Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 indlæg i dette emne

Vi kørte i sommerhus i går, hvor vi skal være til onsdag.. I går var mine forældre på besøg, hvor vi fik snakket en masse om dagen, det praktiske osv..

Og da Timo var kørt på arbejde fik jeg lavet endnu flere bryllupsting..

Har købt færdige velkommen sange, dem fik jeg foldet..

Har fået printet 85 kirkehæfter, dem fik jeg foldet..

Og fik lavet menukort og sat i rammer..

post-62448-0-61908500-1378038263_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som du da har knoklet... Ser super godt ud... Man sådan er det jo når der kun er 5 dage til... Ej hvor er det altså vildt at det kun er om 5 dage :-)

Synes du? Den kommentar er jeg ret vild med ;) Er hele tiden bange for at jeg har glemt noget - da jeg ikke synes jeg har spor travlt! :)

Ja, det er så sygt der kun er 5 dage til, kan slet ikke fatte det - det bliver så vildt!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik en masse småting på plads i dag..

Kaffe og the er købt

Børnechampagne er købt (børn er velkomne i kirke og til reception)

Strømper (både sorte og farverige) er købt til manden

De sidste ting til toilet kurvene er købt

Og faldt jeg over en kjole til dagen efter i dag.. Har længe villet købe en, men fandt ikke lige nogen og så måtte jeg jo tage en fra skabet ;) Men den var der bare lige pludselig i dag, og kun til 300 kr ;) Skønt som alle småtingene pludselig falder på plads! :)

post-62448-0-38012900-1378157930_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage tilbage - uhh det er så vildt!!

Fik lavet negle i dag, hold fast det tog lang tid, men nå - de er virkelig blevet flotte!! Læg mærke på detaljen på vielsesring - fingeren :) Fik også pyntet tåneglene lidt :)

Alt er pakket og klar til at komme ud til stedet i morgen :) Vi kan få det fra kl 8, så der skal vi bare i gang - og mine forældre kommer og hjælper :)

post-62448-0-64895900-1378400983_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogle fine negle... Sidder selv pt og er i gang med mine egne negle... Håber det lykkes for mig :-)

Vil ønske dig et stort tillykke med på lørdag... Håber jeres dag bliver som ønsket :-)

Ved ikke lige hvor meget mere jeg når at komme herind inden lørdag, der den tidlige lykke ønskning :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle fine negle... Sidder selv pt og er i gang med mine egne negle... Håber det lykkes for mig :-)

Vil ønske dig et stort tillykke med på lørdag... Håber jeres dag bliver som ønsket :-)

Ved ikke lige hvor meget mere jeg når at komme herind inden lørdag, der den tidlige lykke ønskning :-)

Tak - er også glad for dem! Har lige set dine - de er super fine!

Også stort tillykke til dig, vi skrives nok efter den store dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, så kom dagen hvor det næsten er dagen - det er SÅ vildt!

Men, vi fik pyntet lokalet i dag! Det blev rigtig, rigtig godt. Vi var godt med, og det var småting vi skulle ud at købe i løbet af dagen, så det var bare fedt :)

Billederne viser det vist desværre ikke så godt, men smider dem nu ind alligevel :)

Men, nu må jeg hellere komme i seng :) Min veninde kommer kl 10 i morgen og sætter mit hår, er selv hjemme nu - så skal bare have slappet af og sovet! :)

Og for resten, hold kæft hvor jeg da glæder mig! Men er godt nok spændt, og tror jeg bliver helt ved siden af mig selv i morgen! :) Er jeg allerede nu :)

post-62448-0-74710900-1378500187_thumb.j

post-62448-0-27258400-1378500227_thumb.j

post-62448-0-36767800-1378500263_thumb.j

post-62448-0-51004600-1378500321_thumb.j

post-62448-0-11837700-1378500368_thumb.j

post-62448-0-46757300-1378500404_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser det flot ud søde.. Håbet du får en fantatisk dag.. Er stadig rigtig ked af at jeg ikke kan komme i morgen og ønske dig/jer tillykke

Tak skal du have!

Ja jeg er virkelig også ked af at du ikke kan komme, du kan slet ikke få det hen!? :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer