opal

Brudekjole til en på 50+ ?

19 indlæg i dette emne

Skal giftes i kirke d. 27.sept. 2014 :loveshower: på det tidspunkt er jeg 53 , og nu kommer spørgsmålet til jer alle :

Kan man i min aldre være hvid / råhvid brud ??

Og Kan man have det helt store skrud eller skal man tone det ned ?

Ville jo nødigt virke som om at jeg forsøger at være yngre end jeg er. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er noget pjat at man ikke kan have hvid/Ivory kjole på, eller det helt store skrud, hvis det ikke er første gang man gifter sig eller hvis man er lidt over 30 år.

SELVFØLGELIG kan du tage en hvid kjole på, og SELVFØLGELIG kan du vælge din drømmekjole :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig med de ovenstående! Ville dog måske styre udenom de "sødeste" kjoler - sådan noget med store sløjfer, lyserøde blomster, du ved... men det er også bare fordi jeg selv synes jeg er for gammel til dem, og jeg er 26! Synes helt klart du skal ud og prøve en masse kjoler - jeg tror du mærker det meget hurtigt selv, hvis det er for "ungt". Og med det mener jeg ikke, at det nødvendigvis har noget med alder at gøre, men tænker at din personlighed vel også er påvirket af at du har noget livserfaring. Så vælg en kjole der er *dig*, ikke en der er din alder!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil give alle andre ret, jeg gik også efter hvad jeg følte for ( er næsten på samme alder ) min mand blev meget glad og meget overrasket, men alle syntes jeg var flot og det vigtigste jeg følte mig flot og godt tilpas.

Wauu en flot kjole ,

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smiler varmt over den opbakning, Opal får fra jer dejlige kvinder herinde. I får alle :BKSTREET: fra mig.

I 2014 er det mig, der i en alder af 50 år skal ud og finde DRØMMEKOBBERBRUDEKJOLEN, og naturligvis skeler jeg til min alder, så ingen brusende tyldrøm til mig :lol:

Derimod går jeg efter en klassisk kjole med perler/blonder på overdelen og enkel brusende nederdel med slæb :c166: Jeg har kontakt til, den herinde berømte, Jonna fra Alexandra og Valentino i Tønder, som kunne fortælle mig, at naturligvis kan der syes kobberbånd på den kjole, jeg vælger, så jeg er i den :7himmel: af bar forventning.

Opal: Rigtig meget held og lykke med at finde DIN drømmekjole, som jeg er sikker på, vil klæde dig helt forrygende :heart:

0

Del dette indlæg

Smiler varmt over den opbakning, Opal får fra jer dejlige kvinder herinde. I får alle :BKSTREET: fra mig.

I 2014 er det mig, der i en alder af 50 år skal ud og finde DRØMMEKOBBERBRUDEKJOLEN, og naturligvis skeler jeg til min alder, så ingen brusende tyldrøm til mig :lol:

Derimod går jeg efter en klassisk kjole med perler/blonder på overdelen og enkel brusende nederdel med slæb :c166: Jeg har kontakt til, den herinde berømte, Jonna fra Alexandra og Valentino i Tønder, som kunne fortælle mig, at naturligvis kan der syes kobberbånd på den kjole, jeg vælger, så jeg er i den :7himmel: af bar forventning.

Opal: Rigtig meget held og lykke med at finde DIN drømmekjole, som jeg er sikker på, vil klæde dig helt forrygende :heart:

Åhhh tusinde tak da :bearhug: er sikker på du osse bliver super smuk .... og billeder taaak :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja så er kjolen jo valgt og er total forelsket ... har aldrig kunne forstå når folk sage at de bare kunne mærke når de kom i den rigtige kjole , men hold da op jeg var ikke et sekund i tvivl så snart jeg havde den på gad jeg ikke prøve flere men Hanne fra Brudegården fik mig i et par stykker mere men nej fik MIN kjole på igen og tårene pressede på da slør og hårpynt kom i så der var ingen tvivl ... Ved godt der er længe til vi skal giftes men det gør ikke noget , tænker overhovedet ikke i kjoler mere ... er bare Happy Happy. Så igen tak til alle der skrev herinde. Kjolen og mig kan ses i vis os din brudekjole og i den tråd hvor man har smidt et billede af kjolen på en model kontra et billede hvor man selv er i kjolen.

Redigeret af opal
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer