Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke mange smukke stemningsbilleder. Jeg er stadig forelsket i din kjole og tænker hvis jeg nu skulle være hvid brud.. haha. :c166: Hvor købte du den hvis jeg må spørge? (for mange sider til at nå alle igennem, så jeg er fræk nok til at spørge)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det altså nogle smukke billeder...

Og din frisure blev da bare SÅ vellykket og flot :loveshower:

Tak søde!!

Ja den blev virkelig fantastisk! Var og er stadig også selv helt imponeret :)1

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange smukke stemningsbilleder. Jeg er stadig forelsket i din kjole og tænker hvis jeg nu skulle være hvid brud.. haha. :c166: Hvor købte du den hvis jeg må spørge? (for mange sider til at nå alle igennem, så jeg er fræk nok til at spørge)

Åhr, tak skal du have! Jeg er også meget forelsket i den selv! :) Jeg købte den i en butik på Djursland, som nu er lukket :)

Tror jeg beholder den, men hvis det rette bud kommer, kan det da godt være jeg skiller mig af med den ;) Hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih søde hvor er du smuk.. Super flot kage. Og mums mums maden ser god ud

Tak søde!! Ja, den var virkelig god - det gjorde den kok fantastisk, som trådte til 5 uger før..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer