M&R

7-9-13 bunkebryllup

6 indlæg i dette emne

Vi fastsatte vores bryllupsdato sidste år i september og valgte den 7. december 2013, da vi gerne ville have god tid til at spare op og smide lidt af de overflødige kilo. Valget faldt på den første lørdag i september, da Rasmus gerne vil have et septemberbryllup og fordi jeg drømmer om godt vejr.

Men nu er jeg ærligt talt ved at få lidt kolde fødder over vores dato. Er den ikke sådan lidt bunkebryllups-agtig efterhånden? Synes bare det virker lidt uoriginalt.

Suk. Måske er jeg bare gået lidt kold i alt det her bryllupshalløj.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjae.. Hvis det er en dato I begge er glad for og en dag som betyder noget for jer, så synes jeg i skal beholde den. Men hvis I har valgt den, netop fordi den "lyder" skæg, Så kan jeg måske godt følge dig lidt.

Vi har ikke valgt den, fordi den var sjov. Det var bare den dato, der lige passede.

Men vi har booket alt, så må jo nok bare leve med det :)

0

Del dette indlæg

Hmm, jeg kan da godt følge dig i, at det er en populær dato, men jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor det skulle gøre den hverken mere eller mindre speciel eller "rigtig" for jer.

Ærlig talt, tror jeg ikke gæsterne tænker særlig meget over datoen - det har jeg i hvert fald ikke gjort de gange jeg har været til bryllup; det er da ligegyldigt for mig som gæst, hvorfor brudeparret har valgt den pågældende dato (om det så er af rent praktiske årsager, eller fordi datoen rummer en større betydning), det vigtigste er at jeg kan komme og fejre deres kærlighed :)

I øvrigt tror jeg, at jeg ville være uvidende mht 07.09.2013's popularitet hvis ikke jeg var herinde på BK :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tror altid der vil være nogle dage hvor der er flere der bliver gift end andre, jeg mener f.eks. tilbage i 2007 at der var utrolig mange bryllupper den 7 juli 2007 - 070707. Sådan tror jeg bare det er. Vi skal f.eks. giftes den 18 maj og anede ikke det var pinse før præsten fortalte det da vi bookede, og jeg troede faktisk først det var en dårlig ide fordi der sikkert skulle ske alt muligt i den anledning (sådan kirkemæssigt) men præsten sagde så at det var ret almindeligt med vielse i pinsen - og bagefter gik det så ovenikøbet op for mig at det betød der for mange ville være en ekstra fridag, og det er jo super for dem der kommer langvejs fra. Men der er godt nok også mange der skal giftes den dag.

Og så tror jeg lidt vi er i en hvor det er muligt med de her 'sjove' datoer fordi året går op med månedens dage (hvis du forstår hvad jeg mener) som 070707, 7-9-13. 10-11-12 eller 060713. Og det er da lidt sjovt :wink:

Men det der med 'bunkebryllup' tror jeg kun er fordi du er i gang med at planlægge og derfor støder på mange andre der skal giftes, dine gæster og alle mulige andre tror jeg ikke tænker over det! For dem er det jo bare jer :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tror det er fordi du huserer herinde, at du synes det er voldsomt. Ude i den virkelige verden er det jo ikke sådan, at hver anden du møder skal giftes 7-9-13, og formentlig er der ikke engang nogle af dem du kender, der skal giftes som skal giftes samme dag.

Jeg synes kun det er et problem, hvis I har mange venner, som også er inviteret til et andet bryllup den dag fx. Altså det er jo surt, hvis 1/3 af gæsterne melder fra fordi de også har et bryllup i nærmeste familie eller sådan noget.

Der er et af vores gæste-par, der skal til bryllup 7-9-13, så der var vi selvfølgelig glade for, at vi skal giftes ugen før.

Håber du falder til ro med dato-valget - det er trods alt lidt ekstra arbejde, hvis I skal til at finde en ny :)

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer