Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så smuk! :loveshower:

Den minder en del om min faktisk! :)

Den klær dig super godt!

Og du har hentet den helt hjem? ved H2B godt det?

Tak :) Ved ikke om jeg har set din?

Den er hos vores genbo! Og han ved det godt ja? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så smuk! :loveshower:

Den minder en del om min faktisk! :)

Den klær dig super godt!

Og du har hentet den helt hjem? ved H2B godt det?

Tak :) Ved ikke om jeg har set din?

Den er hos vores genbo! Og han ved det godt ja? :)

Nå hos genboen, jeg forstod den hang hjemme hos jer, for tænkte at hvis manden vidste det, om han så kunne lade være med at kigge :)

Jeg har smidt min op over flere omgange i min egen tråd, men slettet billederne igen, fordi jeg ved H2B er nysgerrig og hvis han skulle kigge her ind, finder han ikke min kjole ihvertfald :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så smuk! :loveshower:

Den minder en del om min faktisk! :)

Den klær dig super godt!

Og du har hentet den helt hjem? ved H2B godt det?

Tak :) Ved ikke om jeg har set din?

Den er hos vores genbo! Og han ved det godt ja? :)

Nå hos genboen, jeg forstod den hang hjemme hos jer, for tænkte at hvis manden vidste det, om han så kunne lade være med at kigge :)

Jeg har smidt min op over flere omgange i min egen tråd, men slettet billederne igen, fordi jeg ved H2B er nysgerrig og hvis han skulle kigge her ind, finder han ikke min kjole ihvertfald :lol:

Hehe ok, men ikke hjemme hos os nej :) Men han ville nu godt kunne lade være med at kigge - han VIL vente med at se den :)

Ok, kan ikke huske om jeg har set den :) Har også slettet billederne hver gang og gør det snart igen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også snart have min hjem! :cheerleader3: Glæder mig sindsygt! :loveshower:
Men ved endnu ikke helt hvor jeg skal opbevare den, min far er storryger, og min mormor ryger også som er 2 af dem jeg stoler mest på, min bedste veninde er fra KBH (vi bor i sønderjyllland) så det er heller ikke en mulighed :wink:

Jeg forstår godt du sletter billederne igen, :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også snart have min hjem! :cheerleader3: Glæder mig sindsygt! :loveshower:

Men ved endnu ikke helt hvor jeg skal opbevare den, min far er storryger, og min mormor ryger også som er 2 af dem jeg stoler mest på, min bedste veninde er fra KBH (vi bor i sønderjyllland) så det er heller ikke en mulighed :wink:

Jeg forstår godt du sletter billederne igen, :happy:

Kender det godt.. Min far ryger også, så ville heller ikke have den der. Så glad for at den kunne være hos veninden/genboen :)

Hvor i Sønderjylland er du fra? Bor selv i Kolding, men er fra Toftlund :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer