Ved ikke om jeg bare skal holde op med at være så meget i tvivl og lade det ligge.

eller om jeg skal prøve noget andet og se hvordan det er . ? ARRRRRG ... Hjælp. :/

post-61931-0-76021000-1361483895.jpg

post-61931-0-43086900-1361483935.jpg

post-61931-0-18960700-1361483950.jpg

0

Del dette indlæg

Hvis du er i tvivl synes jeg helt sikkert du skal prøve noget andet, så du kan blive sikker, hun kan sikkert sætte andre fine frisure, hvor du også har noget løst hår :) Jeg har også altid været mest til, at der er noget løst hår, fordi jeg synes det ser pænest ud på billeder forfra :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt clueless på det område :blink:/>

Det er en rigtig dejlig tråd du har, elsker ideen med goodie bags til toiletterne og rimene :lol:/>

Har selv fået inspirrationen til det her inde men du får lige et billed af det. :D

Mange tak! Det ser da ikke så svært ud.. Men tror alligevel jeg sætter min brudepige til det, hun er beklædningshåndværker, så hun gør det nok bedre end mig!

Kunne evt. Sy med blå tråd, man kan ikke se det alligevel, og så har jeg mit "somthing blue"..?

Kan du ikke få din veninde til at lave en halv løs opsætning, så kan du sammenligne..?

Syntes at din opsætning er smuk, men det er jo vigtigt at du har det godt med det. :)

0

Del dette indlæg

Er lidt clueless på det område :blink:/>

Det er en rigtig dejlig tråd du har, elsker ideen med goodie bags til toiletterne og rimene :lol:/>

Mange tak! Det ser da ikke så svært ud.. Men tror alligevel jeg sætter min brudepige til det, hun er beklædningshåndværker, så hun gør det nok bedre end mig!

Kunne evt. Sy med blå tråd, man kan ikke se det alligevel, og så har jeg mit "somthing blue"..?

Kan du ikke få din veninde til at lave en halv løs opsætning, så kan du sammenligne..?

Syntes at din opsætning er smuk, men det er jo vigtigt at du har det godt med det. :)

Jah det kunne man jo også . :) meget smart løsning. :thumbsupsmileyanim:

Mange taak. tror jeg også jeg gør. fik bare lige et panik tilfælde. :D heeh

0

Del dette indlæg

Kan du ikke få hende til at sætte som du gerne vil??

Så kan du jo se om det skal være det ene eller det andet..

Jo selvfølgelig kan jeg det. syns bare vi lige havde fundet håeret og jeg var vild med det, meeen så ligepludselig bliver jeg i tvivl. :/ træls...

meeen tror også jeg lige snakker med min veninde og ser hvad vi gør.::D

0

Del dette indlæg

Hvis du er i tvivl synes jeg helt sikkert du skal prøve noget andet, så du kan blive sikker, hun kan sikkert sætte andre fine frisure, hvor du også har noget løst hår :) Jeg har også altid været mest til, at der er noget løst hår, fordi jeg synes det ser pænest ud på billeder forfra :)

Ja tror jeg bestemt også jeg gør. :D ja sådan havde jeg det også lidt ligepludselig :/

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer